Panisipa vaimoni peppuani
Miksi niin harva nainen ymmärtää että on myös miehiä, jotka haluavat täytettä peppuunsa. Minusta on ihanaa saada Naiselta sormia ja sauvaa peppuuni. Voisin jopa kokeilla aitoa kalua peppuni jos Nainen sitä haluisi.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap hommaa itsellesi kunnon homppelia? Tulisi tarpeesi...eikun perseesi täytettyä.
Melko ahdasmielistä. Terveisiä sinne peräkammariin!
Peffahommat on jees! Ne jotka ei ole kokeillut ei voi sanoa sanaakaan aiheesta, eivätkä tiedä mistä jäävät paitsi
20 vuotta naimisissa naisen kanssa, ja aina välillä kun runkkailen niin laitan vaimon dildon anaaliin, joskus myös vaimo laittaa sitä takaapäin anaaliin, ja hieroo mua samalla, ai että sillä saa voimakkaat orkut!
Vierailija kirjoitti:
Peffahommat on jees! Ne jotka ei ole kokeillut ei voi sanoa sanaakaan aiheesta, eivätkä tiedä mistä jäävät paitsi
Juurikin näin, turha kenenkään ruveta arvostelemaan, kaikki tekee sitä mistä nauttii!
Minä vihdoinkin yksin kotona. Pukeudun vaimon stayppareihin ja stringeihin. Kaluni seisoo jo kovana. Kaivan aarrekätköstämme imukuppidildon ja liukkaria. Pyllyreikäni supistelee kiimaisena. Kuvittelen naisen komentamaan minua... "Rasvaa se reikäsi kunnolla ja työnnä se dilso perseeseesi". Rasvaan pyllyvakoni ja reikäni... se litisee kuin kiimainen pillu. Kiinnitän imukuppidildon kokovartalopeiliin ja peruutan lähemmäs. Ohajaan dildon kiimaiselle pyllyreiälleni ja hitaasti rentoutan supistajalihakseni. Aah... hitaasti se painuu sisääni kiimaseen peppuuni... nussin persettäni... ja haaveissani alistun naiselle joka nussii narttupojunsa peppua....
Tekisi mieli ehdottaa vaimolle. Miten olette asian ottaneet puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli ehdottaa vaimolle. Miten olette asian ottaneet puheeksi?
Keräsin rohkeutta ja ehdotin suoraan. Ei innostunut, mutta suistui kokeilemaan
Olkaa sitten varovaisia niiden dildojenne kanssa. Ei ole yksi tai kaksi tapausta, kun ollaan leikkaussalissa miehen pyllystä sellaista poistettu. Jos se pääsee sujahtamaan sulkijalihaksen ohi suoleen, niin eipä sitä yleensä omin keinoin pois saa.
Ei se siitä strap on valjaasta mihinkään lähde
haaveilva ukm kirjoitti:
Minä vihdoinkin yksin kotona. Pukeudun vaimon stayppareihin ja stringeihin. Kaluni seisoo jo kovana. Kaivan aarrekätköstämme imukuppidildon ja liukkaria. Pyllyreikäni supistelee kiimaisena. Kuvittelen naisen komentamaan minua... "Rasvaa se reikäsi kunnolla ja työnnä se dilso perseeseesi". Rasvaan pyllyvakoni ja reikäni... se litisee kuin kiimainen pillu. Kiinnitän imukuppidildon kokovartalopeiliin ja peruutan lähemmäs. Ohajaan dildon kiimaiselle pyllyreiälleni ja hitaasti rentoutan supistajalihakseni. Aah... hitaasti se painuu sisääni kiimaseen peppuuni... nussin persettäni... ja haaveissani alistun naiselle joka nussii narttupojunsa peppua....
Aika hasardilta kuulostaa. Toi peilihän tippuu niskaan tuolla menolla.
Meillä vaimo oli ylläriksi ostanut tätä varten pienen lelun. Oli yllätys kun vaimo sitoi silmät ja kohta mentiin.. ei siis tarvinut itse ehdottaa :)
Meillä vaimo on muutaman kerran suostunut... mutta ei milloinkaan itse aktiivisesti tee tätä. Aina vaan saman kaavan mukan. Minä nuolen ja sormetanensin useamman orgasmin vaimolle... ja sitten vaimo istuu syliini naamatusten ja ratsastaa kunnes minä tulen..... TYLSÄÄ!!!
aviomies kirjoitti:
Meillä vaimo on muutaman kerran suostunut... mutta ei milloinkaan itse aktiivisesti tee tätä. Aina vaan saman kaavan mukan. Minä nuolen ja sormetanensin useamman orgasmin vaimolle... ja sitten vaimo istuu syliini naamatusten ja ratsastaa kunnes minä tulen..... TYLSÄÄ!!!
Eikös vaimon kanssa kannattaisi asiasta keskustella? Hänelläkin voi olla jotain yllättävää mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Aika hasardilta kuulostaa. Toi peilihän tippuu niskaan tuolla menolla.
Juu, kiinnitys kaakeleihin olisi turvallisempi.
Meillä vaimo ei halua peppuunsa mitään. Tilasin viime kesänä vaimolle dildon ja itselleni eturauhastyydyttimen. Siinä hetkessä kun paketti avattiin ja vaimo näki mitä siellä oli, hän olisi ollut valmis sitä minuun kokeilemaan. Mutta koska en ollut aiemmin mitään peppuleluja edes kokeillut ja tilanne jännitti, niin siitä ei tullut mitään. Sovittiin että opettelen ensin yksinäni näyttämään ja palataan myöhemmin asiaan.
Sellanen halpis peppulelu ei tuntunut missään. Heitin pois ja tilasin setin muita. Nyt olisi peppuhommat hallussa, mutta ei ole tullut tilaisuutta ottaa niitä uudestaan mukaan. Tuskin uskaltaisin edes näyttää hankkimaani peppudildoa ettei hän pelästyisi. Hän ei erityisesti ole kiinnostunut miehen pepusta, mutta sanoo olevansa valmis kokeilemaan mitä vain mitä tehdään toiselle jos toinen sitä haluaa.
Kun on noita leluja tullut testattua, niin aika helposti mahtuu sellainen 14cm pitkä joka on vähän paksumpi kuin omani. Vaimo sanoo ettei halua edes kokeilla peppuseksiä koska ei pidä kivusta, mutta enhän minäkään imukuppidildoa käyttäisi jos se sattuisi. Ennemminkin se ei tunnu miltään ellei osu juuri oikeaan kohtaan. Mutta toisen tekemänä toimisi varmasti paljon paremmin.
Dildo jonka hankin menisi myös strapon valjaisiin, mutta sellaista en (vielä) kehtaa edes esittää. Toisaalta sitä olisi kivempi harrastaa sellaisen kanssa joka myös itse haluaa sitä tehdä eikä vain että tekee koska toinen haluaa.
oli ihan pakko laittaa plugi peppuun ja runkata!
Panisin ukkoani jos se vaan antaisi.
Oletko löytänyt ne "tytöt" Dont tell mamasta tai Blue oysterista?