Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu vääryydeltä, etten vuosi sitten sanut juhlia 40v syntymäpäiviä ja siirsin niitä tulevaisuuteen

Vierailija
08.02.2021 |

Ja edelleenkään ei ole tietoa, milloin niitä saisin juhlia. Olen kohta 41v ja eihän silloin voi enää 40v juhlia pitää.
Olisi totalisen hölmöä pitää 40v juhlat kun on jo esimerkiksi 41,5v

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievän itsekästä ajatella jotain juhlia.

Vierailija
2/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta et ole ilmeisesti itse sairastunut koronan vaikeaan muotoon tai läheisesi. Eli voisi ne asiat olla huonomminkin. Ja voithan sitten joskus pitää vaikka ”vanhenemisjuhlat” tai vaikka kesäjuhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotkut synttärit tosiaan noin tärkeät jollekulle? Itse en juhlinut nelikymppisiäni ihan muuten vaan, ei ne mulle mikään iso juttu tai etappi elämässä olleet. Kolmekymppiset kippisteltiin tutulla pikkuporukalla Kaivarissa, mutta ei sekään puistoilta niistä muista silloisista puistoilloista eronnut.

Miksi asia on sinulle noin merkittävä?

Vierailija
4/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua on kohdellut väärin? Elämä?

Et ole kuollut virukseen, joten ei kannata valittaa.

Vierailija
5/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Minun piti pari vuotta sitten juhlia 5-kymppisiäni mieheni kanssa matkustamalla Etelä-Afrikkaan, mutta mieheni sai influenssan seurauksena keuhkokuumeen ja joutui teho-osaston eristyshuoneeseen hengityskoneeseen. Jäi juhlat väliin, mutta tulipa myös saatua "ennakkorokotus" koronarajoituksista vinkumista vastaan, vaikken sitä silloin tietenkään tiennyt. 

Vierailija
6/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos juhlit kotona, käyt ravintolassa tai pari henkilöä. Sitten someen videota tai kuvaa, tekstiä. Suuri juhla käy niinkin. Mielikuvitus rajana

Vierailija
7/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55. En ole juhlinut synttäreitäni sen jälkeen kun täytin 12 vuotta, en millään tavoin. 

Vierailija
8/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapselta jäi yo-juhlat juhlimatta. Valmistui viime syksynä.

Minusta 40-vuotisjuhla ei ole kovin suuri juhla. Vietä sitten viisikymppisiä.

Vierailija
9/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut 40 vuodessa ehtiä vielä kauheasti aikuistua. En itse jaksanut omien juhlien peruuntumista pahemmin murehtia, jospa sitten vaikka viisikymppisiä viettäisi.

Vierailija
10/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut ihan viisikymppisiä odottaa. Voin vaikka kuolla sitä ennen. halua vielä pitää juhlat, mutta haen siis sitä, että jos olen vaikka 42 kun pidän ne isot synbtymäpäiväöt, mitä piti olla kun täytän 40v, tuntuisi hullulta juhluia isosti 42v synttäreitä

aloittaja

Vierailija
11/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä 40+2 (tai paljonko nyt täytätkään )synttärit.

Vierailija
12/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajatellut ihan viisikymppisiä odottaa. Voin vaikka kuolla sitä ennen. halua vielä pitää juhlat, mutta haen siis sitä, että jos olen vaikka 42 kun pidän ne isot synbtymäpäiväöt, mitä piti olla kun täytän 40v, tuntuisi hullulta juhluia isosti 42v synttäreitä

aloittaja

Vieraistasi tuntuisi, että kohtahan sinä täytät 50.

Vierailija
13/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja

No voit kai juhlia vaikka Krimin miehityksen vuosipäivää jos haluat, mitä väliä?

Vierailija
14/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä jäi 2x40-vuotisjuhlat, 20 v hääpäivä, esikoisen lakkiaiset ja kuopuksen rippijuhlat.

Ainoa "juhla" viime vuonna oli äitini hautajaiset.

Että mä voitin ap:n.

Vierailija
15/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään juhlinut viiskymppisiäni viime vuonna. Olin itse asiassa ihan helpottunut, kun sukulaiset alkoivat asettaa paineita jo kauan ennen h-hetkeä. Ja nyt on myöhäistä juhlia! 😄👍

Vierailija
16/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koronan aikaan 30 synttärit. Olin tyytyväinen kun rahaa säästyi, ei tarvinnut juhlia. Muutoinnin koronan aikaan jäänyt jonkin verran enemmän sukan varteen. Ostin itselleni paljun, kippistelin hyvällä kuoharilla läträtessäni paljussa tähtitaivaan alla, karvahattu päässä all by myself enkä ole koskaan ollut niin onnellinen kuin silloin. Kuka sen siis määrittää kuinka syndejä tulisi juhlia? Tärkeintä että on itse onnellinen. Pää pystyyn vain!

Vierailija
17/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotkut synttärit tosiaan noin tärkeät jollekulle? Itse en juhlinut nelikymppisiäni ihan muuten vaan, ei ne mulle mikään iso juttu tai etappi elämässä olleet. Kolmekymppiset kippisteltiin tutulla pikkuporukalla Kaivarissa, mutta ei sekään puistoilta niistä muista silloisista puistoilloista eronnut.

Miksi asia on sinulle noin merkittävä?

Aivan, aivan. Koska ei ole sinulle tärkeä, miksi pitäisi olla muille. Just. Kannattaisi opetella vaikkapa empatiataitoja, toisten huomioimista ...ja ääni ajattelua muiltakin kanteilta kun omalta

Vierailija
18/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä juhlat sit kun koronajutut on ohi? Miks niiden tarvii synttärit olla?

Aikuiset ihmiset viitsiikin tommosta itkeä.

Vierailija
19/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä epäempaattisuus ja tylsämielisyys valloillaan. Voisitko juhlia sitten jotain muuta aihetta isommin, kun korona heltiää? Aina keksii juhlan aihetta! Tai juhlia "41.5-vuotissynttäreitä"?

Vierailija
20/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ainut maailmassa, joka täytti pyöreitä viime vuonna, mutta juhlat jäivät pitämättä. Ainoan kova kohtalo! Kukaan ei voi oikeasti ymmärtää, miltä susta tuntuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi