Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee paha mieli tällä palstalla

Vierailija
07.02.2021 |

Aina kun vietän täällä enemmän kuin puoli tuntia. Silti en usein osaa olla tulematta tänne.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti sain alapeukun, joka kirjoitukseen tulee monta.

Vierailija
22/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Tekis mieli erakoituu, jos ihmiset oikeesti on sellasii kuten täl sivul.

Eihän sinustakaan kaikki pidä. Olet heille juuri sellainen "jos ihmiset on oikeesti tommosii ku M25, niin en halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä".

Kyllä, toi oli se pointti mitä tarkotin. Kaikilla olis parempi olla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vähäksi aikaa Hommalle, Ylikselle, murhainfoon tai vastaaviin niin saat vähän turnauskestävyyttä ja pidät tätä lintukotona sen jälkeen. Jotkut eivät kestä yhtään mitään, pätee meihin naisiin myös tosielämässä. Joka palstalla on kärkevää mustavalkoisuutta mutta ei sitä ole joka ketjussa ja joka kommentissa.

Hoh hoijaa sanon minä.

Vierailija
24/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos palstalla olisi positiivisia tai neutraalipositiivisia aloituksia. 

Kyllähän niitäkin on aika lailla. Ne vaan tahtovat hukkua kaikenlaisten hölynpölyaloitusten alle. Kun löydät hyviä ja asiallisia ketjuja, käy niissä usein ja kommentoi itsekin, niin ne pysyvät etusivuilla.

Vierailija
25/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon ihmisiä jotka nauttivat kiusaamisesta.  Itse nautin noiden kiusaajien kiusaamisesta takaisin, se on salainen paheeni. Tai, no, salainen ja salainen....

Pointti on, ei kannata ottaa mitään täällä luettua liian vakavasti. 99 tyyppiä sadasta ei pystyisi kasvotusten laukomaan mitään niistä kommenteista joita tänne tehtailevat. Palstalla on myös muutamia todella hyviä ja asiallisia ketjuja, kannattaa keskittyä niihin ja jättää loput lukematta.

Minä nautin kiusaajien kiusaajien kiusaamisesta.

No me ollaan sitten pahassa kierteessä ilman ulospääsyn toivoa.

Palstalla tavataan!

Vierailija
26/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastejuhlissaan kuollut romikerjäläinen on iloinen asia, siitä on turha pahoittaa mieltänsä - kasva aikuiseksi.

Vierailija
27/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tätä mitenkään kääntää positiiviseksi ? Minulla on tunne että tällä palstalla on terapeuttinen vaikutus joihinkin ihmisiin. Myönnän käyttäytyneeni töykeästi puhelinmyyjiä kohtaan silloin kun minulla oli mukamas kiire, eli olin töissä. Työttömäksi jäätyäni tuo asenne muuttui, kun oli aikaa "turista".

Tällä palstalla yritän aina löytää positiivisen näkökannan asiaan kuin aisiaan. Onkohan jopa hieman teennäistä?

No, kuitenkin uskon että joillakin olo paranee kun täällä saa tykittää oikein kunnolla. Eikö tuokin ole arvo sinänsä ?

Vierailija
28/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tulee oikein hyvä ja voittaja olo, kun näen että kaikilla muilla on 100 kertaa pahempia ongelmia kuin itsellä. Sama olo tulee kun kuuntelee Kansaradiota.

Vierailija
29/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntiä ei voi kyllä verrata palstailuun, sillä se on pyytämätöntä häiriköintiä ja palstailu täysin vapaaehtoista. Itsekin yleensä aina vedätän puhelinmyyjiä jollain tavalla.

Vierailija
30/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tulee oikein hyvä ja voittaja olo, kun näen että kaikilla muilla on 100 kertaa pahempia ongelmia kuin itsellä. Sama olo tulee kun kuuntelee Kansaradiota.

Vierailija
31/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä sitten oli ketju jossa oli anekdootteeja kielistä, kulttuureista, historiasta. Sellaisia olisi kiva lukea ja keskustella. Suurin osa aiheista on selvästi keksittyjä, varmaan ihan ylläpidon puolesta. Joskus kun lukee kaikki etusivun aloitukset niin on aika ilmeistä.

Vierailija
32/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Eihän sinustakaan kaikki pidä. Olet heille juuri sellainen "jos ihmiset on oikeesti tommosii ku M25, niin en halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä".

Miksi itsetuntosi on kiinni siitä pitävätkö muut sinusta vai eivät? Senkun porskutat menemään!

