Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa bentsojen käyttäjän?

Vierailija
07.02.2021 |

Mistä näkee ulospäin jos ihminen on bentsodiatsepiinien (rauhoittavien) vaikutuksen alaisena; fyysiset ja psyykkiset "oireet" käytöksessä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiha kuin afrikkalainen ja silmät kuopilla tummine silmänalusineen. Ainoa olemassa oleva vaatetus on huppari ja huppu vedettynä päähän. Toimeentulo tulee häkkivarastomurroista.

Tämä. Uskallan ääneen sanoa, että kaikki bentsojen vetäjät ovat päihdeongelmaisia. Jos ei muuta huumetta ole, niin vähintään bentsoja on saatava. Kuten tuossa ylempänä on jo todettu, yksikään bentsojen vetäjä ei työelämässä käy.

Tuo on ihan täyttä p*skaa. Mulle ainakin lääkäri määräsi bentsoja, jotta VOISIN käydä sosiaalisten tilanteiden peloltani töissä. Eli ne rauhottavat mahdollistivat minulle töissäkäynnin. Nyt kun en ole työelämässä, niin ei tarvi mitään nappeja popsia.

Vierailija
42/52 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti pätkii. Hypomania ja suuret luulot itsestä

Vierailija
44/52 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menee ohi mutta tietääkö joku mitä nappeja se miesradiojuontaja vetää jolla on parta ja vaalea pitkähkö tukka. Vehviläinen tao jotain. Sen silmät on kaikissa valokuvissa niin oudot.

Vierailija
45/52 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
46/52 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiha kuin afrikkalainen ja silmät kuopilla tummine silmänalusineen. Ainoa olemassa oleva vaatetus on huppari ja huppu vedettynä päähän. Toimeentulo tulee häkkivarastomurroista.

Tämä. Uskallan ääneen sanoa, että kaikki bentsojen vetäjät ovat päihdeongelmaisia. Jos ei muuta huumetta ole, niin vähintään bentsoja on saatava. Kuten tuossa ylempänä on jo todettu, yksikään bentsojen vetäjä ei työelämässä käy.

Tässä joku aika sitten bussikuski kertoi miten ei työstä ilman bentsoja mitään tulisi. Olet muuten ihan pihalla.

Vierailija
47/52 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen käyttäjä vanhenee omituisesti koska kasvot pöhöttyvät oudoista kohdista.

Vierailija
48/52 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että musta tunnistaa mitenkään ellen vedä liikaa. Se rauhoittaa niin että kykenen toimimaan normaalisti.

Vierailija
49/52 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa juutuupista videoita tuoksusta ja siskostaan Tallinnassa, siskon habitus tosi vahvaa bentso-matskua.

Vierailija
50/52 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaisesta hitaudesta. Ei tarvitse olla tekemisissä kovin monen bentsojen käyttäjän kanssa kun sen huomaa. Se ero ei ole suuri, mutta selvä. Joillakin puhe sammaltaa. Pupillit ovat aavistuksen pienet ja jähmeät eivätkä reagoi valon muutoksiin normaalia vauhtia.

Olen törmännyt bentsojen käyttäjään niin yllättävässä paikassa kuin leikkausta valmistellut kirurgi kävi hitaalla ja oli outo. Onneksi eri kirurgi lopulta leikkasi.

Silmät voivat muuttua käyttäjällä pidemmän päälle oudoiksi, harittavat niin että tuntuu oudolta yrittää katsoa käyttäjää silmiin. Pahin näkemäni tapaus oli kuin Pennywise. Hyi.

Pitkään bentsoja käyttänyt muuttuu älyltään hyvin vajavaiseksi, vaikka itse kuvittelee yhä olevansa kaikkia muita älykkäämpi. Todellisuudessa pitkäaikainen käyttäjä kykenee hädin tuskin enää huolehtimaan itsestään, kun aivot on kärsineet käytöstä. Tarkoitan nyt vuosikymmeniä jatkunutta käyttöä. Bentsojen käyttäjä ei kykene enää tietyn pisteen jälkeen rentoutumaan ilman bentsoja tai muita aineita.

Minä opiskelin ja kävin töissä ja käytin bentsoja joka ikinen päivä. Sain ne tosi nuortena ja lääkärit hyvin avokätisesti uusi reseptejä, että varmasti pysyn koukussa. No, 20 vuoden jälkeen ne vaan sitten kerran otettiin pois. Että et saa enää. Menetin toimintakykyni, minusta tuli täysin aloitekyvytön ja ennen niin siisti kotini on nykyään kaaos. Mutta tärkeintä kuulemma on että en käytä bentsoja. No, nykyään olen sitten eläkkeellä. Meni työkyky ja kaikki kun ne lääkkeet otettiin pois. 

Vierailija
51/52 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä huomaa, rauhoittavia tai opiaatteja käyttävä ihminen räpyttelee silmiään hitaammin. 

Vierailija
52/52 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaisesta hitaudesta. Ei tarvitse olla tekemisissä kovin monen bentsojen käyttäjän kanssa kun sen huomaa. Se ero ei ole suuri, mutta selvä. Joillakin puhe sammaltaa. Pupillit ovat aavistuksen pienet ja jähmeät eivätkä reagoi valon muutoksiin normaalia vauhtia.

Olen törmännyt bentsojen käyttäjään niin yllättävässä paikassa kuin leikkausta valmistellut kirurgi kävi hitaalla ja oli outo. Onneksi eri kirurgi lopulta leikkasi.

Silmät voivat muuttua käyttäjällä pidemmän päälle oudoiksi, harittavat niin että tuntuu oudolta yrittää katsoa käyttäjää silmiin. Pahin näkemäni tapaus oli kuin Pennywise. Hyi.

Pitkään bentsoja käyttänyt muuttuu älyltään hyvin vajavaiseksi, vaikka itse kuvittelee yhä olevansa kaikkia muita älykkäämpi. Todellisuudessa pitkäaikainen käyttäjä kykenee hädin tuskin enää huolehtimaan itsestään, kun aivot on kärsineet käytöstä. Tarkoitan nyt vuosikymmeniä jatkunutta käyttöä. Bentsojen käyttäjä ei kykene enää tietyn pisteen jälkeen rentoutumaan ilman bentsoja tai muita aineita.

Minä opiskelin ja kävin töissä ja käytin bentsoja joka ikinen päivä. Sain ne tosi nuortena ja lääkärit hyvin avokätisesti uusi reseptejä, että varmasti pysyn koukussa. No, 20 vuoden jälkeen ne vaan sitten kerran otettiin pois. Että et saa enää. Menetin toimintakykyni, minusta tuli täysin aloitekyvytön ja ennen niin siisti kotini on nykyään kaaos. Mutta tärkeintä kuulemma on että en käytä bentsoja. No, nykyään olen sitten eläkkeellä. Meni työkyky ja kaikki kun ne lääkkeet otettiin pois. 

Surullista. Tuossahan jo tehdään hoitovirhe, jos ei edes vieroiteta.

Käsittääkseni työkyvyn säilyminen on yhteiskunnan tärkeimpiä pilareita ja sitä tulee tukea, vaikkakin sit lääkkeiden voimalla.

Pääsetkö käymään yksityisellä?

Kaveri maksaa yksityisestä psykiatrista pari kertaa vuodessa ison summan, mutta saa vain siten lääkkeensä joilla pysyy kivuttomana ja edes osatyökykyisenä.

Jotkut lekurit alkaa vähän pohtimaan kun kysyy, että onko se sit parempi että juo ahdistukseen ja paniikkiin?

Se tulee yhteiskunnalle edullisemmaksi vaan antaa se viiden euron bentsopurkki kuin makuuttaa ihmistä pelkojensa kanssa työkyvyttömäksi neljän seinän sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi