Miehet jotka "rakastuvat" nopeasti
Kaikki me tiedetään näitä miehiä, jotka ovat salamana rakastuneita, antavat koko ajan huomiota, kehuvat pilviin ja sitten häviävät kuukauden parin tai viimeistään puolen kuluttua.
Itse yritän puhua miehille, että edetään ja tutustutaan rauhassa. En usko, että muutaman viikon tunteminen riittää rakkauteen, kiinnostukseen ja ihastukseen toki. Moni mies ei kuitenkaan tätä usko ja sitten, yhtä nopeasti kuin kaikki alkoikin, kaikki myös loppuu...
Mistä tässä ilmiössä on kyse? En jaksa uskoa, että se olisi mitenkään tahallista naisen tunteilla pelailua, mutta olenko väärässä? Kykenevätkö nämä miehet ollenkaan oikeaan parisuhteeseen?
Ja varmaan voi olla tällaisia naisiakin, itselläni on vain kokemusta miehistä.
Kommentit (25)
Narsistit ainakin käyttäytyy näin, ovat niin rakastuneita ja haluavat yhteen muuttamista ja sitoutumista heti paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on näitä myös! Kaveriini "rakastui" tällainen nainen. Alku oli sellaista vaaleanpunaista höttöä. Mutta muutaman kuukauden päästä tämä nainen osoittautui narsistiksi joka mursi kaverini itsetunnon.
Eli itse pelkään noita heti "rakastuvia", kierrän ne kaukaa.
Lovebombing on ihan oma ilmiönsä, ja sitä tosiaan harrastavat yleensä narsistit tai muut persoonallisuushäiriöiset. Mutta kaikki hullaantujat eivät ole narskuja.
Minkäpä ihminen tunteilleen voi, jos "rakastuu" nopeasti. Se ei tarkoita välttämättä kuitenkaan, että pitäisi heti muuttaa yhteen tms.
On niitäkin, jotka "salamarakastumisesta" huolimatta haluaisivat tutustua kunnolla ja katsella rauhassa, mitä tuleman pitää.
Kyllä minä koen, että olen heittäytynyt tunteeseen, pitänyt valtavasti näistä miehistä ja ollut ns mukana jutussa. Mutta olen myös kertonut rehellisesti, että en rakastu heti vaikka olenkin ihastunut ja innostunut ihmisestä. Seksiä en harrasta ns ensitreffeillä, mutta en myöskään ole odottanut monia kuukausia.
Toki ihmisillä on omat tapansa kokea tunteet ja toimia niiden mukaan. Ja jokaiselle se sallittakoon.
Minua tämä vain häiritsee kun on muutaman kerran käynyt näin ja omaan sydänsuruunhan nämä ovat päättyneet, minä olen alkanut rakastua ja mies taas lakkaa rakastamasta.
Ap
En kerro, mutta en maalaile kyllä mitään yhteisiä tulevaisuusnäkymiäkään, en halua suunnitella elämääni liiaksi. Enkä etsi seuraa seuranhakupalveluista, vaan kaikki tapaukset löytyvät arkielämän kautta eri tavoin ja IRL. Olen hyvin omalaatuista elämää elävä taiteilija ja naiset yleensä kokevat minut kiehtovana ja itse hakeutuvat seuraani, joten en koe olevani mikään suuri romanssihuijari kuitenkaan, vaan jokainen tapaamani nainen varmasti ymmärtää etten ole mitään "aviomiesmateriaalia".
-sarjarakastuja