Vierailija
33/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa joku tappava mutaatio koronasta ja veis koko meidän typerän ihmislajin. Planeetta kuuluu eläimille.

Vierailija
34/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt sitten kun olen haukkunut teitä köyhiä ja rumia, mutta en vaan voi itselleni mitään.

Sori vaan.

Vierailija
35/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on yleensä ottaen kivoja ja apua saa. Palstan negassa ryömiminen yltää jopa huvittavuuteen. Silti olen viihtynyt täällä jo pitkään. Ja juorut täällä tiedetään ensimmäisenä.

Vierailija
36/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Miksi itsetuntosi on kiinni siitä pitävätkö muut sinusta vai eivät? Senkun porskutat menemään!

Huutonaurua! :D Joo, mikäs siinä, jos olis nii hyvä itsetunto ja -luottamus, et ei muitte mielipiteitä ja ajatuksii tarttis murehtii… Helppoha se on sieltä norsunluutornista huudella neuvoja. :)

Vierailija
37/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä aloituksia ja aloitin lukemisen viime elokuussa. Aloituksia on vaikka mistä aiheesta ja kyllä tulee usein haukkumista, vihaakin jos jonkun mielipiteen esität. Aiheutin sukulaisille ja tuttaville oikein makeat naurut kun kerroin että olen saanut kunnon vihat ja haukut kirjoittamalla tänne. Enkä uskalla paljoa enään kirjoittaa, nuolittaa tai tehdä muutakaan somessa. He kysyivät sitten uteliaana että mitä sinä olet sinne palstalle kirjoittanut? Olivat varmoja että kirjoitukseni olivat jotain vakavia yhteiskunnallisia kannanottoja jotain ei niin hyväksyttävää, vihapuhetta tms. Kerroin sitten että olen kirjoittanut yhdelle henkilölle muutaman rakkausrunon kaipauspalstalle. Kertomisen jälkeen sitten katselin kun he nauroivat vatsa kippurassa eikä naurulle meinannut tulla loppua ollenkaan.

Vierailija
38/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Huutonaurua! :D Joo, mikäs siinä, jos olis nii hyvä itsetunto ja -luottamus, et ei muitte mielipiteitä ja ajatuksii tarttis murehtii… Helppoha se on sieltä norsunluutornista huudella neuvoja. :)

Mistä norsunluutornista? Mistä moinen oletus kumpuaa? Esim. koulukiusatulle ohje voi tuntua aluksi kovalta, mutta kasvata paksu nahka ja älä anna kommenttien mennä sydämeesi. Nämä ovat parhaat neuvot mitä olen itse saanut. Toimii! Ei kaikki ihmiset voi pitää toisistaan, jokaisilla on silti oikeus postailla ja oikeus mielipiteisiinsä (foorumin sääntöjen puitteissa).

Vierailija
39/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon ihmisiä jotka nauttivat kiusaamisesta.  Itse nautin noiden kiusaajien kiusaamisesta takaisin, se on salainen paheeni. Tai, no, salainen ja salainen....

Pointti on, ei kannata ottaa mitään täällä luettua liian vakavasti. 99 tyyppiä sadasta ei pystyisi kasvotusten laukomaan mitään niistä kommenteista joita tänne tehtailevat. Palstalla on myös muutamia todella hyviä ja asiallisia ketjuja, kannattaa keskittyä niihin ja jättää loput lukematta.

En hyväksy kiusaamista missään muodossa. Kiusaaminen vain lisää kiusaamista.

Ole hyvä ja lopeta se.

Vierailija
40/49 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen näitä aloituksia ja aloitin lukemisen viime elokuussa. Aloituksia on vaikka mistä aiheesta ja kyllä tulee usein haukkumista, vihaakin jos jonkun mielipiteen esität. Aiheutin sukulaisille ja tuttaville oikein makeat naurut kun kerroin että olen saanut kunnon vihat ja haukut kirjoittamalla tänne. Enkä uskalla paljoa enään kirjoittaa, nuolittaa tai tehdä muutakaan somessa. He kysyivät sitten uteliaana että mitä sinä olet sinne palstalle kirjoittanut? Olivat varmoja että kirjoitukseni olivat jotain vakavia yhteiskunnallisia kannanottoja jotain ei niin hyväksyttävää, vihapuhetta tms. Kerroin sitten että olen kirjoittanut yhdelle henkilölle muutaman rakkausrunon kaipauspalstalle ja muutamasta anaaliseksikokemuksestani. Kertomisen jälkeen sitten katselin kun he nauroivat vatsa kippurassa eikä naurulle meinannut tulla loppua ollenkaan.

EnääN?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi