Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka hoidatte ihoanne tyyliin vedellä ja perusvoiteella, millainen on ihonne kunto?

Vierailija
07.02.2021 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä täynnä mustapäitä, kuivat posket ja leukapielet sekä helposti rasvoittuva otsa.

Vierailija
2/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkän ihon kasvovesi aamuisin, iltaisin pesen vedellä ja herkän ihon geelillä. Apteekin perusvoiteet käytössä. Mulla on iho loistavassa kunnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Minulla vain sattuu olemaan hyvä iho. Ikää liki 50. Äitini hoitanut ihoa samaan tapaan koska hänelläkin hyvä iho.

Vierailija
4/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä. Johtunee myös elämäntavoista, kuten kasvispainotteisesta  ruokavaliosta, riittävästä veden juomisesta, auringolta suojautumisesta (perusvoide = edullinen  päivävoide, jossa suoja), päihteettömyydestä, liikunnasta ja unesta. Meikkaan harvoin ja yleensä en käytä meikkivoiteita yms.

Vierailija
5/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on normaali kunnossa.

Vain pintakuiva.  Ja kyllä minä joskus kuorinkin kasvojeni ihon, mutta en milloinkaan käytä mitään kalliita kasvovoiteita.

Ihon hyvä kunto voi johtua siitäkin, etten milloinkaan ole käyttänyt meikkivoiteita enkä puuteria.

Ripsiväri ja huulipuna on riittänyt meikiksi niin töihin kuin juhliinkin.

Mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
6/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkän ihon kasvovesi aamuisin, iltaisin pesen vedellä ja herkän ihon geelillä. Apteekin perusvoiteet käytössä. Mulla on iho loistavassa kunnossa. 

Kiinnostavaa. Kerro vielä kasvoveden ja pesugeelin merkit?

Vierailija
7/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä, mutta teen tätä jotta pojan tyttöystävä säikähtäisi ja jättäisi poikani.

Vierailija
8/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kasvot silloin kun käyn suihkussa. Silloinkaan en käytä saippuaa välttämättä, vaan suolaa.

Iho meni pilalle liiasta hoitamisesta 10 vuotta sitten. Nyt en hoida mitenkään. Sopii minulle. Iho hoitaa itse itseään kasvoissa ja kehossa. En käytä rasvoja enkä saippuaa. En hikoile.

Vierailija
9/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan ihoani. Mitä se tarkoittaa edes. Naama peseytyy suihkussa käydessä. Nyt on pakko laittaa työpäivinä rasvaa, kun maskit ärsyttää ihoa. Rasva on yleensä jotain käsirasvaa mitä joku on antanut joululahjaksi. Itse en osta mitään rasvoja tms. Iho on hyvä.

Vierailija
10/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa. Kerro vielä kasvoveden ja pesugeelin merkit?

Pääasiassa erisan, joskus LV. 

Vierailija
11/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on heleä ja sileä. Käytössä vain kasvopesu ja kosteuttava perusvoide kasvoille. Pesu ja rasvaus aamuin illoin.

Kuorinta tai naamio silloin tällöin.

Vierailija
12/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä. Talvella pintakuiva ja siksi joutuu rasvaamaan vähän enemmän.

Vierailija
13/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kombo kaikkien kokeilujen jälkeen, vastoin suosituksia kai, koska liian pesevä mutta

- lv puhdistusgeeli, hinta alle 4e

- lumene päivävoide, hinta max 7 e

Meikkaan töihin joka arkipäivä. Arkisin meikkien puhdistus illalla ja kasvojen kosteutus aamulla

Lisäksi kerran viikkoon kuorinta/naamio ja sitten seerumit yms. Voishan noita seerumeita käyttää päivittäin meikin alla mutta ei jaksa

Vierailija
14/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä iho, on aina ollut. Ei finnejä, mustapäitä, kuivuutta, rasvaisuutta eikä ryppyjäkään (vielä, olen 28-vuotias). Johtuu varmaan enimmäkseen geeneistä, mutta en myöskään meikkaa juurikaan, syön terveellisesti, en juo tai polta.

Vierailija
15/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on hyvässä kunnossa. Vesipesu aamuin illoin, päivävoidetta perään. Nyt talvella vähän myös käsivoidetta, kun meinaa kuitenkin kuivua pakkasen takia.

Rasvaan erityisen huolellisesti alueet joihin siskollani on tullut "ikääntymisen merkkejä" eli hirveitä kurttuja, eikä niissä vielä näy samanlaista tuhoa. Olen 40-vuotias.

Vierailija
16/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvässä kunnossa, kun pesen vain suihkussa käydessäni kasvot, jonka jälkeen kosteusvoide.

Eli en laita kosteusvoidetta edes joka päivä (juu en käy joka pvä suihkussa). Olen kosmetologi. Ennen oli rutiinit, seerumit, tiivisteet, ampullit, eri voiteet yö-ja päiväkäyttöön. Nyt iho voi todella hyvin, finnejä ei tule

Vierailija
17/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen meikit pois iltaisin suihkussa käydessä naamanpuhdistusaineella ja rasvoja en yleensä käytä ollenkaan. Muuten en hoida.

Iho on pääosin hyvässä kunnossa, näppyjä tulee kierron mukaan silloin tällöin joitakin leukapieliin, mutta en usko, että innokkaampi hoitaminen vaikuttaisi hormonitoiminnan aiheuttamiin näppyihin. Nämä onneksi ovat vain muutaman päivän ja häviävät sitten loppukuuksi.

Vierailija
18/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheetön iho. Aamuisin huuhtelu vedellä suihkussa psesu saippoolla. Tököttejä ei ikinä. 65v

Vierailija
19/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on todella hyvässä kunnossa, eikä ole tarvetta mailleen voiteille. Enpä ole koskaan meikkaamaankaan ryhtynyt, johtuisiko siitä osittain.

Vierailija
20/35 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kasvot 1-2×. päivässä vedellä ja käytän markettipäivävoidetta. Olen aina meikannut hyvin kevyesti (töihin värillinen päivävoide ja ripsari)

Iho on erinomaisessa kunnossa. Teininäkään ei ollut hirveästi finnejä ja aikuisena vain muutama hormoninäppy/vuosi. Muutama naururyppy silmäkulmissa kun hymyilen ja pari juonnetta. Ei valunutta nahkaa poskissa tms. Kesällä annan ihon päivettyä, selkeästi parantaa ihon laatua.

kohta 61v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi