Hotellityöntekijöiden hauskimmat/noloimmat kokemukset
Olen ollut aiemmin töissä hotellissa ja siellä välillä sattui ja tapahtui. Olisi hauska kuulla muilta alalla työskenteleviltä hauskimpia tai noloimpia tilanteita mitä on vastaansattunut.
Voin aloittaa kertomalla omasta mielestäni noloimman tapahtuman. Seurustelin siihen aikaan nykyisen mieheni kanssa ja olin yksin yövuorossa vastaanotossa. Joskus hän tuli sinne pitämään minulle seuraa ja joskus asiat etenivät tiettyyn suuntaan. Kerran juuri ollessamme täydessä vauhdissa takahuoneessa tiskillä soitettiin kelloa ja jouduimme kiireesti lopettamaan. Tiskin edessä seisoi alaston mies joka pyysi huoneensa avainta kun hänet oli heitetty ulos käytävään toisen naisasiakkaan huoneesta ja häntä ei päästetty hakemaan edes vaatteitaan. Muistin miehen, joten annoin hänelle uuden avaimen, jotta pääsi pukeutumaan, mutta en huomannut että paitani oli jäänyt napittamatta. Siinä minä sitten autoin miestä mäessä tissit tiskissä. Tuskin ainakaan helpotin tämän jo tuskaisen miehen tilannetta :)
Kommentit (6)
Näitä alastomia asiakkaita on tullut eteen useampikin. Yöaikaan näkee pari kertaa vuodessa. Itse olen harrastanut hiljaisessa yövuorossa seksiä työkaverin kanssa.
T. Ex-respa
Vierailija kirjoitti:
Näitä alastomia asiakkaita on tullut eteen useampikin. Yöaikaan näkee pari kertaa vuodessa. Itse olen harrastanut hiljaisessa yövuorossa seksiä työkaverin kanssa.
T. Ex-respa
Meneehän se yövuoro mukavammin kun on kivaa tekemistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ex-respa
Meneehän se yövuoro mukavammin kun on kivaa tekemistä :D
Huorintekoa.
0/5