Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvira pilaa mun elämän

Vierailija
08.02.2021 |

Nyt tuli säkki täyteen, kuppi meni nurin ja saavista vesi yli. Olen nyt vuosikausia juossut lääkärissä, poissuljettu 30 tautia, kokeiltu antibiootteja, kortisonia, nenäsuihkeita, silmätippoja, rautaa, magnesiumia, otettu röntgeniä, tt-kuvaa ja ties mitä. Verta litrakaupalla labroissa ja mitään ei löydy ja mikään ei auta. Haukuttu hulluksi, lähetetty psykologille ja käsketty vain odottamaan jos menisi itsestään ohi. Kilpirauhanen siis leikattu, arvot viitteissä mutta olo ei. En kehtaa pyytää edes palkankorotusta jatkuvan saikuttelun takia, talon ostaminen jäänyt huonon kunnon vuoksi tekemättä, samoin lastenteko. Kun mitään ei löydy, ainoa syyllinen on kristallinkirkkaasti se, ettei tyroksiini sovi mulle, tarvitsen liothyroniinin. Työterveyden puolella ei ole endolle aikaa kuin vasta 3 kk päähän, puhelimella sain yhden kiinni mutta ei uskaltanut lääkettä määrätä, koska VALVIRA VIE LÄÄKÄRINOIKEUDET! Lääke on siis täysin sallittu, sitä saa teoriassa määrätä ihan yleislääkärikin ja esim Kreikassa sitä saa jopa ilman reseptiä. Mutta Suomessa Valvira tutkii tarkkaan sitä määrääviä lääkäreitä ja vievät lääkärioikeudet, jos katsovat hoidon tehdyn hutiloiden. Yksikään potilas ei ole koskaan kertaakaan valittanut yhdestäkään tätä määränneestä lääkäristä! Ja nyt kun mitään muuta vikaa musta ei löydy, joudun kissojen ja koirien kanssa etsimään endon, joka uskaltaisi lääkettä kanssani kokeilemaan. Kiitos valvira, pidätte mua (ja satoja, tuhansia muita kilpirauhaspotilaita) sairaana. Kiitos oikein paljon!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun helpotti, ottaa niiiin päähän. Sairaana joutuu tämmöiseen mankeliin... Ei se ole ihmiselämää se. Ap

Vierailija
2/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lääkkeitä ei tilata. Kai sulla ton sairastelun perusteella on lääkäri, joka vpi sun lääkkeet määrätä. Ei ne kysy mitä saisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa niitä puoskarilääkittyjä kuitenkin tullut sitten julkiselle puolelle sairaalahoitoon mm. sydänongelmaisina. Kun ei olekaan sitten osattu hoitaa niin hienosti siellä privaatissa. Eli ei ole kyse kiusanteosta vaan siitä, ettei potilaita saa hoitaa väärin vaan sen takia, että potilas haluaa.

Vierailija
4/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lääkkeitä ei tilata. Kai sulla ton sairastelun perusteella on lääkäri, joka vpi sun lääkkeet määrätä. Ei ne kysy mitä saisi olla.

Ei tilatakaan, siksi tutkitaan. Ja mua on kuule tutkittu eikä mitään löydy. Koska tuo liothyroniini on niin luupin alla tällä hetkellä, vasta kaksi lääkäriä on uskaltanut sanoa ääneen että sitä voisi kokeilla. Mutta eivät ole uskaltaneet itse sitä määrätä, etteivät joudu valviran tähtäimeen. Ja ovat sanoneet sen suoraan. Nyt pitäisi löytää lääkäri joka uskaltaa ja se tässä huonossa kunnossa on aika työläs juttu. Ap

Vierailija
5/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa niitä puoskarilääkittyjä kuitenkin tullut sitten julkiselle puolelle sairaalahoitoon mm. sydänongelmaisina. Kun ei olekaan sitten osattu hoitaa niin hienosti siellä privaatissa. Eli ei ole kyse kiusanteosta vaan siitä, ettei potilaita saa hoitaa väärin vaan sen takia, että potilas haluaa.

Se että lääkärit ei osaa, ei ole potilaan vika. Tässä sitä kuitenkin kärsitään, koska valvira pelottelee ne osaavatkin lääkärit poteroihinsa. Ja ihan tosi juttu, olen vuosikymmenen seurannut tätä tilannetta. Ap

Vierailija
6/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis terveysviranomaisten tärkein tehtävä on pitää huolta siitä, että sairaat pysyy sairaina. Siltä se useimmiten vaikuttaa. Valvira on oikein uskomuslääkinnän pääpesäke. Hyvä suojatyöpaikka kyllä tietynlaisille ihmisille.

Vierailija
7/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis terveysviranomaisten tärkein tehtävä on pitää huolta siitä, että sairaat pysyy sairaina. Siltä se useimmiten vaikuttaa. Valvira on oikein uskomuslääkinnän pääpesäke. Hyvä suojatyöpaikka kyllä tietynlaisille ihmisille.

Sinäpä sen sanoit, se on just noin! Ihanaa kun joku on samaa mieltä! Ap

Vierailija
8/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että lääkärit ei osaa, ei ole potilaan vika. Tässä sitä kuitenkin kärsitään, koska valvira pelottelee ne osaavatkin lääkärit poteroihinsa. Ja ihan tosi juttu, olen vuosikymmenen seurannut tätä tilannetta. Ap

Se, että potilaat diagnosoivat itse itseään, koska nettipalstalla vinkattiin ja naapurin Maijakin sanoi, ja sitten vähän googlettelin ja löysin tosi luotettavan gurun, jonka mukaan vain hänen tapansa hoitaa on se oikea, ja ne kaikki 99,999% lääkäreistä, jotka eivät tätä ainoaa oikeaa tapaa allekirjoita, ovat huonoja ja tyhmiä ja lääketeollisuuden käsikasaroita, ei oikeasti tarkoita sitä, että vika olisi lääkäreissä ja heidän huonoudessaan. Joskus voisi olla ihan hyvä pysähtyä miettimään, onko se ikiomatosihienodiagnoosi ja siihen ihan varmasti oikeaksi tietämäsi lääkitys sittenkään oikea, jos jokaikinen ammattilainen, jonka tapaat, on kanssasi eri mieltä.

Vierailija
9/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pahat viekkarit.

Vierailija
10/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että potilaat diagnosoivat itse itseään, koska nettipalstalla vinkattiin ja naapurin Maijakin sanoi, ja sitten vähän googlettelin ja löysin tosi luotettavan gurun, jonka mukaan vain hänen tapansa hoitaa on se oikea, ja ne kaikki 99,999% lääkäreistä, jotka eivät tätä ainoaa oikeaa tapaa allekirjoita, ovat huonoja ja tyhmiä ja lääketeollisuuden käsikasaroita, ei oikeasti tarkoita sitä, että vika olisi lääkäreissä ja heidän huonoudessaan. Joskus voisi olla ihan hyvä pysähtyä miettimään, onko se ikiomatosihienodiagnoosi ja siihen ihan varmasti oikeaksi tietämäsi lääkitys sittenkään oikea, jos jokaikinen ammattilainen, jonka tapaat, on kanssasi eri mieltä.

Kyse ei ole siitä, että lääkärit olisivat erimieltä kanssani, ovat kyllä puoltaneet kokeilua mutta eivät itse USKALLA sitä tehdä. Jos kokeiltaisiin niin sitten tiedettäisiin auttaako vai ei. Kortisonia kyllä pumpataan ihminen täyteen ja oho, ei auttanut, siirrytään seuraavaan... Ei ole enää tutkittavaa, finito, ja samat oireet jatkuu vuosia. Kai tässä saa jo ihminen itse alkaa ajattelemaan, mistä mahtaisi johtua. Ap

Vierailija
11/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pahat viekkarit.

Käy kävelyllä tai ota unet jos helpottaisi

Vierailija
12/12 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset