Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastaako kaikki sushia?

Vierailija
08.02.2021 |

En pidä sushista, inhoan ”kalaisaa” raa’an kalan makua. Olen varmaan juntti joo, mutta en saa vain pkotettua itseni tykkäämään sushista. Saan paljon ihmettelyä ja ällistelyä osakseni kun kaikki tuntuvat rakastavan sitä. Olenko ainoa ”rupurahvas” joka ei sushin päälle ymmärrä? Ihan koulutettu ja sivistynyt olen muuten.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sushista tosi paljon. Tykkään kyllä kaikesta kalasta muutenkin kaikissa olomuodoissaan.

Itselle taas on tullut sellainen käsitys, että sushin syöminen on monien mielestä turhaa pröystäilyä. Että kukaan ei oikeasti tykkää siitä vaan haluaa näyttää, että tässä sitä syödään sushia. Ainakin tällaisia kommentteja olen itse saanut..

Vierailija
22/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sushista mitenkään erityisesti.  Ärsyttää muutenkin, että pitäis ihan intopiukeena syödä ainoastaan jotain nepalilaista, thai-ruokaa tai muuta "muodikasta",jos ei edes välitä niistä erityisemmin. Kyllä, lempiruokaani on lihapullat, sienikastike ja kalapuikot. Ja mummon tekemät kaalikääryleet.  Enkä suostu häpeämään tai pitämään itseäni junttina vaan siksi, ettei thai-ruoka ja sushi sen erikoisemmin uppoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. En ole koskaan maistanut ja raakaa kalaa en syö. Se niiden sushirasioiden hajukin on etova. 

Vierailija
24/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset miehet ainakin ;)

Vierailija
25/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta minäkään. Buffeissa joissa sen saa samaan hintaan maistan yleensä. Kallista ja mautonta minusta.

Vierailija
26/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aluksi tykännyt pahemmin sushista, juurikin koska raaka kala ällötti, mutta jossain vaiheessa jäin siihen sitten kunnolla koukkuun ja nykyään maistuu myös graavit, sillit ja mädit sun muut sushin ohella. Sushia tulee syötyä muutaman kerran kuussa.

Vierailija
27/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi ruoka pitäisi valita loppuelämäksi se olisi sushi.

Vierailija
28/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin viikko sitten ja koko raskauden ajan haaveilin sushista, niinpä viime viikolla ostettiin sushia enkä saanut mitenkään niitä syötyä. Ei tehnyt yhtään mieli ja maistuivat epämiellyttäviltä, vaikka ennen raskautta rakastin sushia. Niin se makuaisti näköjään muuttuu vielä vanhetessakin.

Eli ei kaikki näköjään pidä sushista, ei vaikka olisi aiemmin pitänyt.

Vierailija
29/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mahdollisuus käydä laadukkaissa japanilaisissa sushi-ravintoloissa, niin monen inhoajan mieli saattaisi muuttua. Vasta tilauksesta oikeaoppisesti laadukkaista raaka-aineista valmistettu annos on aivan eri luokkaa kuin markettien tarjous-sushit tai mättöbuffettien tarjonta.

Vierailija
30/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Wasabista tykkään ja kalasta kypsänä, mutta sushi ei uppoa.

Vierailija
31/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka kala - paha pala.

Näin opetettiin jo koulussa.

Vierailija
32/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tää sama tyhmyys. Sushi ei tarkoita raakaa kalaa.

Juuri samaa olin kommentoimassa. Sushin inhoajat mainitsevat aina perusteluksi että eivät halua raakaa kalaa, mikä kertoo että eivät tiedä sushista vähääkään.

Vierailija
33/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää sushia.

Kalasta kyllä muuten pidän, tällä viikolla on ruokalistalla madekeittoa ja paistettuja ahvenfileitä.

Vierailija
34/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää.

Vierailija
35/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuotakaan ulkomaan "herrkua" ikinä maistanut. Eikös kalan rakastaminen ole aika perverssiä? Pittä voi mutta rakastaa, hyi hi.to!

Vierailija
36/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi mahdollisuus käydä laadukkaissa japanilaisissa sushi-ravintoloissa, niin monen inhoajan mieli saattaisi muuttua. Vasta tilauksesta oikeaoppisesti laadukkaista raaka-aineista valmistettu annos on aivan eri luokkaa kuin markettien tarjous-sushit tai mättöbuffettien tarjonta.

Kyllä se maku on pohjimmiltaan ihan just sama.

Vierailija
37/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tilaan aina sashimia eli just sitä kalaa vain. Sushia tulee harvemmin syötyä. 

Vierailija
38/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomisushi on 90% riisiä. Sama se on syökö sitä vai ei.

Vierailija
39/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tää sama tyhmyys. Sushi ei tarkoita raakaa kalaa.

Juuri samaa olin kommentoimassa. Sushin inhoajat mainitsevat aina perusteluksi että eivät halua raakaa kalaa, mikä kertoo että eivät tiedä sushista vähääkään.

Jos se näyttää raa'alta kalalta ja haisee raa'alta kalalta, niin nainenko se sitten on eikä raaka kala?

Vierailija
40/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai riisiä riisietikkaa suolaista soijapapua raakaa kalaa merilevää ja raakoja ravun koipia.Ei kiitos. Kypsennä kala hyvin ja vähennä suolaa.Merilevä kyllä kasvattaa kynsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi