Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on liian löperöt lait että korona saataisiin oikeasti tukahdutettua

Vierailija
07.02.2021 |

Täällä yksilön oikeudet on niin pyhä asia ettei rajoilla pystytä mitenkään pakkotestaamaan maahantulijoita, vaihtarit bilettää ja sitten kun pidetään jotain reivejä, niin silloinkaan porukkaa ei pystytä edes häätämään tai jakelemaan edes sakkoja, poliisit sanoo soo soo ja lähtee pois. Monissa muissa maissa voi joutua jopa vankilaan jos ei noudata koronasääntöjä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ihan selvinnyt miksei rokotuksia saada käyntiin? Jos kevääseen mennessä kaikki muut on rokotettu me olemme ainoa maa missä pöpöt jyllää.

80- luvulla sokeripalarokotus saatiin jaettua muutamassa viikossa koko kansalle vaikka ainoat kommunikaatiovälineet oli puhelin, televisio, radio ja sanomalehdet!

Suomi lock downiin kuukaudeksi ja kaikille rokotus. Done!

Vierailija
22/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lait, mutta myös kasvatus ja vallitsevat arvot tekevät tämän. Minä olen se tärkein ja, jos muut siitä joutuu kärsimään, niin ihan sama. Näitä ihmisiä on paljon ja se on ollut minulle suuri yllätys. Olen pettynyt Suomen kansaan. Luulin sinisilmäisesti, että meistä on parempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole ihan selvinnyt miksei rokotuksia saada käyntiin? Jos kevääseen mennessä kaikki muut on rokotettu me olemme ainoa maa missä pöpöt jyllää.

80- luvulla sokeripalarokotus saatiin jaettua muutamassa viikossa koko kansalle vaikka ainoat kommunikaatiovälineet oli puhelin, televisio, radio ja sanomalehdet!

Suomi lock downiin kuukaudeksi ja kaikille rokotus. Done!

Suomen rokotustahti on eun nopeimpia.

Mitään lock downia ei ole tulossa eikä tarvitakaan.

Tämä on done ihan muutenkin juhannukseen mennessä.

Vierailija
24/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a78d1d37-5ae9-4769-9030-89b1736ac…

AVIt ovat syyllisiä! Jarruttavat vieläkin pakkotestauksia koskevia lakiehdotuksia. Prkle noita byrokraatteja ja pykälännussijoita joka portaassa!

Vierailija
25/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lait, mutta myös kasvatus ja vallitsevat arvot tekevät tämän. Minä olen se tärkein ja, jos muut siitä joutuu kärsimään, niin ihan sama. Näitä ihmisiä on paljon ja se on ollut minulle suuri yllätys. Olen pettynyt Suomen kansaan. Luulin sinisilmäisesti, että meistä on parempaan.

Olet pettynyt, että noudatetaan ohjeita ja tilanne on huipuhyvä.

Vierailija
26/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miettikää johonkin hautajaisiinkin saa osallistua max 10, mutta bileitä ei voida millään estää. Ihan järkyttävää typeryyttä. 

Jep. Tajusin just, että jos mun mummo kupsahtaa en tule itse mahtumaan hautajaisvieraisiin, kun pelkästään lapsista ja heidän puolisoistaan tuo tuleekin jo, me lapsenlapset ei mahduta enää siihen...

Onko mummosi kuollut?

Vierailija
27/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten...? Korona on virus ja sitä ei vaan pysty tukahduttamaan. Se jää tänne kiertämään ikuisesti. Toivottavasti meidän lapset ja nuoret saa sen, niin heidän elimistönsä oppii puolustautumaan tätäkin vastaan sitten. He tulevat sairastamaan koronatyyppisen influenssan monta kertaa elämässään, ehkä kuolevat siihen tai A-influenssaan tai mahatautiin sitten joskus vanhana. Koronan ongelmahan on ollut, ettei elimistömme tunnista ennestään tätä virustyyppiä.

Ongelmahan on lähinnä länsimaissa, joissa väestö on yli-ikäistä ja sairasta, lääketieteen avulla pidetään porukkaa hengissä yhä vanhemmaksi. Luonto yrittää korjata tilannetta, mutta me taistellaan sitä vastaan. Todellisuus on, että "me ollaan hävitty tää peli". Kaikki on pelattu tässä korttipelissä ja häviö on ilmiselvä, mutta vielä pitää jatkaa konkurssiin asti. Ei sovi myöskään unohtaa niitä 1,5 miljoonaa eläkeläistä, jotka on paniikissa, jos eivätkään elä 100-vuotiaaksi. Ne äänestää, poliitikoilla vapisee puntit ja terveydenhuollon porukka on saanut ylivallan. Ne, joiden mielestä olisi jo vuosikymmeniä sitten, pitänyt lopettaa eläminen. Ne samat, jotka huutaa joka vuosi kaikenlaisia uhkakuvia.

Vierailija
28/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmapiiri on koventunut kautta linjan. Siinä on taustalla darwinistinen näkemys, jossa vahvemmat saavat polkea heikommat kumoon eikä sitä pidä kenenkään edes arvostella. Itselkyys ja aggressiivinen omien näkemysten puolustaminen on etenkin persujen tärkein arvopohja. Sama porukka suhtautuu eniten epäilevästi rokotteisiin sekä haluaa kaataa hallituksen, joka on saanut Suomen korinatilanteen parhaimmistoon koko Euroopassa. Kyseinen porukka sabotoi koko Suomen ilmapiiriä ja on tehnyt tämän maan erittäin ikäväksi keskusteluilmapiiriltään.

Vierailija
29/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muussa Euroopan maassa on yhtä hyvä tilanne kuin Suomessa?

Vierailija
30/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muussa Euroopan maassa on yhtä hyvä tilanne kuin Suomessa?

No ei missään. Mutta niin isot luvut on vaikeita. Ja me halutaan tukahdutus. Ihan kaikki kiinni ja sitten kelpaa.

Vierailija
31/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P e r s u l i a alkaa itkettää jos hänen tekemisiään rajoitetaan, aina pientä ihmistä sorsitaan. Joten pitää olla oikeus olla käyttämättä maskia, hönkäillä mummojen selkään kassajonossa ja ravata juottoloissa kuin viimeistä päivää. Mitäs sillä väliä että muut maksavat seuraukset kun ei omaan kukkaroon kolahda?

Persuthan ne tunnetusti ajavat vierastyövoiman ja vaihto-opiskelijoiden asioita.

Ei, kun odotas...

Vierailija
32/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miettikää johonkin hautajaisiinkin saa osallistua max 10, mutta bileitä ei voida millään estää. Ihan järkyttävää typeryyttä. 

Jep. Tajusin just, että jos mun mummo kupsahtaa en tule itse mahtumaan hautajaisvieraisiin, kun pelkästään lapsista ja heidän puolisoistaan tuo tuleekin jo, me lapsenlapset ei mahduta enää siihen...

Kyllä sinä pääset. Puolisot eivät ole samassa mielessä perhettä.

Vierailija
33/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti pompottaa ihmisiä tutkimuksiin eikä sitä edes omaiset pysty estämään.

"Lääketieteellisen johtajan mukaan Digifundus Oy tuottaa

Jyväskylän kaupungin diabeetikoiden silmänpohjakuvausten lisäksi oheispalvelut,

joita ovat silmälääkärin lausunto-, ajanhallinta-, kutsu- ja

vastauskirjepalvelu.

Palvelukokonaisuuden sisältö on sovittu yhdessä Keski-Suomen sairaanhoitopiirin

silmätautien yksikön ja Jyväskylän kaupungin edustajien kanssa.

Lääketieteellinen johtaja toteaa, että vastauskirjeen lähettämisestä, sisällöstä

ja allekirjoituksesta on sovittu yhdessä Jyväskylän kaupungin kanssa.

Kirjeen tarkoituksena on lisätä diabeetikoiden tietämystä sairaudestaan ja sitä kautta

parantaa omahoitoa. Mikäli kirjeen saanut henkilö haluaa lisätietoja kirjeen sisällöstä,

on hänellä mahdollisuus saada lisätietoja paikalliselta diabeteshoitajalta tai omalta lääkäriltään."

---jos joku ei kuitenkaan jaksa/ehdi kokonaan lukemaan.

Lähettääkö ne kutsun kuvaukseen kaikille 100-vuotiaillekin?

Siinä kuvauksessa käytetään silmän mustuaista laajentavia tippoja, oftan Tropicamid

Sen pakkausseloste on kyllä melkoinen, kun apuaineiden listassa lukee Keuhkopöhön aiheuttava aine,

siis tuntien kuluttua!

Löytyy käyttöturvallisuustiedotteesta: B e n t s a l k o n i u m k l o r i d i :

"aine on syövyttävää silmille, iholle ja hengitysteille.

Syövyttävää nieltynä.

Liuoksen nieleminen voi aiheuttaa aineen joutumisen keuhkoihin ja kemiallisen keuhkotulehduksen vaaran"

Bentsalkoniumkloridi - pois markkinoilta välittömästi!!!!

Vierailija
34/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan abit olleet bailaamassa? Perjantaina loppui heiltä koulu.

Vierailija
35/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäopetuksessa valitetaan, mutta bailaamalla pidetään huoli siitä, ettei koronatilanne parane.

Vierailija
36/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeryys on vain noin bilettäjillä.

Vierailija
37/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomen hallituksen strategiana tukahduttaa virus? - ei. Meillä on joku hieno hybridimalli, eli se virus saa levitä joissain määrin. Kunhan terveydenhuolto ei romahda. Ja tällä hetkellä teholla on 20 eli hyvältä näyttää sen osalta.

Rajoituksia vois mun mielestä höllentää. Teatterit auki yms. huolehditaan vaan niistä turvaväleistä ja kunnon suojaavat maskit naamaan eikä mitään kangasrättejä.

Vierailija
38/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tukahdutetaan rajoituksilla ja tuuli pysäytetään käsiä heiluttamalla. Vesikin voidaan laittaa virtaamaan ylämäkeen, jos poliittista tahtoa löytyy.

Vierailija
39/40 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisit eivät voineet bilettäjille mitään, koska yksityistilaisuus johon ei myyty lippuja. Kuinka moniin hautajaisiin sitten myydään? 

Tuossa bileuutisessa ei taas ollut minkäänlaista järkeä.

Hautajaisia ei voida pitää samalla tavalla yksityisenä tilaisuutena, koska ensinnäkin järjestään julkisissa tiloissa (kirkossa) ja lisäksi järjestäjänä on seurakunta, joka ei ole Suomessa yksityinen taho vaan julkisyhteisö. Siksi siellä on noudatettava kokoontumisrajoituksia. Hautajaisten jälkeen voitte pitää lain mukaan omissa tiloissanne vaikka minkälaiset hautajaisbileet ilman, että sille voi mitään tehdä.

En ottanut tässä nyt kantaa minkään asian järkevyyteen tai sano, että bileissä pitäisi käydä. Yritin selventää vain, että mikä ero on hautajaisilla ja yksityisillä bileillä.

Vierailija
40/40 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp