Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ihmetteli mikä kuoriainen kellariimme on ilmestynyt ja lähti ensimmäiseksi hakemaan hyönteisKIRJAA :D

Vierailija
07.02.2021 |

Sanoin että googlettaminen olisi ehkä hieman nopeampi tapa, mutta kun mies "ei tykkää näprätä puhelinta"
Mikähän palauttaisi hänet nykyaikaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on ehkä alkava ötökkäongelma kellarissanne ja sinä murehdit, että mies valitsee kirjan Googlen sijaan?

No, sinähän voit näyttää miehelle esimerkkiä ja ryhtyä googlettamaan alueellanne toimivia tuholaistorjujia.

Panikoiminen on todennäköisesti ihan yhtä turhaa kuin miehen mollaaminen. Hyönteisiä tulee ja menee.

Vierailija
22/27 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies ihmetteli mikä kuoriainen kellariimme on ilmestynyt ja lähti ensimmäiseksi hakemaan hyönteisKIRJAA :D "

Ai se kuoriainen ?

Mies ihmetteli ... ja lähti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Google EI välttämättä ole nopeampi. Kirjassa näet samalla aukeamalla monta saman suvun edustajaa, on helpompi löytää se oikea.

Niin, mutta kun kerrankin nainen saa tuntea ylemmyydentunnetta edes johonkin toiseen ihmiseen nähden! Älä pilaa tunnelmaa faktoillasi!

Vierailija
24/27 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei jätä tilaisuutta käyttämättä eikä kiveäkään kääntämättä löytääkseen syyn mollata miestään.

Vierailija
25/27 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Google EI välttämättä ole nopeampi. Kirjassa näet samalla aukeamalla monta saman suvun edustajaa, on helpompi löytää se oikea.

Niin, mutta kun kerrankin nainen saa tuntea ylemmyydentunnetta edes johonkin toiseen ihmiseen nähden! Älä pilaa tunnelmaa faktoillasi!

Mistä päättelit että hän on nainen? Yleensä naiset lukevat enemmän kirjoja kuin miehet.

Vierailija
26/27 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rouva on niin fiksu että osaa hakea hyönteisen googlesta niin hän on varmaan hyvä ja hakee ihan itse.

Onhan se hyvä itse ottaa selvää siitä mikä ötökkä, onko vaarallinen rakenteille, onko leviävä, onko merkki kosteusvauriosta, sen sijaan että heti hankkii kaikki hyönteiskarkottajat paikalle, maksaa pitkän rahan ja saa tönönsä täyteen myrkkyjä.

Vierailija
27/27 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedetään lenssi mutta kun se ei oikein vielä toimi. Aika eksoottisia ehdotuksia antaa kun sitä kokeillu. Yksinkertaiset kuvat toimii.

Kirja ym on vaan vielä paljon käytännöllisesmpi (jos saatavilla) monen asian etsimisessä jos et tiedä tarkkaan nimeä tai muuta tarkennetta etsimällesi asialle.