Miksi saan siitä niin suurta mielihyvää kun hankkiudun eroon turhista tavaroista?
Mistään muusta siivousoperaatiosta en saa niin suurta mielihyvää kuin turhien asioiden pois heittämisestä. Tulee hetkeksi kevyempi olo. Uusien ostaminen vain ahdistaa.
Kommentit (18)
Mulle tulee ihan sama fiilis! On ihanaa kun vanhoihin sukkiin tulee reikä, puhkikäytetyn paidan resorit alkaa kiertää yms ja voi nakata ne hyvillä mielin roskiin.
Ei tarvitse harkita joka kerta, että jokohan olisi aika luopua tästä.
Laittakaa Toriin annetaan -osastolle niin voitte saada lisämielihyvää kun joku saa tarpeeseensa. Aina kannattaa pyytää perustelut myös miksi tarvitsee, koska moni hakee ilmaiseksi ja myy, vaikka ei tarvitse.
Mulla sama homma, musta on tulossa kovaa vauhtia extreme-minimalisti... 😊
Olet massalammas ja naurettava trendipelle, ap.
Koska sinulla ap ja teillä muille ei ole mitään oikeasti arvokasta ja hienoa. Olet laittanut kaikki rahasi krääsään.
Älytöntä. Järkevää olisi jättää turhat tavarat kauppaan.
Ap on joku kolmekymppinen joka n a r t t u on joka perjantai käynyt hakemassa henkkamaukasta lohtuvaatteita. Ja viikonloppuisin Ikeasta krääsää. Niitä on nyt paikat täynnä, joten tottakai niistä eroon pääsy on mukavaa.
Samalla ap on tosin päässyt eroon rahoistaan.
Muutto on hyvä toteuttaa säännöllisin väliajoin, ei tule kerättyä turhia romuja joka nurkkaan. 😁
Olette aika jälkijunassa. Konmaritus oli trendi joskus 2006.
Vierailija kirjoitti:
Olette aika jälkijunassa. Konmaritus oli trendi joskus 2006.
Konmaritus ei ole synonyymi minimalismille.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ihan sama fiilis! On ihanaa kun vanhoihin sukkiin tulee reikä, puhkikäytetyn paidan resorit alkaa kiertää yms ja voi nakata ne hyvillä mielin roskiin.
Minulle se aiheuttaa stressiä, kun tajuan, ettei ole ehjiä sukkia ja joudun ostamaan uusia, eikä kaupoista ole helppo löytää kestäviä sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa Toriin annetaan -osastolle niin voitte saada lisämielihyvää kun joku saa tarpeeseensa. Aina kannattaa pyytää perustelut myös miksi tarvitsee, koska moni hakee ilmaiseksi ja myy, vaikka ei tarvitse.
Ai pitääkö ne reikäiset sukatkin ilmoittaa toriin?
Minäkin ihmettelen miksi minulla yhä on niin paljon roinaa, kun edes osta mitään. Toisaalta ne kyllä ovat papereita, leluja, valokuvia ja tietokoneen komponentteja.
Vierailija kirjoitti:
Aika suppea ajatusmaailma tämä. Monilla on esim. pieniä lapsia ja mm. heidän kenkänsä muuttuvat aika nopeasti turhiksi, vaikka eivät alunperin ole turhia olleetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika suppea ajatusmaailma tämä. Monilla on esim. pieniä lapsia ja mm. heidän kenkänsä muuttuvat aika nopeasti turhiksi, vaikka eivät alunperin ole turhia olleetkaan.
Myös aikuisten vaatteita jää vääränkokoisina pyörimään kaappeihin. Tai epäsopivia. Joutavat kierrätykseen.
Toivottavasti edes kierrätät etkä nakkaa vaan roskiin.