Tekee mieli vain antaa
vaikkei eritysesti himota. Ihan antamisen ilosta, jollekulle kivalle.
Onko tämä joku ikäjuttu?
Olen vähän alle 50v.
Kommentit (16)
Kyllähän kun seksiin ryhtyy vaikkapa toisen mieliksi, alkaa itsekin haluta. Aina. Ja tämä molemminpuolin myös. Ruokahalu kasvaa syödessä.
Minulla on myös aika mutkton suhde seksiin. Myönnän että tosirakkauden lisäksi olen joskus antanut ihan vaan lomafiiliksen vuoksi...tai ihan koska vaan jos on ollut joku mukava tyyppi kohdalla. Hävettää tunnustaa mutta olen torjunut hyvin harvoja miehiå. Kännisiä en rohkaise mitenkään ja joku ilkeän oloinen on saattanut saada pakit. Kukaan kauhean vanhavtai nuorinei ole yrittänytkään.
Olen myös antanut yhdelle tutulle ihan rohkaisumielessä, siis säälistä oikeastaan. Ja toisaalta, rohkaiseehan se itseäkin että joku mies innostuu näkemästään. Mutta olen hyvkn empaattinen ja jotenkin säälistä antaminen tuntuu ihan parhaalta. Olen ehkä sellainen kevytkenkäisempi versio äiti Ammasta.
Nyttemmin olen avioliitossa mutta sekin sovittiin avoimeksi. En kuitenkaan ole kertaakaan käynyt vieraissa. Ehkä jos jokubrassukka taaa herättää säälin tunteet niin menen halailemaan kunnes....
Minä en ole kovin kevytkenkäinen mutta tuo säälistä antaminen soitti kyllä jotain kieltä sielussa. Harmi että valitsevat usein viinan ja jurottamisen, niin ei ole koskaan tarvinnut autella.
Kerran ole hyvän hyvyyttäni antanut, ns SäPi:a mutta yleensä ihan iloisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Jos antamisen ilosta antaisit, niin nauttisitko itse? Jos nauttisit, niin miksi sitten ei himota :o ?
Varmasti. Vain varsinainen sytyke, himo puuttuu tai on jossain pinnan alla.
Voisin antaa melkein kenelle tahansa, muuten vaan. Teoriassa. Käytännössä olen onnellisesti varattu.
Usein tykkään vain antaa seksuaalista nautintoa sille jota rakastaa odottamatta vastapalvelusta. Jos se sitten johtaa omaankin fyysiseen nautintoon, niin ihana juttu, mutta ei ollenkaan välttämätöntä. Saan pelkästään antamisesta itsekin suunnattomasti mielihyvää.
Ja ihan samalla tavalla, jos toinen haluaa vain antaa, niin osaan heittäytyä täysin hekumallisen nautinnon saamiseen silloin kun toinen haluaa ainoastaan tuottaa minulle seksuaalista mielihyvää. Esimerkiksi, minä olen se meistä joka tykkää mennä nukkumaan aikaisin, kun toinen jää vielä lukemaan tai puuhastelemaan jotain. Joskus hän tulee ns. peittelemään minut, ja samalla pujahtaa jalkojeni väliin ja antaa ihanaa suuseksiä orgasmiin asti. Sen jälkeen nukahdan hymy huulilla ja nukun tosi hyvin. Ihanaa. Ja aina silloin tällöin se menee aamuisin toisen herättämisen yhteydessä toisinpäin.
Miehenä tuntuisi jotenkin alentavalta jos tietäsi ihan vain säälistä saavansa... Mun mielestä pitää olla molemmin puolista himoa ja halua!
Täällä myös yksi joka mielellään hakeutuu halailemaan ja antaa kun pyydetään.
Olen jäänyt nuorena leskeksi ja nyt 41. Ihmiset kuvittelevat että oleen varsinainen pihtari sillä olen usein vakava ja asiallinen, ja kun on vielä silmälasit ja jakkupuku niin kukaan ei yritä.
Silti libido on aika kova ja seksi on paljon mielessä ja vikkonloppuisin tekee iha hirveästi mieli. Onneksi pari vakipanoa miestä odottaa heti kun saan lapselle sitterin ja yksi ihana nainen jonka kanssa meillä on "saunaseura" kahdestaan.
Huolestuttaa vaan että onko tarjontaa enää 50v iässä.
Tuohon äskeiseen vielä että kun olin jäänyt leskesi niin monet auttoivat ihanasti ja aika paljon halailin kaikkien kanssa ja kyllä parin kanssa tuli myös naitua. Sellaistakin apua tämä leskirouva sai.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tuntuisi jotenkin alentavalta jos tietäsi ihan vain säälistä saavansa... Mun mielestä pitää olla molemmin puolista himoa ja halua!
Voihan siihen niitäkin sisältyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jäänyt nuorena leskeksi ja nyt 41. Ihmiset kuvittelevat että oleen varsinainen pihtari sillä olen usein vakava ja asiallinen, ja kun on vielä silmälasit ja jakkupuku niin kukaan ei yritä.
Silti libido on aika kova ja seksi on paljon mielessä ja vikkonloppuisin tekee iha hirveästi mieli. Onneksi pari vakipanoa miestä odottaa heti kun saan lapselle sitterin ja yksi ihana nainen jonka kanssa meillä on "saunaseura" kahdestaan.Huolestuttaa vaan että onko tarjontaa enää 50v iässä.
No, miksei olisi. Täälläkin mies samassa iässä kaipailee..
Vierailija kirjoitti:
Silti libido on aika kova ja seksi on paljon mielessä ja vikkonloppuisin tekee iha hirveästi mieli. Onneksi pari vakipanoa miestä odottaa heti kun saan lapselle sitterin ja yksi ihana nainen jonka kanssa meillä on "saunaseura" kahdestaan.Huolestuttaa vaan että onko tarjontaa enää 50v iässä.
Wou! Kuulostaa mahtavalta!
Ja lisättäköön, että asian ajattelu kiihottaa kyllä. Hitaasti mutta varmasti. Ei vain ole "pakko saada" - oloa, vaan valmiustila. Kumppanin kriteerit: siisti ja mukava mies. Tyylistä tms viis.
Oletan, että tämä on hedelmällisyyden viimeistä vihellystä. Loppukuusta voi olla vähän frigidi olo, kuvissa alaston keho on vain alaston. Elävänä eri juttu. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisättäköön, että asian ajattelu kiihottaa kyllä. Hitaasti mutta varmasti. Ei vain ole "pakko saada" - oloa, vaan valmiustila. Kumppanin kriteerit: siisti ja mukava mies. Tyylistä tms viis.
Oletan, että tämä on hedelmällisyyden viimeistä vihellystä. Loppukuusta voi olla vähän frigidi olo, kuvissa alaston keho on vain alaston. Elävänä eri juttu. -Ap
Ok, hienoa. Odotan kivoja keskusteluja asian tiimoilta. Siisteyttä löytyy ja loogisuutta
50v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että tämä on hedelmällisyyden viimeistä vihellystä. Loppukuusta voi olla vähän frigidi olo, kuvissa alaston keho on vain alaston. Elävänä eri juttu. -ApOk, hienoa. Odotan kivoja keskusteluja asian tiimoilta. Siisteyttä löytyy ja loogisuutta
Minä ap elän monogamiassa, mutta ylempi keskustelija voisi sopia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös aika mutkton suhde seksiin. Myönnän että tosirakkauden lisäksi olen joskus antanut ihan vaan lomafiiliksen vuoksi...tai ihan koska vaan jos on ollut joku mukava tyyppi kohdalla. Hävettää tunnustaa mutta olen torjunut hyvin harvoja miehiå. Kännisiä en rohkaise mitenkään ja joku ilkeän oloinen on saattanut saada pakit. Kukaan kauhean vanhavtai nuorinei ole yrittänytkään.
Olen myös antanut yhdelle tutulle ihan rohkaisumielessä, siis säälistä oikeastaan. Ja toisaalta, rohkaiseehan se itseäkin että joku mies innostuu näkemästään. Mutta olen hyvkn empaattinen ja jotenkin säälistä antaminen tuntuu ihan parhaalta. Olen ehkä sellainen kevytkenkäisempi versio äiti Ammasta.
Nyttemmin olen avioliitossa mutta sekin sovittiin avoimeksi. En kuitenkaan ole kertaakaan käynyt vieraissa. Ehkä jos jokubrassukka taaa herättää säälin tunteet niin menen halailemaan kunnes....
Missä sinut voisi tavata? 😍
Vierailija kirjoitti:
50v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että tämä on hedelmällisyyden viimeistä vihellystä. Loppukuusta voi olla vähän frigidi olo, kuvissa alaston keho on vain alaston. Elävänä eri juttu. -ApOk, hienoa. Odotan kivoja keskusteluja asian tiimoilta. Siisteyttä löytyy ja loogisuutta
Minä ap elän monogamiassa, mutta ylempi keskustelija voisi sopia sinulle.
Tuollainen virkanainen olisi kiva juttuseura, itsekin olen virkauralla. Uskoisin, että voimme keskustella tähän ikään koetuista asioista monella saralla.
Jos antamisen ilosta antaisit, niin nauttisitko itse? Jos nauttisit, niin miksi sitten ei himota :o ?