Rakastaako kaikki sushia?
En pidä sushista, inhoan ”kalaisaa” raa’an kalan makua. Olen varmaan juntti joo, mutta en saa vain pkotettua itseni tykkäämään sushista. Saan paljon ihmettelyä ja ällistelyä osakseni kun kaikki tuntuvat rakastavan sitä. Olenko ainoa ”rupurahvas” joka ei sushin päälle ymmärrä? Ihan koulutettu ja sivistynyt olen muuten.
Kommentit (61)
Minä en rakasta, et ole ainoa. :)
Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi sushia niin kehutaan. Raaka kala tuntuu suussani vastenmieliseltä. En siis pidä myöskään esim. sillistä tippaakaan.
Eivät todellakaan rakasta. Itse kuulun sushin ystäviin mutta olen vähemmistöä lähipiirissäni. Suurinta osaa raaka kala inhottaa makunsa ja koostumuksensa puolesta. Minäkään en syö esim. jo mainittua silliä, joten aivan kaikki raaka kala ei minullekaan uppoa.
En tykkää yhtään. Raaka kala on ollut aina yäk ja muutkin sushit joissa ei ole kalaa... en ymmärrä hehkutusta. Mautonta ja jopa pahaa
Mä rakastan, mutta ymmärrän ettei kaikki tykkää.
Aina tää sama tyhmyys. Sushi ei tarkoita raakaa kalaa.
En pidä erityisemmin raa'asta kalasta, mutta esim california rollit joissa on rapua on hyviä
En tykkää levästä, etikkariisistä, raa'asta tonnikalasta enkä soijasta. Noi pois, niin ei mitään ongelmia sushin kanssa. 😎
Maailman kalleinta riisiäkö, no en tosiaankaan.
Voin syödä, mutta ei mikään suosikkini.
Tykkään sushista. Mutta esim. uunilohta en voi sietää :D
Kala on hyvää kun sitä on pieniä määriä.
En inhoa sushia, pystyn kyllä sitä syömään, mutta on oikeastaan aika yhdentekevä ruoka itselleni. Graavilohi ja muu graavikala maistuvat itselleni paremmin perunan tai ruisleivän kanssa. Etnoruoista taas pidän enemmän thaimaalaisesta ja intialaisesta.
En tykkää. Siinä on koko makumaailma sellaista mistä en tykkää. En siedä raakaa kalaa enkä yleensäkään pidä kalasta (kypsänä voin pakon edessä saada alas). Etikan maku on suorastaan oksettava. En myös pidä merilevästä. Wasabi ja inkiivääri on myös itselleni vastenmielisiä makuja.
Mä rakastan susia, mutten sushia.
Itse tykkään ja koko perhe, sekä moni kaveri tykkää. Mutta tottakai on ymmärrettävää että makuja on monenlaisia ja kaikki eivät välttämättä tykkää.
Rakastan vain inkivääripikkelsiä. Sen kanssa kaikki muukin osa sushista menee sitten alas
En rakasta, mutta syön aina välillä. Aika heikot olisi valikoimat, jos söisin vain 'rakastamiani' ruokia.
Kala ei ole ongelma mutta suurin osa on kylmää riisiä. Se ei kiinnosta.
En tykkää raa'asta kalasta enkä merilevästä. Että ainakaan sellaista sushia en ainakaan tykkää syödä, jossa on noita jompaa kumpaa.
En minäkään tykkää. En syö raakaa kalaa muutenkaan.