Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt mies

Vierailija
08.02.2021 |

Kuvitteellinen tilanne: Löydätte miehen, joka on kaikinpuolin herrasmies, hyvässä työssä ja hyvin komea, mutta _vain_ (älkää lynkatko minua) 167cm pitkä. Kokisitteko pituuden esteeksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/20 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.  Itse etsin lyhyttä miestä. Olen itsekin lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokisi. Oma mies on 171 cm.

Vierailija
4/20 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ensimmäinen poikaystäväni oli varmaan jokseenkin tuon mittainen, samoin aikuiselämäni suurimmat ihastukset ovat olleet +/-170 cm.

Vierailija
5/20 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ongelma.

N168cm

Vierailija
6/20 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itse saman mittainen. Nuorena seurustelinkin tuon mittaisen kanssa enkä kokenut lyhyyttä mitenkään ongelmaksi. Ero tuli kun päädyttiin eri puolille Suomea opiskelemaan yliopistoihin...

Vierailija
7/20 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin voivat käyttää korkokenkiä.

Vierailija
8/20 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit 167 cm, olisit minua 1,5 cm pidempi, joka olisi nippa nappa ok.

Jos olisit valehdellut muutamia lisäsenttiä ja olisit minua lyhyempi, se olisi kynnyskysymys.

Olen seurustellut 163 cm miehen kanssa, ja lyhyytensä häiritsi minua.

Vierailija
9/20 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ongelma.

N168cm

... Mutta tuollainen mies ei huolisi minua.

Vierailija
10/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
11/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi este. Olen 178 cm pitkä.

Vierailija
12/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Este, 175 cm pitkä

Vierailija
13/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm pitkä nainen. Ei olisi este, kaverini on 167 cm ja luulin pitkään, että olemme samanpituisia.

Vierailija
14/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 167cm mies ja joillekki se on ongelma ja suurimmalle osalle ei. Siinä ei ole mitään väärää etten kelpaa ihan jokaiselle, koska se olisi utopistinen ajatus. Eniten häiritsee tosin se, että pituutta ihannoidaan ja on hyväksyttävää halveksua ihmistä ihan vain sen takia, jos on lyhyt.

Omasta mielestä kaikkia pitää kunnioittaa sellaisena kuin ne on elleivät sit ole tarkoituksella ilkeitä muita kohtaan.

Vierailija
15/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin esteeksi, varaudu siihen että kaviot hipaisevat päälakeasi.

Vierailija
16/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Este, olen 183cm

Vierailija
17/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä, olen seurustellut useiden itseäni lyhyempien miesten kanssa. Itse olen 175 cm, vahva ja itsevarma nainen.

Vierailija
18/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 167cm mies ja joillekki se on ongelma ja suurimmalle osalle ei. Siinä ei ole mitään väärää etten kelpaa ihan jokaiselle, koska se olisi utopistinen ajatus. Eniten häiritsee tosin se, että pituutta ihannoidaan ja on hyväksyttävää halveksua ihmistä ihan vain sen takia, jos on lyhyt.

Omasta mielestä kaikkia pitää kunnioittaa sellaisena kuin ne on elleivät sit ole tarkoituksella ilkeitä muita kohtaan.

Ajattelen itse samalla tavalla pituudesta ja muistakin ulkoisista ominaisuuksista. Minua ei häiritsi tuo pituus. Olen 170cm nainen, ja eksäni oli vielä sinuakin lyhyempi.

Vierailija
19/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Oma mies on 164 cm pitkä, minä 178 cm. Sanonpahan vaan, että ne sentit on menneet johonkin sellaiseen paikkaan, josta niitä ei kuka tahansa näe. Ja vaikkei olisikaan, ei olisi mikään este. Ihastuin häneen sellaisena kuin hän on, ja samoin rakastuin. Niihin "puuttuviin sentteihin" pääsin tutustumaan vasta kauan sen jälkeen, ja siinä vaiheessa olin rakastunut sydänjuuriani myöten. Kaveri sanoi silloin meidän alkuaikoina, että jäänkö kaipaamaan korkokenkien käyttöä. Ihmettelin. En ole lopettanut, ja mies jopa pitää siitä, että käytän.

Vierailija
20/20 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi este. Jos mies olisi mua lyhyempi niin se voisi ehkä vaatia vähän totuttelua, mutta olen 162-senttinen joten sinun pituisesi mies voisi itseasiassa olla aika optimi. Olen joskus seurustellut huomattavasti itseäni pidempien kanssa ja halailu ja pussailu seisaaltaan oli aina vähän hankalaa puhumattakaan seksistä seinää vasten; monesti sitä kokeiltiin mutta ei se vaan ottanut oikein onnistuakseen. Olisi ihana päästä kokeilemaan sitä joskus sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa pituuseroa ei ole niin paljon. Mutta korvien väli ratkaisee tietysti eniten sekä se, miten muuten synkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän