Onko sinulla ylipainoa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole enää.Sain ylipainon pois.Oli pakko laihduttaa kun tuli terveysongelmaa.
Aivoverenkiertoon tuli häiriötä ja sitten tuli vielä D2.
Auttoiko laihdutus?
Normaalipainoon n. viisi kiloa. 174/81.
Tänä vuonna ei tullut Kevyempi vuosi-ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole enää.Sain ylipainon pois.Oli pakko laihduttaa kun tuli terveysongelmaa.
Aivoverenkiertoon tuli häiriötä ja sitten tuli vielä D2.
Auttoiko laihdutus?
D2 hyvällä hoitotasolla nyt.Ei juurikaan mitään muuta terveysongelmaa nyt.
Insuliini lääkitys olisi jos vielä vanha paino nyt tabletti 2 kertaa päivässä.
Lääkitys pudonnut puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä vaakaa mutta oletan että minulla hieman ylipainoa. Ainakin kroppani on sitä mallia mitä nykyään pidetään pulskana.
Just tämmönen https://a.1stdibscdn.com/william-etty-paintings-19th-century-english-st…Kumppani väittää että en ole lihava joten korkeintaan pulska.
Tuo on täysin normaali vartalo, en ymmärrä miten nykyään tuollaistakin muka pidetään ylipainoisena. Ties mistä ne on ne rajat repäissyt. Naisella pitää olla vähän enemmän rasvaa reisissä, se ei varmasti kenenkään elinikää lyhennä.
Joo. Tuntuu että vaatteita ei edes löydy kunnolla sille pienehkön ja isohkon väliltä. Yksi päivä ihailin Zalandolta kun oli plus kokoisille tosi naisellinen vaatemallisto. Kivoja värejä ja leikkauksia.
Ketjusta huomaa taas ettei laihaläskiyden merkitystä tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna ei tullut Kevyempi vuosi-ketjua.[/quote
No mut sähän voit laittaa? Tulen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta huomaa taas ettei laihaläskiyden merkitystä tajuta.
Laihaläskeys-> tavallisen normaalipainoisen ihmisen kroppa joka harrastaa vain hyötyliikuntaa
Ei kaikilla tarvitse olla urheilijamainen kiinteä kroppa.
Ei, rasvaprosentti 23 ja bmi 23.8. Olen laihduttanut n puolen vuoden aikana 7 kg. Ehkä vielä pari kg tiristelen.
Onpa kyllä, jos katsoo virallista BMI:tä. Eli olen 166 pitkä ja painan 74 kg. Koen kuitenkin oloni hyväksi enkä laiduta. Liikun paljon ja syön terveellisesti.
En väitä, että tämä on ns. lihasta. Ei todellakaan, rasvaa on takuusti liikaa. Mutta olen jo 56-vuotias ja lakannut murehtimasta. Ihan hyvä näin!
Mielenterveys on tärkeä. Koko nuoruus meni painoa pohtiessa. Kilot lähenteli kuuttakymmentä parikymppisenä ja hyvä jos ihmisten ilmoille uskalsi lähteä.
Sairasta..
On. 178cm ja 85kg
Olen jo luovuttanut sen suhteen, että saisin nämä kilot joskus pois. Ei vaan ole selkärankaa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä vaakaa mutta oletan että minulla hieman ylipainoa. Ainakin kroppani on sitä mallia mitä nykyään pidetään pulskana.
Just tämmönen https://a.1stdibscdn.com/william-etty-paintings-19th-century-english-st…Kumppani väittää että en ole lihava joten korkeintaan pulska.
Minäkin oon just tuon näkönen XD eli kai sit on ylipainoo
Painoa 105kg. Millä tahansa pituudella ylipaino on tosiasia.
Lihavat on lepposia ne ei keksi kepposia.
Runsaslihainen ei ole vihainen.
Painoindeksi on jotain 26, mutta peilin mielestä parin kilon laihdutus ei riitä. Kun on omenamallinen vartalo, terveyden takia pitäisi laihtua 10 kg.
On. 164 cm ja 59 kg. 5 kiloa läskiä liikaa.