Voi ei! O'ou!! Meidän talossa on alakerrassa uima-allas ja olin eilen parin ystävän kanssa sielä viettämässä aikaa! (Luvatta)
Ovessa lappu, että ei käytössä koronan takia.
Menimme kuitenkin sinne ja uimmekin. Saunaa ei saatu lämpenemään, kun sitä ei asukkaat pysty itse lämmittämään.
Muuten emme olisi jäänet kiinni, mutta meidän kaljatölkkien ja roskien seasta löytyi minun henkilökorttini.
Oli pudonnut minulta :0.
Mitä tästä nyt seuraa? Varoitus? Eikai häätöä :0
Kommentit (30)
Ei saatana 😂😂. Provohan tämä on, mutta aika huvittava 3/5
No voi, sanot että joku naapuri on sen löytänyt ja lavastukseksi sen sinne vienyt.
Voidaan painella asia villasella jos tulet hyvittämään tekosi oraalisella palveluksella hallituksen puheenjohtajan asuntoon numero 86.
Tyhmät! Miksi ette vieneet roskia ja kaljatölkkejä mennessänne vaan jätitte ne sinne? Tyhmät!
Menen tässä kavereiden kanssa saunaosastolle ja otan kaljan, pyyhkeen ja uima-asun lisäksi mukaan henkilökorttini!
Kuka sinne altaaseen pasko, aivottomat pissikset taas asialla.
Ei ei. Palasimme kapakasta tuota ennen.
Minulla oli lompakko mukana, mutta siinä on reikä ja kortit putoilevat ensin taskuun ja taskusta maahan..
Uimme alusvaatteissa.
T.ap
Häätö ja voi joutuu antaa huoltomiehelle ettei tuu vakavampiki juttu!
Vaatii varmaan useamman varoituksen ennenkuin voidaan häätää, joten ihan rauhassa voitte sukellella siellä vielä muutaman kerran :)
Asuin myös aikanani kerrostalossa jossa oli uima-allas saunaosastolla. Sauna lämpeni perjantaisin. Pyysin että voisiko saada myös lauantaille saunavuoroja, koska olin 2/3 perjantaita töissä iltaisin, mutta se ei käynyt. Kerran hallituksen puheenjohtaja tuli lauantai-illalla vastaan rappukäytävässä kylpytakissa. Sen jälkeen uusin pyyntöni ja yllättäen kävi. Ketku oli lämmittänyt saunaa lauantaisin itselleen.
Roskilla tarkoittanet kortsujen käärepapereita
Allasta ei varmaan nyt putsata kun on käyttämättömänä. Lilluitteko jossain likaliejussa?
Vierailija kirjoitti:
Asuin myös aikanani kerrostalossa jossa oli uima-allas saunaosastolla. Sauna lämpeni perjantaisin. Pyysin että voisiko saada myös lauantaille saunavuoroja, koska olin 2/3 perjantaita töissä iltaisin, mutta se ei käynyt. Kerran hallituksen puheenjohtaja tuli lauantai-illalla vastaan rappukäytävässä kylpytakissa. Sen jälkeen uusin pyyntöni ja yllättäen kävi. Ketku oli lämmittänyt saunaa lauantaisin itselleen.
Aika paljon pokkaa ko. hemmolla 😂
Voi olla peräreikä kipee kun huoltomies lähtee, häätölappuineen.
Kukaan ei ole paskonut altaaseen! Eikä yksikään meistä ole pissis tai edes naissukupuolta.. t.ap
Minun oli vain päästävä vähän treenaamaan uimahyppyjä en tiedä minkä takia ne muut altaaseen loikkivat..
Jossain kohtaa rupesi väsyttämään ja lähdimme pois. Menin nukkumaan kotiin ja ajattelin, että lepään hetken ja menen siivoamaan jälkeni. Seuraavaksi heräsin aamulla. Mutta onneksi tässä nyt ei suurempaä hätää ole :).
T.ap
Toivottavasti on provo.