Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella tullut " puolukkafestarit" , vaikka raskaana. Ja jos on tullut, niin kuinka monta kertaa?

Vierailija
06.08.2006 |

Eli mulla on säännölliset menkat, mutta on olemassa raskautumisen mahdollisuus. Yksi kerta on jo kuukausia sitten, menkat tuli normaalisti ja muistaakseni kesti ihan normi ajan. Nyt sitten olemme tilanteessa, että vauva saa tulla, eli ehkäisyä emme enää käytä. Menkat siis tulleet täysin ajallaan, 1 raskaustesti tehty, mutta mulla on todella outoja tuntemuksia. Siis maha tuntuu kasvavan ja rinnat. Sellainen tunne, että vatsassa olis isompikin lapsi kuin joku pikkuinen alkio.

Ei tässä muuten mitään, mutta sairaana ollessani otin yskänlääkettä, siideriä ja bisukkaa on tullut lipitettyä ja kessua vedettyä. Raskaustesti näytti negaa ja aion kyllä tehdä uudemman kerran, mutta ihan huvikseen niitä ei viitsisi tehdä.

Tuntuu, että mä oon täysin vainoharhainen. Ekasta raskaudesta en muista ihan alkujuttuja, kun kyseessä oli " yllätysvauva" .

Olis kiva kuulla, onko jollekin käynyt niin, että menkat tulleet normaalisti, mutta silti raskaana. Aika harvinaisia nää Sofian yllätysraskaudet yms. , eli kaipaan ihan tavallisia tarinoita. Ja koska on menkat loppuneet? Tuliko terve lapsi, jos on eletty ns. normaalia elämää. Toisethan ei juo tai polta koskaan, mutta ne jotka esim. kohtuukäyttäjiä molemmissa, olis kiva kuulla kokemuksia.

En ole Porvoosta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla