Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu vääryydeltä, etten vuosi sitten sanut juhlia 40v syntymäpäiviä ja siirsin niitä tulevaisuuteen

Vierailija
08.02.2021 |

Ja edelleenkään ei ole tietoa, milloin niitä saisin juhlia. Olen kohta 41v ja eihän silloin voi enää 40v juhlia pitää.
Olisi totalisen hölmöä pitää 40v juhlat kun on jo esimerkiksi 41,5v

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmiä kommentteja täällä. Onko se nyt niin ihmeellistä ja väärin olla surullinen siitä ettei saa tilaisuutta järjestää itselleen juhlia oikeaan aikaan? Itse kerkisin just pitää 30-vuotiskekkerit ennen kuin korona levisi Suomeen, olen iloinen siitä. Ymmärrän aivan hyvin heitä, jotka tykkäävät vielä aikuisenakin juhlistaa syntymäpäiviä. Täällä tunnutaan aivan kehuskelevan sillä ettei kiinnosta juhlia, en ymmärrä miksi se muka on jotenkin hieno ominaisuus ihmisessä.

Vierailija
22/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmiä kommentteja täällä. Onko se nyt niin ihmeellistä ja väärin olla surullinen siitä ettei saa tilaisuutta järjestää itselleen juhlia oikeaan aikaan? Itse kerkisin just pitää 30-vuotiskekkerit ennen kuin korona levisi Suomeen, olen iloinen siitä. Ymmärrän aivan hyvin heitä, jotka tykkäävät vielä aikuisenakin juhlistaa syntymäpäiviä. Täällä tunnutaan aivan kehuskelevan sillä ettei kiinnosta juhlia, en ymmärrä miksi se muka on jotenkin hieno ominaisuus ihmisessä.

No olin itsekin ajatellut viettäväni nelikymppisiä, mutta jäi viime vuonna tekemättä. Se nyt kuitenkaan ei nouse edes top 10 -listalle koronan tuomista murheista vaikka olenkin itse selvinnyt vähällä. Siksi en nyt jaksa kauheasti sääliä ap:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär ei päässyt juhlimaan 18-vuotissynttäreitään reilu vuosi sitten. Ei pääse myöskään 19-vuotissynttäreitään juhlimaan. Penkkarit ja abiristeilyt on peruttu. Ylppärit vain oman perheen kanssa.

Toki juhlittiin oman perheen kesken, mutta tuon ikäiset haluaisivat lähteä baanalle kavereiden kanssa täysi-ikäisyyttään juhlistamaan. Saa nähdä, koska voidaan oikeasti juhlia noita synttäreitä ym. juhlia. Tytär on noudattanut koronarajoituksia ja -suosituksia, eikä lähde ravintoloihin bilettämään. Tuntuu vaan kurjalta, miten tämän hetken lukiolaisilla jää kaikki sellainen kokematta, mitä ennen koronaa oli mahdollista toteuttaa. Sama juttu toki kaikkien muidenkin kohdalla.

Vierailija
24/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap.

En ole itse juhlinut koskaan aikuisena synttäreitäni, en 18 vuotiaana, en kolmekymppisenä. En ole pitänyt häitä, en pitänyt valmistujaisia. Havahduin pari vuotta sitten että miksi ihmeessä en juhli. Arkea kyllä riittä ja välillä olisi juhlankin vuoro.

Täytän tänä vuonna 40 ja eipä taida juhlat onnistua. Harmittaa, kerrankin kun olisin ollut valmis juhliin.

Mietin josko pitäisi vaikka kesäjuhlat sitten joskus. Ei se ole kuitenkaan ihan sama asia, vaikka mukavaa varmasti sekin. Ihmiset osallistuu eri tavalla juhliin joihin on jokin erityinen syy, kesäjuhlat ei sitä ole.

Toivottavasti ap kuitenkin hemmottelit itseäsi edes jotenkin. Minä ainakin aion niin tehdä, toivottavasti edes se onnistuu :)

Vierailija
25/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään juhlinut viiskymppisiäni viime vuonna. Olin itse asiassa ihan helpottunut, kun sukulaiset alkoivat asettaa paineita jo kauan ennen h-hetkeä. Ja nyt on myöhäistä juhlia! 😄👍

Sama! Olin tyytyväinen kun koronan varjolla ei tarvinnut järjestää omia 50v juhlia.

Vierailija
26/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen, kun ei ole tarvinnut juosta moisissa kissanristiäisissä

Vierailija
27/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin suunnitellut juhlia tai ulkomaanmatkaa kun täytin viime vuonna 30. Harmi juttu, mutta nyt meni näin. Pidän sitten julhat kun on mahdollista. Kyllä sitä nyt aina syyn keksii, miksen pitäisi 32v juhlia? Se on kuitenkin vaan numero.

Vierailija
28/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakion pidän megabileet, sitten kun tästä helv. koronasta päästään.

Bileitä tulee ja menee, jos jotain jäi välistä niin sitten juhlitaan ne kaikki keralla.

Vierailija
29/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu vääryydeltä että tammikuussa 2020 minulla oli ihana työ, jota rakastin. Sitten tuli korona ja vei kaikki työt. Nyt olen sitten työtön.

Vierailija
30/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijoilta taitaa mennä toinenkin vappu.

Vanhojen tanssit ja penkkarit perutaan.

Toivottavasti nyt pääsevät kirjoittamaan eivätkä ole karanteenissa koko porukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi