Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka hoidatte ihoanne tyyliin vedellä ja perusvoiteella, millainen on ihonne kunto?

Vierailija
07.02.2021 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kasvot suolalla, Meribasella, kerran vkossa saunan yhteydessä. Muulloin en millään, enkä puhdistele millään tököteillä. Suihkun jälkeen laitan kasvoihin jotain apteekin perusrasvaa. Meikkaan ehkä pari kertaa vuodessa. Iho on aina ollut hyvässä kunnossa, joskus stressin takia tulee nyppy leukaan. Olen kohta 50v eikä juurikaan ryppyjä.

Vierailija
22/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä iho on ollut aina, ei edes teininä ollut mitään finnejä. Pesen naaman ja huuhtelun jälkeen kasvot saavat kuivata ihan rauhassa, jonka jälkeen laitan  kosteusvoiteen. 

N51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni on hyvässä kunnossa. Uskon, että kyse on vain geeniperimästä. Äidilläni ja isoäidilläni oli myös kaunis iho loppuun asti. Eivät erityisesti hoitaneet niitä niin kuin en minäkään. JOskus hemmottelen itseäni ostamalla jonkun oikein kalliin kasvovoiteen, mutta en minä niihin usko. Purkit ovat vain niin nättejä.

Vierailija
24/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on virheetön iho, meillä on tämä suvussa. On niin tasainen, että ihmiset inttävät vastaan kun sanoo, ettei ole meikkivoidetta. Mitkään ihohuokoset eivät erotu eikä koskaan ole näppyjä tai mustapäitä.

Pesen naamani käsi- tai suihkusaippualla aamuin illoin, voiteeksi jokin perusvoide. Lidlin käsirasva taitaa olla tällä hetkellä käytössä. Laitan joka päivä ripsiväriä ja kulmakynää, mutta muuten ei tarvitse meikata ollenkaan. Syön mitä sattuu eli yleensä täyttä roskaa, poltin yli kymmenen vuotta, olen nukahtanut meikit naamalla satoja kertoja, tykkään ottaa aurinkoa. Mikään vaikuta mitenkään mihinkään, kun geenit korjaa.

N42

Vierailija
25/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa ollut mielessä, että lopettaisi vaan kaikkien tököttien käytön. Pelkkä vesi. Olisi myös taloudellista ja iho voisi voida paremmin. 

En ole vaan vielä uskaltanut.  

Vierailija
26/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ei finnejä, ei juurikaan kuivuutta. Rasvaan ihon Erisanin jollain kuivalle iholle tarkoitetulla voiteella aina iltaisin suihkun jälkeen. Aamulla en tee mitään, en myöskään meikkaa. Ihoni punoittaa luonnostaan mutta ei niin paljoa että jaksaisin sitä peitellä meikillä.

Vierailija
27/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon kunto on ollut sama aina, vaikka olen käyttänyt...

1) cliniquen kalliita tuotteita aamuin illoin joita myyjä suositteli

2) keskihintaisia apteekin herkän ihon tuotteita

3) halvinta marketin puhdistusgeeliä meikin poistamiseen, muuten vain vedellä huuhdellut

4) jotain meikkikaupan erikoistuotteita

Kaikkea siis tullut testattua ainakin puolikkaiden purkkien verran eli muutoksen pitäisi näkyä jos on näkyäkseen. Mutta sama kunto aina ollut. Paitsi nyt, kun olen maskia joutunut käyttämään. Nyt näyttää pahemmaltakin aknelta sellaisella kasvojen alueella, jolla ei ollut ongelmaa edes teininä.

Vierailija
28/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvässä kunnossa, vaikka tupakoinut teinistä saakka. Ei ryppyjä muita kuin kulmakarvojen välissä pari hentoa viivaa. Olen aina aamuisin ja iltaisin pessyt kasvot sillä mitä nyt on sattunut olemaan, käsisaippuaa tai puhdistusgeeli. Aina halvin puhdistusgeeli, nyt Lidlin joku. Lorealin kosteusvoide. En ole koskaan meikannut isommin, eli käytän vain kulmakynää ja poskipunaa. Ja ikä 43.

Vierailija
29/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen suihkussa lactolinella ja muuten pelkällä vedellä. Kosteutan seerumilla. Iho on aina ollut hyvässä kunnossa. Nuorempana iho oli rasvoittuvampi, nyt 42v. ei enää, mutta ei mikään kuivakaan. Välillä käytän kasvovettä lähinnä mainonnan uhrina. Nyt se ollut loppu jo tovin, enkä taida uutta ostaa, ei mitään eroa ihossa.

Vierailija
30/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvässä kunnossa. Juon paljon päivän mittaan vettä. Pesen naaman kun käyn suihkussakin. Sipaisen joskus Erioilia jos tuntuu kuivalta. Kissan savipitoisesta hiekasta teen vettä sekaan lorauttamalla savinaamio sillointällöin. Pidän kasvoissa puolisen tuntia. Nukun pitkät yöunet. Kuorin joskus kasvot kevyesti sokerilla, keväällä jopa hiekkapaperi-viilalla kevyesti rasvaa apuna käyttäen. Ei kannata opettaa ihoa esim. ainaiseen rasvaamiseen, iho lopettaa oman rasva - tuotantonsa ja siitä alkaa noidankehä. Höylään viiksikarvat ja koko naaman säännöllisesti. En koskettele tai ronki ihoa turhaan. Ei meikkivoiteita vaan (meikki) puuteri. Meikkivoide tukkii ihohuokoset.

Vierailija
31/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin pesen kasvot jääkylmällä vedellä. Kuorin silloin tällöin.

Maskin käyttö saanut leuan ja suun ympäryksen huonoon kuntoon, tulee mustapäitä ja näppylöitä helpommin.

Vierailija
32/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku teini-kosmetologikoululainen linkittää kaikki alapeukuksi. Voi voi, paljon on vielä oppimista..

Vierailija
33/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena todella hyvä iho, sain siitä paljon kehuja. Eipä oikein muuta tarvinnut kuin meikinpoistoon jonkun aineen silloin kun olin meikannut. Tosin meikkivoidetta en käyttänyt koska iho oli paremman näköinen ilman. Neljänkympin jälkeen olen kyllä tarvinnut kosteutusta ja hankkinut voiteita ja seerumeita. Inhoan jos iholla on yhtään kiristelevä tai kuiva tunne.

Vierailija
34/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen kasvot silloin kun käyn suihkussa. Silloinkaan en käytä saippuaa välttämättä, vaan suolaa.

Iho meni pilalle liiasta hoitamisesta 10 vuotta sitten. Nyt en hoida mitenkään. Sopii minulle. Iho hoitaa itse itseään kasvoissa ja kehossa. En käytä rasvoja enkä saippuaa. En hikoile.

Millä lailla 'pilalle' ??

Vierailija
35/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen kasvot silloin kun käyn suihkussa. Silloinkaan en käytä saippuaa välttämättä, vaan suolaa.

Iho meni pilalle liiasta hoitamisesta 10 vuotta sitten. Nyt en hoida mitenkään. Sopii minulle. Iho hoitaa itse itseään kasvoissa ja kehossa. En käytä rasvoja enkä saippuaa. En hikoile.

Millä lailla 'pilalle' ??

En ole se, jolta kysyit, mutta minulla on samantapainen tilanne. Ihoon tuli liiallisesta hoitamisesta epäpuhtauksia ja se lehahteli helposti punaiseksi. Nyt hoidan todella niukasti vedellä ja kosteusvoiteella ja puhdistusgeelillä ja iho on virheetön - tai yksi finni on nyt todella pitkästä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi