Hsrmittaa että se teflon brothersin suomiräppiosuus pilaa Pandoran hyvän lauluosuuden
Pandora ois nappivalinta euroviisuksi, mutta suomiräppi.. hyi helvetti.
Suomenkieli sopii folkmetalliin, ei todellakaan mihinkään räppiin ja hiphoppiin, jossa lippikset päässä leikitään amerikkalaisia,. Yök.
Voisiko siitä tehdä uuden version, josta otettaisiin ne puheosuudet pois. Kiitos.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää mistä puhut.. mikä biisi`?
Tästä tietenkin:
Silti äänestän tota, koska Pandora on ihku.
Eikö toi yksi tyyppi ole se joku pyhimys muuten joka sai paljon niitä jotain palkintoja joku vuosi? Mitä se tuolla tekee?
ap
Muttaku täällä Suomessa se on kato se, että kun TB tai JVG tekee jotain... ihan mitä tahansa, niin se on KOVA JUTTU ja HITTI. Ihan riippumatta siitä kuinka paskaa tuotantoa biisi on. YleX luukuttaa ihan taukoamatta.... ja kansa diggaa.... vai diggaako?
Pandora näyttää todella hyvältä tossa. Harva 50v on noin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Muttaku täällä Suomessa se on kato se, että kun TB tai JVG tekee jotain... ihan mitä tahansa, niin se on KOVA JUTTU ja HITTI. Ihan riippumatta siitä kuinka paskaa tuotantoa biisi on. YleX luukuttaa ihan taukoamatta.... ja kansa diggaa.... vai diggaako?
Itse en edes tiedä mikä on JVG, tai kuka, nimen olen kyllä nähnyt. Enkä tiedä tosta teflon brothersistakaan mitään. Ja kuuntelen Yle Radio Suomea, en YleXää. :)
Pandora on mun ikäsille tuttu, ei noi edellämainitut, jotka täyttä paskaa selvästi ovat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes tiedä mikä on JVG, tai kuka, nimen olen kyllä nähnyt. Enkä tiedä tosta teflon brothersistakaan mitään. Ja kuuntelen Yle Radio Suomea, en YleXää. :)
Pandora on mun ikäsille tuttu, ei noi edellämainitut, jotka täyttä paskaa selvästi ovat.ap
JVG on aivan kuraa. En ymmärrä miten uppoaa suomalaisiin. Teflonilla muutamia hyviä aivoleporalleja, mutta jos valita saa, niin mielummin kuuntelen jotain muuta.
Pandora sentään osaa laulaa.
Olisi kiva tietää mistä puhut.. mikä biisi`?