Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ENSIKOT Sunnuntaihin¤¤¤

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Jaahas! Hyvin on alkanut tämä rouvaselämä. =) Kiitos teille kaikille ihanaisille onnitteluista!

Kampaus onnistui yli odotusten ja onnistuin meikin kanssakin ilman itkuja =) Viime hetken huuliherpeksen yritti vielä lykätä, mutta taltutin sen rauhallisesti jääpalalla alas. =) Mie olin vaikka kuinka nätti! Toivottavasti edes joku sai kuvan, jossa mä en näytä hikiseltä ja omituiselta...Kamerat eivät ole ystäviäni =/ Kukat oli muuten eustomia.

Tilaisuus oli varsin mukava ja ravintolassakin kaikki sujui mukavasti. Kamalasti lasitavaraa saatiin häälahjaksi =)

Mies oli vaan pettynyt kun sen kaveri soitti kun oltiin kävelemässä maistraattiin, että ei pääsekään hääautolla kyyditsemään meitä kylpylään. Taksilla sit mentiin ja kun päästiin huoneeseen niin siellä ei ollutkaan valmiina kuohuviiniä ja mansikoita, eikä sängyllä ruusun terälehtiä jotka mies oli innoissaan varannut sinne. Mies oli ihan murtunut, kun olivat pomon kanssa vielä aamulla henkilökohtaisesti käyneet siellä varmistamassa meidän tuloajan, mutta nähtävästi respan rouva ei ollut muistanut merkata ylös =/ No minähän sitten tomerana uutukaisena rouvana lähdin respaan selvittään asioita, jossa yritettiin väittää, että syy on varmaankin meidän koska heidän koneella on meidän tuloajaksi merkitty klo 23.00! Johan nyt on merkillistä! Hetken kun siinä paasasin niin antoivat meille lappuset ilmaisiin kahveihin ja leivoksiin ja sillä välin kun ne käytiin juomassa niin huone oli laitettu kuntoon. Uusi yritys onnistuikin sitten molempien toivomalla tavalla =) Mäkin uskaltauduin juomaan pari lasia sitä kuoharia uuden aviomiehen kanssa =)

Suipolle ja miehelle paljon onnea pienestä prinssistä!!!

Pari uuttakin oli joukkoon löytänyt. Tervetuloa! =)

Ja kandin massu alkaa vihdoin näyttäytyä? Jey! =)

Luin kaikki pinot kyllä läpi, mutta jotenkin mitään ei pysy mielessä. Vilkuilen välillä vaan tota hienoa sormusta ja hymyilen typerästi. Rouva..tsih =)

Katselin muuten esittelypinoa ja huomasin, että jouhin esittely puuttuu kun yritin katsella minkä ikäinen olet..? Laitahan ny jotain =)

Mä lähden nyt herätteleen tota aviomiestä =) Lupaan palata rutiiniin huomiseen mennessä! =)

Rauhallista sunnuntaita kaikille!

t. rouva poppis ja räpätti rv 15+4

Vierailija
2/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Nyt alkaa meillä olla muuttohässäkkä takana ja ollaan asetuttu tänne omaan uuteen kotiin asumaan. Pari raskasta viikkoa on takana, mutta nyt alkaa helpottaa. Varmaan seuraavaksi järjestetään muutamat tupaantuliaiset ja niin se vaan Otsonkin syntymäpäivä sieltä pikkuhiljaa lähenee :)

En jaksanut ihan koko viime viikon pinoa kahlata läpi, mutta seuraavia asioita huomasin...

Onnea Suipolle ja iskälle pikku-Onnista, odotuksenne sitten viimein palkittiin :)

Onnea myös Poppikselle naimisiinmenon johdosta!

Ossekin oli palannut takaisin ensikoihin palstailemaan :)

Ykkösope oli huolehtinut vauvan liikkeistä. Meillä myös on Otso pitänyt ajoittain hiljaisempia päiviä tai vaikka liikkeitä tuntuu, niin ne tuntuvat jotenkin vaimeina. Minäkin olen hermoillut, kun tämä vauva on ollut niin liikkuvaista sorttia ja ajattelin, että liikkeiden pitäisi tuntua näillä viikoilla paremmin kuin ennen. Aina olen kuitenkin saanut helpotusta mielenrauhalleni, kun viimeistään siinä vaiheessa kun kaivan neuvolan numeroa niin Otso on mojauttanut oikein kunnon potkulla ;) Nyt viikonloppuna ovat liikkeet olleet taas ihan runsaita ja tuntuvia ;) Toivottavasti teille löytyi mieluiset kulkupelit ostosreissulta. Mekin saatiin viime viikolla varattua vaunut, turvakaukalo ja lisäksi otettiin siihen kaukaloon vielä lämpöpussi. Käydään hakemassa liikkeestä sitten vähän myöhemmin. Hoitotaso on kuitenkin jo löytänyt paikkansa meidän makuuhuoneesta ja varmaan alan vauvan soppea sinne pikkuhiljaa järjestämään. Äitiyspakkaus ei ole tullut vieläkään :( Huomenna on kulunut kaksi viikkoa siitä päätöksestä, joten jospa sen saisin ensi viikon aikana hakea.

Masusta vielä sen verran, että se on kasvanut ihan mukavasti ja kovasti kaikki meille poikaa toivottelee kun mulla on kuulema niin selvä poikamaha. Kaikki on tosiaan tiukkana pakettina tuossa edessä eikä takaa osaisi sanoa, että edestä löytyy sellainen masu ;) Minun mahan koko vaan tuntuu jakavan mielipiteitä: Joidenkin mielestä se on pieni maha ja jotkut taas yllättyvät kun kerron lasketun ajan olevan marraskuun alussa. Yksikin äiti totesi, että mahtaa sinulla olla mahtava maha viimeisilläsi vaikka et näytä olevan yhtään lihonut ;) Töissäkin on mennyt nyt ihan kivasti vaikka työpäivän jälkeen onkin ihan puhki. Meillä työnantaja on kyllä huomioinut minun vointini ja järjestänyt ensikin viikolla kevyempää työtä. Toisaalta tiedän, että työpanokseni on sen verran tarpeen, että kaikki yrittävät vaan huolehtia, että jaksaisin mahdollisimman pitkään olla töissä. Me mennään kuitenkin Otson kanssa päivä kerrallaan eteenpäin ja kun siltä tuntuu, niin haen sairaslomaa.

Himotuksista vielä sen verran, että eilen aamulla kun heräsin oli ihan pakko saada ruis-omena-puuroa kanelisokerilla. Ja minä olen kaksivuotiaasta saakka inhonnut puuroja ;)

Terkkuja kaikille,

Mörötin ja Otso rv27+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että poppiksen hääpäivä oli onnistunut,sulla on kyllä nyt lupa liidellä pää pilvissä vielä ens viikollakin:)

Eilen ruokaa laittaessa alkoi yhtäkkiä sattumaan ihan kamalasti tonne toiselle puolelle mahaa, mikään asento ei ollu hyvä ja hengittäminenkin sattui,istuin ja murisin sohvalla ja illan mittan se kipu menikin ohi..mitä lie olikaan,,ei siis supistanu tai mitään sellasta..kait sielä jotkut liitokset paukku? Tuli kyllä kylmiä väreitä kun siinä kipuillessani aattelin että synnyttäminen sattuu varmasti hiukkasen enemmän vielä:D

Hassu kysymys mutta haiseeko muiden rautaa syövien kämmenet/iho muuten oudolta? Mä oon nyt nuuskinu käsiäni monta päivää ja ne haisee musta jotenki metalliselle tai jollekkin oudolle ja pesemättömyydestä se ei kyllä johdu;) Aattelin että johtuisko tosta raudasta vai mistä..voi kyllä olla mun nenässäkin vika kun mies ei haistanu mitään outoa,meinas vaan että ite oot outo:D

Queen ja Pulla rv 39+4

Vierailija
4/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heippa pitkästa aikaa...

Uskokaa tai älkää, mutta olen kyllä ahkerasti joka päivä lukenut pinot läpi mutta en sitten kuitenkaan ole osannut kommentoida mitään... jos tässä pääsisi käyntiin kommentoinnin kanssakin. Luen pinot usein niin myöhään ilalla että tuntuu että kaikki on jo sanottu ja seuraavana päivänä onkin jo uudet jutut... :) mutta kiva on ollut teidän juttuja lueskellea!

ekaksikin onnea suipolle Onnista, ihanaa vauvaelämää teille, oli tosi kiva lukea tuollainen positiivinen synnytyskertomus.

Ja poppis, onnea rouviintumisesta! Kiva kuulla että päivä meni hyvin ja morsia kaunis, en kyllä muuta epäilltkään! meiläkin on eka hääpäivä edessä parin viikon päästä, mies on kuulemma suunnitellut jotain, muttei kerro vielä mitä. :)

onnea möröttimelle uuteen kotiin! se on kyllä ihanaa kun saa laittaa kotia ja vauvalle kaikkea valmiiksi.

queen oli joutunut jo kipujen kynsiin vähän ennakkoon.. en tosiaan osaa edes arvata mitä se olisi voinut olla, mutta kyllä se varmaan jo lähestyvää synnytystä enteilee,sillä onhan se teillä jo aika lähellä, onpas jännää.

Musta ei vieläkään näillä viikoilla (15+4) tunnu mitenkään erikoisen raskaana olevalta. Huvittaa kun ihmiset kyselevät miten olen voinut yms. Kun olo ei okeastaan poikkea aikaisemmasta raskaudettomasta olosta yhtään mitenkään. Varsinkin nyt kun ei edes enää väsytä niinkuin aluksi niin on hassua vastailla huolestuneisiin kysymyksiin. Olenkin sitten kysellyt itse niiltä kyselijöiltä että miten he itse voivat. Oikeastaan tulee ehkä liian harvoin tieduteltua läheisten oloa, ei kai sellaista siis ole tapana kysellä kun raskaana olevilta. :)

Eilen kun makoilin mieheni kyljessä, vähän niinkuin osittain hänen päällään kyki/mahallani niin mies sanoi että tunsi liikettä tai muljahtelua mun alavatsasta, hassua. Se taisi siis tuntea liikkeitä ennen mua. Mutta kyllähän tässä tietenkin jo aika pian alkaa jotain tuntumaan ja näkymään, ihanaa.

Aikaisempaan ruokahimogalluppiin muuten sen verran, että mulle on tullut jonkin sotin himo asidofilus jugurttiin, joko banaanin, vadelmien ja ruisleseiden kanssa tai sit sauvasekoittimella sekoitetuksi " smoothieksi" tehtynä joss on marjoja tms. tätä on saatava jossain muodossa aamuin illoin. Onneksi ei ole kovin vaarallista. ;)

ainiin, tervetuloa uudet!

Kohta varmaan saadaan uusia vauvauutisiakin!

palaillaan taas,

t.iisa rv15+4

Vierailija
5/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat lähti aamulla ja siivottiin miehen kanssa koti kuntoon. Ihana olla vain oman perheen kesken! Viime yönä meidän 63m2 kaksiossa siis yöpyi 7 ihmistä, joten voinette kuvitella, että aika täyttä ja kuumaa oli. Meillä ei ollut aavistustakaan, että anoppi ja miehensäkin jäisivät meille yöksi. No ei siinä illalla kahdeksan aikaan voinut sanoa, et lähtekää hotelliin tms. No sopu sijaa antoi, mutta kyllä tuollaisesta porukasta jo tulee aika paljon likaa ja pölyjäkin... No mies tsemppasi mua koko illan, että kyllä tämä tästä ja hän sitten siivoaa, ihana mies!

Ja varmasti olivat meidän viimeiset yövieraat pitkään aikaan. Ollaan sanottu, ettei meillä voi yöpyä tikrun synnyttyä, vaan halutaan unirauha omalle perheelle.

Pinossa on ollut aika hiljaista... Varmasti ihanat säät vie ensikoita mökeille ja muualle nauttimaan auringosta!

Rouva-poppis oli jo käynyt kirjoittelemassa. Leiju ihan niin kauan kuin haluat! Se on niin ihana tunne, niinä seuraavina päivinä häiden jälkeen...

Möröttimellä alkoi olla muuttohommat takana päin. Myös sen tunteen muistaa niin hyvin, kun kaikki laatikot on saatu uuteen kotiin sisälle. Kaikki saattaa vielä olla ihan sekaisin, mutta olo on taivaallinen. Tämä on mun ja miehen neljäs yhteinen koti, joten muutama muutto on tehty. Vuoden päästä syksyllä sitten seuraava...

Toivotaan että Queenin kivut ennakoisivat synnytystä. Ihme kolotuksia sitä kyllä tulee, mutta sulla kun tuo la on niin lähellä, niin voisivat hyvinkin olla valmistautumista?!

Iisakin oli käynyt moikkaamassa. Sama juttu mulla pinojen kanssa monena päivänä. Jos koneelle ehtii vasta illalla, niin pinot on jo niin pitkiä ja niin paljon pitäisi kommentoida, ettei millään enää jaksa/ pysty. Nauti oireettomasta/ kivuttomasta raskaudesta niin kauan, kun oireet pysyvät poissa. Toisilla oireita on enemmän ja toisilla vähemmän. Mutta varmaan jokaisella on jossain vaiheessa jotain kolotusta...

Nyt lähden sohvalle köllöttämään ja sitten kaverin ja hänen reilun vuoden ikäisen pojan kanssa vaunuilemaan. Illalla pitäisi vielä käydä kavereiden kohta kolme viikkoista tyttöä ihastelemassa... Mukava päivä/ ilta siis tiedossa ja jos loppuillan olisi ihan vain miehen kainalossa, niin mikä sen parempaa!

Voikaa hyvin! Sippu ja pikku-tikru 33+2

Vierailija
6/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi oikein paljon onnitteluja Suipolle ja miekkoselle pikkuisesta Onni-pojasta! Olit kirjoittanut niin hienosti tunnelmistanne, että poruhan sitä lukiessa pääsi. Taas oli miehellä ihmettelemistä, että mikä nyt on hätänä... Niiskuta siinä sitten, että ei mitään kun mä vaan luen palstatapahtumia. :)

Hirmuisasti onnentoivotuksia myös rouva-Poppikselle!! Hääpäivänne kuulosti oikein romanttiselta, vaikka muutama pieni yllättävä vastoinkäyminenkin iski. Onneksi kaikki kuitenkin järjestyi hyvin!!!

Ja kun nyt onnittelut on aloitettu, jatketaan vielä sen verran, että onnea Möröttimelle ja miehelle uuteen tupaan!

Tervetuloa uudet ensikot Amalia, Kesämorsian ja Odeka! :)

Burdella oli ollut tosi mukavat varjo-babyshowerit! Ihania ihmisiä, kun jaksavat ja viitsivät järjestää tuollaisia kivoja juttuja päivän piristykseksi!

Niameylle toivottelen kovasti alkavaa synnytystä ja hyviä supistuksia! Tiitin oma soppi oli aivan ihana, sinne hänen on nyt sitten hyvä tulla asustelemaan!

Miauu: itkuherkkyydestä on tosiaan täällä ollut juttua ja kyllä se vaan tännekin on iskenyt. Eilen illalla mies huuteli kuuntelemaan ja katselemaan videoklippiä, missä Timo Rautiainen ja Sakari Kuosmanen lauloivat Tsunamin uhrien muistokonsertissa Suojelusenkelin duettona. Voi morjens, aivan ihana laulu ja niiiiiiin mielettömän liikuttavaa ja kaunista, että itkin taas aivan naama märkänä! Kohta mies varmaan lakkaa kaikenlaisten virikkeiden tarjoilun mulle, kun reaktiot ovat aina vähän yllättäviä... ;)

Kulkupeleistä oli ollut kyselyä: meille tulee Brion Kombi-yhdistelmävaunut (ruskean oranssi kuosi...) ja Britax Baby Safe Plus-turvakaukalo. Vaunut odottavat noutoa liikkeessä ja kaukalo on jo kotosalla.

Ruokahimoja ei ole juuri ollut, olen vasta selvinnyt rajusta raskauspahoinvoinnista. No ehkä omenamehu on ollut parasta, Pieni Pyöreä sesam-näkkärit (kunnes löysin yhdestä kesken syömisen jonkun hyönteisen...oli varmaan lentänyt siihen, mutta ei enää oikein maistu nekään...) ja viime viikkoina olen himoinnut Jacky makupaloja, mutta vain niitä vaaleansinisiä maitosuklaisia... ;)

Toivottavasti Viipulilla on ollut mukava saari-yö! :)

ON: Masua kasvatellessa :) Perjantaina olin neuvolassa ja siellä oli tosi mukava kesäsijainen. Kerrankin niinkin. Oma neuvolantäti tulee sitten seuraavalla kerralla taas. Hänkin on kyllä tosi kiva, joten ei valittamista.

Mittauksista sen verran, että pissa oli puhdas, RR 116/65.

Painoa tullut vihdoinkin lisää +2kg (painonpudotus raskauden aikana tähän mennessä ollut 10kg...), mistä tuli hyvä mieli.

SF-mitta 16cm, sydänäänet vahvat ja syke n. 136.

Sain ajan ultraan istukan paikan kontrollia varten ja se on rv 27. Rakenneultrassa istukka oli alhaalla etuseinässä ja marginaalisesti kohdunsuun päällä. Toivottavasti se sieltä nousee, koska haluaisin voida synnyttää alateitse.

Nyt syömään, että pahaolo ei pääse yllättämään! Oikein aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille enskoille!!!

Keinuhepo ja Sitruuna 21+0

Vierailija
7/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin pikainen sellainen! Eli lomareissulta ollaan palattu takas kotimaisemiin! Oli ihana loma, sai levätä ja olla tuon miehen kanssa kaksin. Vointikin oli ok, vaikka väsymys vaivasikin.

Suipolle ja koko perheelle hirmuisesti onnea!!! Ja Poppikselle myös - Rouva Poppikselle siis ;)

Nyt ei kerkee lukemaan pinoja enempiä läpi eikä kirjoittelemaankaan, mutta yritän taas lähipäivinä päästä mukaan jorinoihin. Huomenna, hääpäivänä, on meillä kauan odotettu ja jännätty ultra - huiiii.......

Makkara rv12+6

Vierailija
8/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki on, mut ei auta valittaa kun kerrankin on lämmin ;) Eilinen päivä vierähti mukavasti mökkeillessä, oli kyllä tällä kelillä oikein hyvä vaihtoehto. Olis ehkä pitänyt jäädä toiseksikin päiväksi...

Tässä olen Ahaan sängyn osia putsaillut, kyllä siinä sit kelpaa nukkua. Vaunujakin käytiin katselemassa, luultavasti päädytään Teutonian yhdistelmiin, tosin tarkempaa tietoa mallista ei ole, kun en osannut vielä oikein kysellä... Täytyy varmaan ajella ensi viikonloppuna Hesaanpäin ja käydä vielä Variston lastentarvikekaupoissa katsastelemassa tarjontaa ja tarjouksia. Mitäs liikkeitä siinä samoilla nurkilla onkaan, kertokaahan siellä viimemmäksi käyneet?!

Turvakaukalo on selvä juttu, Britax baby safe plus meillekin hankitaan, mutta hommataan tod.näk. samasta paikasta kuin vaunut, jos sais jotain alea vaikka keskittämällä nämä hankinnat. Kantoliina tarttis myös saada ostettua, tiedän kyllä mitä haluan, mutta en ole vaan jaksanut vielä hankkia :)

Mitähän sitä vielä pitikään sanomani... Löysin sentään hyvän surffailupaikan, kun nostin koneen varjossa olevalle parvekkeelle, täällä sentään ilma vähän liikkuu. Takapihan porotukseen ei tällä helteellä oliskaan mitään asiaa :) Uimaan tarttis kyllä tänäänkin päästä...

Aurinkoista ja lämmintä sunnuntai-päivää kaikille enskaliineille!

t. Ope + Ahaa rv 28+6

Vierailija
9/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi, onnea Suipolle ja rouva-Poppikselle!

Eilen ei ehtinyt pinoutumaan, kun vietimme miehen kanssa ihanan päivän Serenassa. Sääkin oli mitä ihanin!

Kulkupeleistä oli ilmeisestikin ollut puhetta. Turvakaukalon olemme jo päättäneet, se tulee olemaan Recaron young profi plus. Se on varma. :)

Vaunuista emme vielä tiedä, jotkut suht halvat yhdistelmät. Onko sellaisia?

Rakenneultrasta, onko siihen jotain erityisiä ohjeita? Pitikö rakon olla melko täynnä? Huomenna pääsee taas näkemään pikkuisen. Ihanaa. :) Vielä kun mies lupasi tulla mukaan ensimmäistä kertaa.

Nyt pitää lähteä tekemään ruokaa!

bejpi ja öttiäinen 21 tasan!

Vierailija
10/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääny nyt viikonloppuna ihan pinot lukematta, mutta..

Onnea Onnea Suippo, isi ja Onni!!! Ihan meidän poikanimi :) Tosin taitaapa jäädä käyttämättä kun ihan on tullu viimeaikoina tyttöolo ;) Mutta mieki täällä yksikseni herkistelin tuolle synnytyskertomuksellesi, oli ihanaa luettavaa :)

Poppis, Onnea Onnea sinnekkin! Olin niin kamalan huolissani sinun tukasta ;) Hyvä kun onnistui ja ihana kun saitte nauttia päivästä täysin rinnoin pienistä vastoinkäymisistä huolimatta!!

Ihan kateeksi menin kun näin Niameyn Tiitin sopin! Oli kyllä hirmu kauniisti laitettu! Toivottavasti tiiti pian pääsee sinne köllimään :)

Uusille enskoille tervetuloa pinkkaan! Nikkejä en kyllä nyt muista murt eiköhän ne jää tässä mieleen kun kirjoittelette ahkerasti :)

Täälläpä ei kummempia, pinnasänky haettiin muutama päivä sitte ja muutaki tavaraa on nyt viikon aikana kertyny ihan mukavasti :)

Huomenna onkin neuvola pitkästä aikaa, että palailen huomenissa niissä merkeissä sitten..

Nyt takaisin kudinten ääreen kun sain lisää lankaa ja saan vihdoin valmiiksi aloitetun haalarin :) JEE!!

Terkkuja ja hyviä vointeja kaikille enska-kamuille!

fio rv 23+6

Vierailija
11/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi helteiden pehmittämä mamma... Nyt kyllä alkaa lievästi sanottuna ketuttaa nää kelit! Siis tiedän, että ei saisi valittaa, mutta on tää kyllä jo kohtuutonta keikkua tän ison möhiksen kanssa joka päivä helteessä. Eilen huhkittiin pihatöiden parissa niin, että olin illalla ihan puhki. Tänään jäinkin mielenosoituksellisesti sisään koko päiväksi. :) Paljon on saatu tänä viikonloppuna kuitenkin aikaiseksi. Istutettiin mm. pihalle ruohonsiemeniä ja nytkin sadettaja on tuolla pörräämässä. Voi kun ehtis jo jonkinlainen nurmikonpohja juurtua tänä loppukesänä, niin ens keväänä olis sitten kiva laittaa lisää siemeniä ja multaa heti keväällä. Väkisinkin alkoi hymyilyttää, kun mietin meidän pojua juoksentelemassa nurmikolla vesisuihkussa. :D

Onnittelut rouva Poppikselle! Ihanaa, että hääpäivänne oli juuri sellainen, kun olitte toivonutkin!

Fioko on myös ryhtynyt tekemään käsitöitä? Mulla on just tekeillä vaunupeitto. Se on siis kudottu tilkkutäkki, jonka taakse ompelen fleece-kankaan. Valitettavasti se on vaan kokonaisuutena niin paksu, ettei ompelukone suostunut ompelemaan niitä saumoja, ja nyt joudunkin sitten ompelemaan ihan käsipelillä. Tosi hidasta, eikä muutenkaan huvittais istua näillä helteillä pitkiä aikoja villapeitto sylissä!

Queen, mullakin on viimeaikoina vihlonut aivan kummallisesti, ja tänään oikein extrailkeästi... Mietin, että olisko nää nyt kuitenkin jonkinlaisia supistuksia, kun eilen huhkin niin hulluna tuolla pihalla... Pakkasin tänään varmuuden vuoksi jo vähän sairaalakassia. No, huomenna mulla on se synnytystapa-arvio, joten siellä varmaan kuulen, onko mitään vieläkään tapahtunut. Tuskin... Jännittää! Tulen illemalla raportoimaan, miten kävi.

-Q- ja -q- 37+6

Vierailija
12/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Piiitkästä aikaa:) En edes muista koska olen viimeksi kerinnyt kirjoittelemaan. Pinoja olen aina silloin tällöin lukenut pika-lukuna läpi, mutta kirjoittaminen on ihan totaalisesti jäänyt. Töissä on ollut vilskettä ja kotona olen tehnyt sitten vapaa yhetket kaiken laista pientä. kaippa se pesänrakkennus vimma alkaa tänne iskeä pikkuhiljaa:)

Onnea Suipolle ja isälle pikku Onnista! Voih, kun oli ihanaa lukea vauva- uutisia=) Luulen, että kohta saamme niitä lisää lukea;)

Rouva-poppikselle myös onnittelut ja *halitus* Leilu sinä ihan rauhassa, eikös se niin kuulukkin?!

Uusia oli myös palstalla.. nyt en muista niccejä, mutta eiköhän nekin sitten tule ajallaan=) Mutta onnittelut kaikille plussasta, nyt vaan masua kanssamme kasvattelemaan=)

Titille vilkutukset takaisin ja paljon plussa onnea teille kaikille sinne kuumeilu puolelle!

Tämäkin on tälläine pika pyrähdys, pitäisi alkaa saunaa lämmittämään ja olisi vielä kaikkea pikku puhaa tällekkin illalle.. Oli vaan pakko tulla pinoutumaan, ettette ihan minua unohduta;)

Omaan napaan ei mitään suurempia, tiistaina on se rakenne ultra.. pikkusen jo jännittää, mutta kaippa se siitä, yritän olla liikaa sitä ajattelematta. Olen aikas aktiivisesti tiitiä kuunnellut sillä doppler laitteella, tíiti jo kovasti potkii, aina vaan selvemmin se kuuluu.. nyt sitten odotellaan, että alkaisi tuntumaankin:)

Nyt heipat tältä erää.. yritän nyt taas vähän tsempata tässä palstailussa, että pääsisin juttuun kiinni!

Siru ja tiituli rv 16+5[/color]

Vierailija
13/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Niameylle tullut jo lähtö???!!!

Vierailija
14/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Keiniksestä ja bejpistäkin kuuluu, te olette varmaan lähimpänä mun viikkoja tästä porukasta.. Niin ja AinoAurora myöskin. Jossain alkuvaiheessa tuntui, ettei ollut ketään siinä samoissa vaiheissa, ennen kun sitten perästä tulikin suuri lauma plussanneita ensikoita :)

Siru, sulla on tosi aikaisin tuo rakenneultra! Mulla on myöskin tiistaina, mutta viikkoja jo tasan 20 (tai 19+3, riippuen laskurista). Toisaalta olisin itsekin halunnut aiemmin tuon ultran, mutta ainakin np-ultran jälkeen olin vaan iloinen että viikkoja oli jo niin paljon (13+2 tai 12+5), koska vaavi oli jo niin kehittynyt siinä, että paljon kaikkea näkyi.

Niin, olisikohan Niameylle tullut lähtö synnärille..?

Huh, olipahan taas työpäivä. Vatsaa vihloi melkein koko päivän, ja suorastaan pelotti, että mitäköhän damagea tässä itselleni teetän. Mutta minkäs teet, en oikein voi jäädä saikulle nyt ennen lomaa, kun sitten koko työyhteisö luulee, että vaan halusin aikaistaa lomallelähtöä... En viitsisi vielä pilata välejä muiden kanssa, kun kuitenkin päälle kolme kuukautta töitä jäljellä. Jouduin heinäkuussa olemaan juuri lomaa edeltävän päivän saikulla kun yöllä nousi kuume, ja olen saanut aika paljon kuittailua siitä. (Työkaveri sanoi silloin töihin soittaessani, että " kenenköhän luulet nämä hommat tekevän tänään?!" ) Mutta, enää neljä päivää tätä helvetillistä tahtia, ja sitten saan lomailla viikon. Tulee muuten tarpeeseen!

Nyt syömään vaniljapullaa ja juomaan iltateetä. Pikkaisen muuten pelottaa painonnousu seuraavaan neuvolaan mennessä, mutta en tässä työstressissä jaksa välittää asiasta. Ehkä skarppaan vähän enemmän sitten syksymmällä...

Kandi & muhku 19+5

Vierailija
15/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vkon pinot läpi (valitettavasti ei aika riitä ihan 100% paneutumiseen), ja oli pakko tulla kommentoimaan Niameyn (? kamala kun on viikon ollut pois niin heti kaikki nikit on menny päässä sekaisin) loihtimaa vauvan huonetta... Siis kerrassaan ihana!!! Minä just oon kans miettinyt jotain Nalle Puh- tai muita nalleteemoja, pastellisävyinä tosin. Itse asiassa nettisurffailun yhteydessä huomasin yhdessä liikkeessä myytävän sellaisia kivoja seinätarroja...huomenna jos ultrassa on kaikki ok niin taidetaan käydä hakemassa jo sellaisia varastoon :)

Blaah kun väsyttää. Toivon tosiaan että tää väsymys helpottaa ennen syyskuun alkua, kun alkaa työt uudessa työpaikassa...zzz....

Makkara rv12+6

Vierailija
16/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda Niamey hiphei jos oot vielä kotosalla;)

Mulla oli äskön eka kipeä supistus,jee:) Ei se kyllä niin kamalan kipeä ollut mutta eka edes joltain tuntuva..hassua miten sitä voi kivustakin iloita!

Q: Tulehan sitten kertomaan niitä kuulumisia:)

Queen

Vierailija
17/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt alan olla Q:n kanssa samaa mieltä, että saisi jo piisata tämä lämpö... Ei vaan, satais edes parina yönä, niin sais tuo miehuskin nauttia lomallaan hyvistä keleistä. Tänään jatkettiin grillikatosta ja se alkaa hienosti jo hahmottua. Mutta vaikka mulla oli tänään köksävuoro ja kannoin vain muutaman laudan, niin kyllä taas supisteli. Pitäis vaan uskoa, että huilia täytyy välillä. No huomenna ja tiistaina vielä rakennetaan ja stten keskiviikon lääkärin jälkeen lähdetään Pohjanmaalle ja siellä vain ollaan ja möllötetään.

Rouva Poppiksella oli ollut hieno päivä - ihanaa!

Möröttimelle onnea uuteen kotiin! Voimille ottaa, mutta kyllä se on sitten ihanaa, kun saa paikat kuntoon.

Harmittavasti on ollt kipuja Queenilla! Toivotaan, että Pulla pian pullahtaa ulos, niin johan varmaan kolotukset helpottaa...

Moikka Iisa, kivä " nähdä" ! Nauti hyvästä olostasi, kyllä näitä kolotuksia ennättää tulla...

Sipulla on vauvaisa ilta tiedossa - hyvää harjoittelua! Ja voin vain kuvitella teidän viime yön kuumuuden, kun meillä kahdella ja puolella lentää hiki täällä reilussa 50 neliössä...

Keiniksellä oli hyiä neuvolakokemuksia ja kuulumisia. Niin se vaan elämä voittaa kaameankin pahoinvoinnin jälkeen!

Makkaralle morjens! Ja onnea hääpäivän johdosta! Moneskos se onkaan? Tulehan sitten kertoilemaan, mitä ultrassa näkyi.

Ope, Varistossa on ainakin Vauvatalo Johanna, Lastentarvike ja olikohan se JT(?)Lastenturva tai jotain sinne päin... Kaikissa kuulemma hyvät valikoimat. Me ostettiin vaunut sieltä Johannasta.

Bejpi: kyllä rakossa on hyvä olla täytettä rakenneultrassa, ja jos liian pahalta tuntuu, voi käydä välillä tyhjentämässä. Niin mulle ainakin sanottiin, kun olin aika kauan joutunut odottelemaan vuoroani ja ääneen mietin, että kuinkahan akan käy. Myös sinulta jään odottelemaan ultraraporttia...

Vai että fiokin aloittanut käsityöt. Kyllä tää raskaus saa meissä naisissä kaikki nuo kodinhengettären oireet pintaan. :o)

Ja Siru ja Kandikin menossa ultraan - kylläpä niitä nyt on ensi viikolla. Nauttikaa hetkistä kun taas näette pikkuisen ja tulkaa jakamaan hetket myös meidän kanssa!

Nyt kuitenkin suihkuun ja katsomaan nauhalta Foylen sotaa. Sitten varmaan jo uni tuleekin. Voikaahan hyvin ja koettakaa saada nukuttua vaikka hiki virtaakin!

-Amy ja EkaVekara, rv 28+3

Vierailija
18/19 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä kotosalla ollaan!

Välillä tulee vähän tuntuvampia suppareita, mutta ei kovin kipeitä eikä säännöllisiä! Varmaan täytyy lähtee lenkille jos muuttuis kipeiksi..

Saas nähdä kiilataanko mut jonossa ;) Ihan varmasti..

Jos yhtään oon äitiini tullu tässä asiassa niin käynnistämään joudutaan!

Queenille onnea kipeästä supparista ;) Mulle kans!!

Käytiin tänään rannalla.. Enää en uskaltanut mereen muuta ku kahlailemaan! Ihanaa oli :)

Ensi kesänä sitten tiitin kanssa samaiseen paikkaan!

Kuvia mammasta..

http://www.flickr.com/photos/eskeli

En ole mitenkään kuvauksellinen mutta nyt olen kuvissa ihan itseni näköinen :)

Tulen huomenna paremmalla ajalla lukemaan kuulumisia.. Nyt taas kiireesti touhuamaan jotakin!!

Niamey ja tiiti rv 40+3

Vierailija
19/19 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen vielä sunnuntaipinoon, vaikka on jo maanantai. Meillä taisi ekat kotikutoiset käynnistysyritykset tehota heti samantien, kun olen täällä iltapäivästä asti kärvistellyt melko kipeiden supistusten kanssa. Nyt kaksi tuntia ollut jo niin kipeää, että itku silmässä ja ahdistaa seurata kellosta minuuttien kulumista, kun aina se seuraava supistus jossain vaiheessa alkaa :-/ (välit tällä hetkellä 5-7 min). Ja muuten synnytykseen viittaavana oireena verinen lima, jota tullut illasta saakka. Karmii, että tämä muuttuu tästä vielä miljoona kertaa kamalammaksi... kunpa olisi edistynyt nyt sitten edes kunnolla ja paikat auki pitkälti, kun sairaalaan päästään. Kai mä kohta herätän tuon miehen...

Elikkä vauvanhakureissuun lähdetään tänä yönä, ellei tämä nyt kummallisesti loppuisi yhtäkkiä. Toivottavasti kaikki sujuu mutkattomasti ja hyvin...

Mii- (rv 40+2)