Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee paha mieli tällä palstalla

Vierailija
07.02.2021 |

Aina kun vietän täällä enemmän kuin puoli tuntia. Silti en usein osaa olla tulematta tänne.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen näitä aloituksia ja aloitin lukemisen viime elokuussa. Aloituksia on vaikka mistä aiheesta ja kyllä tulee usein haukkumista, vihaakin jos jonkun mielipiteen esität. Aiheutin sukulaisille ja tuttaville oikein makeat naurut kun kerroin että olen saanut kunnon vihat ja haukut kirjoittamalla tänne. Enkä uskalla paljoa enään kirjoittaa, nuolittaa tai tehdä muutakaan somessa. He kysyivät sitten uteliaana että mitä sinä olet sinne palstalle kirjoittanut? Olivat varmoja että kirjoitukseni olivat jotain vakavia yhteiskunnallisia kannanottoja jotain ei niin hyväksyttävää, vihapuhetta tms. Kerroin sitten että olen kirjoittanut yhdelle henkilölle muutaman rakkausrunon kaipauspalstalle ja muutamasta anaaliseksikokemuksestani. Kertomisen jälkeen sitten katselin kun he nauroivat vatsa kippurassa eikä naurulle meinannut tulla loppua ollenkaan.

EnääN?

No niin tulihan se sieltä elämä on kovaa. En ole turhan tarkka joudut sen sietämään.

Vierailija
42/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kannata liikuskella mieli vakavana, pikemminkin pilke silmäkulmassa ja kieli poskessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittaa katkerat kotiäidit. Kun tätä lukee niin luulee, että kaikki naiset vaan inhoavat ja haukkuvat lapsiaan ja miehiään.

Tänne tullaan oksentamaan omien valintojen synnyttämä katkeruus.

Vierailija
44/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos palstalla olisi positiivisia tai neutraalipositiivisia aloituksia. 

Ja olisi kiva, jos voisi lukea jotain palstan positiivista keskustelua ilman, että se yritetään pilata. Voi olla vaikka "Kivoimmat kesämuistot! :)" aloitus ja heti toisella sivulla on haukuttu jonkun viesti ja koko persoonallisuus. Plus pian jankataan suu vaahdossa jostain pikkujutusta tuhannen lainauksen voimalla...

Vierailija
45/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen näitä aloituksia ja aloitin lukemisen viime elokuussa. Aloituksia on vaikka mistä aiheesta ja kyllä tulee usein haukkumista, vihaakin jos jonkun mielipiteen esität. Aiheutin sukulaisille ja tuttaville oikein makeat naurut kun kerroin että olen saanut kunnon vihat ja haukut kirjoittamalla tänne. Enkä uskalla paljoa enään kirjoittaa, nuolittaa tai tehdä muutakaan somessa. He kysyivät sitten uteliaana että mitä sinä olet sinne palstalle kirjoittanut? Olivat varmoja että kirjoitukseni olivat jotain vakavia yhteiskunnallisia kannanottoja jotain ei niin hyväksyttävää, vihapuhetta tms. Kerroin sitten että olen kirjoittanut yhdelle henkilölle muutaman rakkausrunon kaipauspalstalle ja muutamasta anaaliseksikokemuksestani. Kertomisen jälkeen sitten katselin kun he nauroivat vatsa kippurassa eikä naurulle meinannut tulla loppua ollenkaan.

EnääN?

No niin tulihan se sieltä elämä on kovaa. En ole turhan tarkka joudut sen sietämään.

Itse en edes huomannut kyseistä kirjoitusvirhettä, kun keskityin nauramaan noille anaaliseksikokemuksille.

Vierailija
46/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viihdettä, ajan kuluksi tätä tulee lueskeltua. En loukkaannu ilkeistä kommenteista, säälittäviähän ne on.

Nimittelijöitä ja kiroilijoita alanuolitan.

Vierailija
47/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.. tulee sellainen olo, että olen pohjasakkaa, kukaan ei haluaisi deittailla tällaista henkilöä ja kaikki tämä vain ulkoisten ominaisuuksien vuoksi.

Vierailija
48/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittaa katkerat kotiäidit. Kun tätä lukee niin luulee, että kaikki naiset vaan inhoavat ja haukkuvat lapsiaan ja miehiään.

Tänne tullaan oksentamaan omien valintojen synnyttämä katkeruus.

Plus kaikki miehet haukkuvat yli 165cm pitkät ja yli 50kg painavat naiset.

Vierailija
49/49 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin.. tulee sellainen olo, että olen pohjasakkaa, kukaan ei haluaisi deittailla tällaista henkilöä ja kaikki tämä vain ulkoisten ominaisuuksien vuoksi.

Älä usko mitä täällä sanotaan ulkoisista tai muistakaan ominaisuuksista.

Sinullekin on olemassa monia sopivia kumppaneita, pitää vain uskoa siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan