Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa ajatella että äitini on noin 10 vuoden päästä 70-vuotias

Vierailija
06.02.2021 |

Nythän, 60 vuotias on vielä melko nuori... mutta 70-vuotias? En osaa kuvitella että menettäisin vanhempani koska he ovat parhaita ystäviäni, varsinkin äitini.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 62 ja tunnen itseni nuoreksi aikuiseksi :).

Kaikista naurettavimpia on just tämmöiset mummelit ja papparaiset jotka kuvittelee olevansa nuorekkaita. Tiedoksi: ette ole, te näytätte just ikäisiltänne tai vanhemmiltakin, vaikka kuinka sulloutuisitte farkkuihin tai muihin mukanuorekkaisiin vaatteisiin. Teille nauretaan takanapäin, omat lapsennekin nauravat tai sitten häpeävät salaa. Ettekä nuorene yhtään, vaikka juoksisitte maratonia, hankkisitte moottoripyörän tai vaihtaisitte puolison nuorempaan.

Emme me nuorene siitäkään, että osaamme hakkeroida paremmin kuin uskoisit.

Vaarallisin lähimmäinen ei ole se junassa musiikkia kuunteleva nörtti, vaan mummeli, jonka et ikinä uskoisi varastavan tietojasi.

Vierailija
42/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on sama suunta, mutta ollaan vain eri vaiheessa elämässämme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan alle 30 vuotta vanhojen ei tarvitse kuolla vanhuuteen. Äitisi on sitä ikäluokkaa, että valitettavasti ehtii kuolla ennen kuin lääketiede kehittyy riittävästi takaamaan ikuisen nuoruuden.

Vierailija
44/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 62 ja tunnen itseni nuoreksi aikuiseksi :).

Kaikista naurettavimpia on just tämmöiset mummelit ja papparaiset jotka kuvittelee olevansa nuorekkaita. Tiedoksi: ette ole, te näytätte just ikäisiltänne tai vanhemmiltakin, vaikka kuinka sulloutuisitte farkkuihin tai muihin mukanuorekkaisiin vaatteisiin. Teille nauretaan takanapäin, omat lapsennekin nauravat tai sitten häpeävät salaa. Ettekä nuorene yhtään, vaikka juoksisitte maratonia, hankkisitte moottoripyörän tai vaihtaisitte puolison nuorempaan.

Onneksi olemme viisastuneet ja tajuamme, että olemme omanlaisia persoonia elämän loppuun saakka.

Niinpä ei ole olemassa mitään pakollista kaavaa tai mallia miten iän lisääntyessä pitää pukeutua tai millaista hiusmallia on soveliasta pitää jne..

Eläköön erilaisuus ja persoonallisuus ja yksilöllisyys elämämme loppuun saakka.

Vierailija
45/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa ajatella etta minulla on 50 vuotias lapsi ja olen viela onneksi taysissa sielun ja ruumiin voimissa.

Naille kaksikymppisille 60 vuotias on jo haudan partaalla, siina iassa mina opiskelin vaikean kadentaidon ja olen jopa saanut palkintoja toistani.

Nyt kahdeksankymppisena olen alkanut miettia espanjan opiskelua kun tuo Community College on niin lahella.

Oot kyllä upee!

Ensinnäkin se kuinka hyvässä kunnossa ilmeisesti olet ja skarppi kun mikä.

Milloin opit käyttämään tietokonetta? Onko älypuhelin jne? :)

Ihan vain sillä, että jopa omille vanhemmilleni (57-vuotiaat) älypuhelimen käyttö on joskus hankalaa, ei osata päivitellä tai korjailla mitään, koko ajan sohlaavat puhelimen kanssa ja kiroavat. Ihan hyvin kyllä perus sovelluksien käyttö luonnistuu, isä osaa käyttää tablettia mutta tietokoneeseen ei ole varmaan koskenut elämänsä aikana kuin muutaman kerran.

Puhumattakaan sitten isovanhemmistani....

Edelleen on se Nokian puhelin, joka löytyi varmaan kaikilta yli 20-vuotta sitten.

- Sama kommentoija, kuin viesti 12.

Mieheni on perheen tietokone ekspertti. Mina autoin hanta 60-luvulla kun ohjelmat viela reiitettiin pitkille pahvinauhoille. En muista milloin aloin kayttaa konetta itse ja alypuhelinta ei ole eika tule. Minulla oli yksi ensimmaisista "autopuhelimista", matkalaukun kokoinen ja painoi kuin tiiliskivi. Tyoni vuoksi pakollinen ja sellainen harna etta silloin jo paatin etta ainakin autossa saa olla rauhassa.

On meilla hatavarapuhelin mutta jos menen ulos haluan huomioida ymparistoani enka tuijotella jotain pienta nayttoa, kotona on tarpeeksi tietokoneita, viisi viime lukemalla. Ei ne uutiset minnekaan katoa jos en jotain ruutua koko ajan tuijota, saastaa silmiakin.

Jos minulle on oikeata  asiaa meilla on kylla keinot miten ne tulevat perille, turhille jaarituksille olen allerginen.

Vierailija
46/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän aloituksen nähtyäni on sanottava, että kyllä ihmiset osaa kehittää älyttömiä ongelmia itselleen.

Tämän kommentin nähtyäni on sanottava, että kyllä ihminen osaa turhasta kommenttia laittaa, niin kuin ap:lla ei olisi oikeutta kysyä niin kuin muillakin. Elä ja anna muidenkin elää.

Vierailija
47/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä totuus on, että vanhemman voi menettää koska vain. Noin minäkin ajattelin vuosien ja vuosikymmenten päähän kunnes isäni kuoli ihan yllättäen 60-vuotiaana. Älä siis mieti tuollaisia asioita etukäteen. Teillä voi olla edessänne kymmeniä vuosia yhdessä tai sitten yhteinen aika loppuukin ennenaikojaan. Kummassakaan tapauksessa etukäteen sureminen ei auta yhtään. Iloitse yhteisistä hetkistä nyt ja elä tässä hetkessä, älä murehdi tulevaa.

Näinpä. Isäni kävi lähellä kuolemanporttia jo 55-vuotiaana, selvisi. Tässä välissä äitini suunnitteli eläkkeellejäämistä - ja kuoli vajaa vuosi ennen sitä aivoinfarktiin. Isä kävi taas muutama vuosi sen jälkeen lähellä kuolemanporttia, niin lähellä että velikin tuli toiselta puolelta Suomea hyvästelemään ja perui kaikki työmenonsa. No kolme päivää ja isä virkosi taas. Lopulta isä oli ihan virkeä, mutta palvelutalossa jo, kun sai äkillisen kohtauksen ja kuoli. Vielä sairaalassa oli ollut tajuissaan ja vitsaillut jotain pari tuntia ennen kuin sydän lopullisesti oli pysähtynyt. 

Vierailija
48/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun idolini on Göran Stubb, joka täyttää ensi kuussa 86 vuotta ja etsii edelleen uusia kykyjä NHL:n palkkalistoilla. Hänen vaimonsa Pirkko Mannola tekee edelleen spagaatin 83-vuotiaana ja esiintyy sekä teatterissa että konserteissa.

Vierailija
49/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kahden vuoden aikana on kuollut useita työikäisiä ja nuorempiakin julkisuuden henkilöitä. Tosin näillä kaikilla tainnut olla taustalla rankkoja elämänvaiheita. Voihan ihan nuorikin kuolla. Ehkä elämäni aikana yllättävin kuolema on 30-vuotias lääkäri, jolla terveet elämäntavat. Aivoverenvuoto. 

Vierailija
50/50 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen kahden vuoden aikana on kuollut useita työikäisiä ja nuorempiakin julkisuuden henkilöitä. Tosin näillä kaikilla tainnut olla taustalla rankkoja elämänvaiheita. Voihan ihan nuorikin kuolla. Ehkä elämäni aikana yllättävin kuolema on 30-vuotias lääkäri, jolla terveet elämäntavat. Aivoverenvuoto. 

Yksi yllattavimmista turhista kuolemista on AAA =abdominal aorta aneurysm jonka voi helposti tutkia ultralla ja korjata. Yksi kuuluisa nayttelijakin tuupertui siihen.

Minullakin olisi jo voinut olla vaikka aivohalvaus mutta laakarini kuuli kaulavaltimosssa aanen joka ei sinne kuulunut. Muutamassa paivassa olin kirurgin kasissa ja verisuoni aukaistiin, tasta on nyt 10 tervetta vuotta.

Buranalla ei selvia kaikista vaivoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme