Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko elämä yksin

Vierailija
07.02.2021 |

Olen 29v mies enkä tule koskaan elämäni aikana seurustelemaan, koska en yksinkertaisesti saa ketään. Säästän teidät tilanteen yksityiskohdilta, koska niillä ei ole väliä. Kannattaa uskoa kun sanon, että toivo on menetetty.

Mutta tässä piilee tilanteen kääntöpuoli:
En tule koskaan satuttamaan ketään. Kukaan ei tule ikinä kiintymään minuun, rakastamaan minua tai odottamaan minulta mitään. Olen kuin aave joka harhailee maailmassa ja lipuu ihmisjoukossa ihmisten ohitse huomaamatta. En ole osa kenenkään elämää eikä minulla ole paikkaa kenenkään sydämessä.
Kenenkään sydän ei siis tule koskaan särkymään takiani eikä kukaan joudu ikinä kokemaan kaipauksen tuomaa tuskaa takiani. Tämä on sinänsä hyvin kaunista ja monesti itkun lomassa saatan jopa hieman hymyillä kun muistan tämän.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rumien kohtalo elää yksin.

Vierailija
2/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rumaa haluta, että jonkun sydän särkyisi takiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella on paljon hyviä puolia elää yKsin. Ei ollenkaan hassumpaa.

Vierailija
4/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 vuotias neitsytmies. En ole suudellut tai koskenut naista seksuaalisesti koskaan. Meitä on kyllä paljon mutta ei kukaan näistä asioista puhu. Kyllä tämä vie ennenaikaiseen hautaan.

Vierailija
5/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten sinulla on aikaa mennä paikkaan jossa naiset harrastavat jotain outoa, ja hengailla siellä kuin "aave". 

Vierailija
6/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakas ja arvokas, ap. ❤️

T. toinen yksinäinen

Vierailija
7/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te ruikuttajat, menkää salille ja hankkikaa työ mistä saa kunnolla liksaa.

Jo toinen noista nostaa itsetuntoa niin että naisia alkaa löytymään.

Molemmat ja pikkupöksyt kostuvat kun astutte sisään baariin.

Ei teitä kukaan tule kotoa hakemaan. Eikä itsesääli toimi kuin karkotteena.

t. Alfamies

Vierailija
8/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiina voi löytää uuusia systeemejä ja järjestelmiä. Esiim tekeee pikkurikoksia, siiitä pääsee isokokoisten tatuoitujen miesten helmaaan linnnaan josta päääsee juoksupojaksi. SIiitä voi edetä vaikkka suuren huumeorganisaaation pääliköksi.

Vierailija
9/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella on paljon hyviä puolia elää yKsin. Ei ollenkaan hassumpaa.

Epäilemättä. Haluaisin silti edes joskus kokea parisuhteen.

Vierailija
10/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyt ainakin sydänsuruilta , kun ei kukaan särje sinun sydäntäsi. Eikä parisuhteet oikeasti ole mitään onnea ja ihanuutta.

Vierailija
11/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän tinderiin. Jos onnistuisi. Kotoa ei prinsessat hae ketään.

Millainen on vaatimustasosi. Kaunottaret hakee komistuksia. Ihka tavallinen neito voi olla kullanarvoinen. Ole aktiivinen ja mene harrastuksiin joissa on naisia. Haasta itsesi. Yksinäiset naiset ovat aktiivisia kulttuurin ja kurssien kävijöitä. Mukaan vaan.

Vierailija
12/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku diagnoosi tai diagnooseja jotka vaikuttavat luonteeseen tai käytökseen?

Vierailija
13/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa?

Jospa joku nainen valitsee sut. Tulla sun viereen ja elämään. Koskaan ei saa luovuttaa. Elä ja tee sun elämästä sellaista, että se tuo iloa.

Vierailija
14/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästyt ainakin sydänsuruilta , kun ei kukaan särje sinun sydäntäsi. Eikä parisuhteet oikeasti ole mitään onnea ja ihanuutta.

Voisi vielä lisätä, että jos odottaa, että nainen (tai mies) on jokin ihmelääke, joka yhtäkkiä muuttaa kaiken elämässä hyväksi, niin siinä on ainekset katastrofiin. Siinä menee kyllä elämä pahimmillaan pilalle. Jonkin aikaa on elämä vaikuttaa täydelliseltä ja sitten se viedään pois.

Vierailija
15/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali ja lohtua sulle.

Vierailija
16/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällainen nainen, ikää 46 jo. Eli ei koskaan kokemuksia seurustelusta tai seksistä. Nuorena se ahdisti mutta jossain 35 vuoden iässä asiaan tottui enkä enää ole aikoihin edes halunnut seksiä tai parisuhteita. Elämäni on oikein mukavaa yksin.

Vierailija
17/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu työelämässä 20 vuotta enkä ole seurustellut koskaan. Asun omistamassa talossani, on auto ja kaikki hyvin. Raha ei takaa että pääsee seurustelemaan.

Vierailija
18/46 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitään yhteisöä, jossa yksinäiset, seuraa etsivät voisivat viestitellen tutustua ja ehkä tavata? Muuta kuin tinder?

Vierailija
19/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan seurustellut. Kyllä sitä siitä huolimatta oppii elämään yksin.

Vierailija
20/46 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tällainen kokematon vanhapoika kun pääsisi todenteolla naisen kanssa tekemisiin, saattaisi havaita että sehän onkin loppujenlopuksi melko kaameeta touhua ja siinä vaaditaan kaikenlaista mihin ei välttämättä rahkeet riitä. Moniko kokemattomampi mies esim. osaa riidellä naisen kanssa, ei varmasti monikaan ja heti oltaisiin häipymässä ovesta ensimmäisen kuprun kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän