Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Tinderiin laittaa pelkästään niitä ”huh melkein vilahtaa kuvia” vai myös asiallisia biksukuvia mukaan?

Vierailija
07.02.2021 |

Niin

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten joo.

Varsinkin jos hakee lähinnä sitä seksuaalista seuraa, niin ehkä on ihan hyvä suoraan näyttää mitä toinen saa kun ollaan kaksin ilman vaatteita.

Vaatteiden kanssa otetut kuvat kun ei koskaan paljasta sitä miltä keho näyttää alla, ja seksissä usein haetaan miellyttävää vartaloa.

Naisilla on joku fiksaatio tähän että paljastavat kuvat tarkoittaisi seksiä. Miehet tietää ettei näin ole. Ei baarissakaan helpoiten pesää saa naiselta joka on lyhyimmässä hameessa.

Suurin osa naisista jotka haluaa esitellä itseään mutta eivät ole erityisen seksuaalisesti aktiivisia. Kokemusta on. M38

Vierailija
22/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pelkkiä seksivonkaajia niin eikun reva levälleen kuvissa. Mikäli on parisuhde tositarkoituksella mielessä niin normaali arki vaatetus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaako joku vakavampaa suhdetta etsivä sinne bikinikuvia? Seksiseuran haussa kyllä ymmärrän.

Nuoret alle 25v laittaa yleensä rohkeampia, mammat sitten asiallisia ja tylsiä

Minä ainakin hyppään yli jokaisesta miehestä, jolla on esim. paidaton kuva näkyvillä. En halua sotkeutua miehiin, jotka tarjoavat itseään ja etsivät seuraa lihamarkkinameiningillä.

Sama juttu, vasemmalle lensivät ihan poikkeuksetta. Ihan sama kuinka hyvä se kroppa oli tai kuinka komea naama.

Enkä laittanut itsestänikään kuvia vähissä vaatteissa. Ne kuvat kuitenkin näkyvät jokaiselle Tinderin käyttäjälle, ja heistä suurin osa on sellaisia tyyppejä, joille en todellakaan halua kroppaani näyttää. Ällöttää ajatuskin että ties mitkä heput niitä kuvia katselisivat.

Vierailija
24/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaako joku vakavampaa suhdetta etsivä sinne bikinikuvia? Seksiseuran haussa kyllä ymmärrän.

Minä ainakin hyppään yli jokaisesta miehestä, jolla on esim. paidaton kuva näkyvillä. En halua sotkeutua miehiin, jotka tarjoavat itseään ja etsivät seuraa lihamarkkinameiningillä.

Eipä niillä naisista pulaa ole, joten tuskinpa haittaa jos joku laittaa vasemmalle.

Tiedän lähipiiristä, että nuo paidattomat treenatut miehet saa tinderistä loputtomasti naista. Jokin naisia niissä vain kiehtoo. Vatsalihakset > kuin mikään muu, tietylle prosentille naisia.

Tää on pronoleffoista opittua, että naisia kiehtos, mutta kun ei kiehdo. Ai mistäkö tiedän :)

Vierailija
25/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biksukuva menee jos se on rannalla otettu ja nainen surffaa tai pelaa rantalentistä siinä. Peilin kautta kuvattu bikinipose ei toimi.

Pah, toimii kyllä missä tahansa. WC peilin kautta otettu on hyvä, kun siinä on hyvä valaistus niin saa myös hyvän kuvan.

Pointti meni ohi niin että vilahti. Mutta emmehän kaikki voi olla yhtä älykkäitä.

Vierailija
26/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niillä naisista pulaa ole, joten tuskinpa haittaa jos joku laittaa vasemmalle.

Tiedän lähipiiristä, että nuo paidattomat treenatut miehet saa tinderistä loputtomasti naista. Jokin naisia niissä vain kiehtoo. Vatsalihakset > kuin mikään muu, tietylle prosentille naisia.

Heh olin aina paidaton Tinderissä ja naisia riitti. Yksi niistä jäi sitten ja poistettiin Tinder.

Tämähän vaan seuloo tehokkaasti valikoimaa. Idiooteille idiootit ja muuta haluaville muut. Säästää kaikkien aikaa ,joten win-win.

Vierailija
27/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on pronoleffoista opittua, että naisia kiehtos, mutta kun ei kiehdo. Ai mistäkö tiedän :)

Lähes jokainen nainen muisti sanoa ettei yleensä tykkää paidattomista profiileista :) Nimim Aina paidaton

Vierailija
28/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen paidattomissa kuvissa on eroja, kuva pitää osata ottaa tyylikkäästi. Nimim Aina paidaton

Vierailija
29/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa pelkkiä seksivonkaajia niin eikun reva levälleen kuvissa. Mikäli on parisuhde tositarkoituksella mielessä niin normaali arki vaatetus.

Kyllä ne vonkaajat yrittävät - ikävä kyllä - myös niitä joilla on vaatteet päällä.

Vierailija
30/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xepra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xepra kirjoitti:

Riippuu siitä mitä haet. Kevyttä hauskanpito seuraa voisin ottaa biksikuvallisista, mutta jos hakisin parisuhteeseen naista, niin jättäisin biksukuvalliset väliin. Ei siis mitään vikaa, mutta parisuhteeseen haen tyylikästä ja älykästä naista, joten fokus on toinen. 

Esiinnyn tässä miehenä

Esiinnyn siis tässä aikuisena, fiksuna miehenä, enkä minään beta vikisijänä.

Juuei.

T. M42

Vierailija
31/40 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten joo.

Varsinkin jos hakee lähinnä sitä seksuaalista seuraa, niin ehkä on ihan hyvä suoraan näyttää mitä toinen saa kun ollaan kaksin ilman vaatteita.

Vaatteiden kanssa otetut kuvat kun ei koskaan paljasta sitä miltä keho näyttää alla, ja seksissä usein haetaan miellyttävää vartaloa.

Naisilla on joku fiksaatio tähän että paljastavat kuvat tarkoittaisi seksiä. Miehet tietää ettei näin ole. Ei baarissakaan helpoiten pesää saa naiselta joka on lyhyimmässä hameessa.

Suurin osa naisista jotka haluaa esitellä itseään mutta eivät ole erityisen seksuaalisesti aktiivisia. Kokemusta on. M38

Ei pidä paikkaansa. Jos ei tule seksiviestejä ja titpiccejä niin eipä ole seksikään kummoista.

T. M42

Vierailija
32/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh melkein vilahtaa ja saa eniten tykkäyksiä

Vierailija
33/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, nuorilla seksikkäämpiä, vanhemmilla tuulipukua jne

Vierailija
34/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta naurattaa näin vanhempana naisena nuo bikini- ja erilaiset muut vähäpukeiset kuvat joita pidetään jollain logiikalla asiallisena. Jos kuvasta voi päätellä toisen henkilön karvoituksen ja genitaalien koon niin kuva ei ole asiallinen. Ennemmin sitten ihan rehti kuva tavarasta jos jotain on pakko näyttää :D 

Vierailija
35/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No testaa kannattaako

Vierailija
36/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen samoin, vaikka tiedän, ettei kaikki tee. Jokainen paidaton lähtee vasuriin. 

Vierailija
37/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xepra kirjoitti:

Riippuu siitä mitä haet. Kevyttä hauskanpito seuraa voisin ottaa biksikuvallisista, mutta jos hakisin parisuhteeseen naista, niin jättäisin biksukuvalliset väliin. Ei siis mitään vikaa, mutta parisuhteeseen haen tyylikästä ja älykästä naista, joten fokus on toinen. 

Ja todellisuudessa vetäisit oikealle myös sen naisen, joka ei ole susiruma, ja jolla on biksukuvat siellä.

Vierailija
38/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, nuorilla seksikkäämpiä, vanhemmilla tuulipukua jne

Tuulipuvulla saa olla rauhassa

Vierailija
39/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin miesystäväni ihan livenä, mutta hän aika alussa lähetteli mulle jotain tuollaisia kuvia, jopa vessaselfie ilman paitaa tuli sieltä. Oli aina aika turn off, mutta jotenkin hän sitten muuten kommunikaatioltaan ja livenä oli niin puoleensavetävä, että jatkoin tapailua. Nyt muutaman vuoden jälkeen ei lähettele enää tuollaisia kuvia, vaikka meillä menee oikein hyvin. Taisi tajuta, että vähän laadukkaampaa menoa, kiitos, ja siihen hän kykenee aivan hyvin myös. Ilmeisesti exänsä on ollut vähän alatyylinen, ja exä postaa someen itsestään kaikenlaista bikinikuvaa (minä en todellakaan, vaikka on parempikin kroppa kuin exällään). Mies on sittemmin siis tottunut tähän mun linjaan kuvien suhteen ja sanoi, että tämä on paljon parempi näin, ja arvostaa sitä, että minä en ole mikään instabeibe, vaan vähän vakavammin otettava. Ja on siis ihan korkeakoulutettu, menestynyt mies, jolla on palikat paikallaan.

Mutta ihan vaan pointtina, että mun miehellä olisi varmasti ollut joku paidaton vessaselfie Tinderissä, ja minä olisin kyllä laittanut sellaiset hylkyyn. Että olisi mennyt hyvä parisuhde sivu suun. Onneksi tavattiin livenä ilman Tindereitä.

Vierailija
40/40 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöllönsilmää vilauttamalla olen kaatoni kaatanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän