Mikä on bravuurisi karaokessa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
All that Jazz musikaalista Chicago.
Enpä ole kuullut koskaan. Täytyy tsekata.
Onpas jänniä vastauksia, odotin Aikuista naista 😊
Omani on Unchain my heart by Joe Cocker.
Ap
Up. Laittakaa nyt niitä bravuureja. Asun omakotitalossa, joten voisin laulaa luikauttaa.
Vanhemmat biisit, vahvoilla naisäänillä. Monta hyvää, vaikea luetella lempparia.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat biisit, vahvoilla naisäänillä. Monta hyvää, vaikea luetella lempparia.
No luettele muutama, kiitos!
Rakkauslaulu
My Heart will go on
Dancing Queen
S.O.S
Tahdon rakastella sinua
Proud Mary
tässä alkuun
Discobiisit. Suomalaisista Levoton tuhkimo
Janis Joplin: Me and Bobby mcGee, Move on, Piece of my heart.
Koti-Suomessa käydessä lähiöbaarissa aina Carolan Rakkauden jälkeen. Mahdollisesti Kalajoen hiekat tai jopa Mombasa. Myöhemmin ehkä Sukkula Venukseen.
Kun ei ole suomalaista tarjolla niin Sabrinan Boys boys boys on pakollinen, Salt'n'Pepan Let's talk about sex kuuluu kuvioihin kans ja loppuun Non, je ne regrette rien tai jotain muuta dramaattista.
Karaokee ei paljoo laulella, jos kärsii sosiaaliste tilanteide pelosta. :D Jos tollasee pystys, nii Life is Fun olis helpoin laulaa, ku hyräilen sitä muutenki tyylin koko aja. Toho tosin tarvitsis kaverin, ku muute hengästyy, nii raahaisin pikkuveljen mukaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Janis Joplin: Me and Bobby mcGee, Move on, Piece of my heart.
Ohoh?!
Respect! Ei mitään helppoja.
The world we knew.
Vedän alempaa kuin Frank. Over and over...
Tosin nuotti löytyy Frankilla ehkä vähän tarkemmin, kovat aplodit saan silti, känniläisetkin arvostavat kun olen ainut joka ei ole kännissä.
Mä elän vieläkin.
Kaverin kanssa duona puoliksi, joka toinen säkeistö.
En ole varma voiko sanoa bravuuriksi, kun karaokea olen laulanut kaksi kertaa, mutta Senareiden Noose oli lähempänä itseäni kuin Hassisen koneen Rappiolla.
I'll drink the booze to depress myself
then I take the rope and express myself
Tommonen tummempi hjuumori vaan toimii.
All that Jazz musikaalista Chicago.