Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää amista kun luokkakaverit on niin s**tanan tyhmiä

Vierailija
06.02.2021 |

Ala on mieleinen mutta luokkakaverit (aikuisia kaikki) niin pirun tyhmiä ja yksinkertaisia etten enää siedä niitä silmissäni. Suurinta hupia elämässä heillä on tupakointi, rääkyminen ja kiroilu sekä autolla hurjastelu. Haluaisin olla vaan kaikki päivät kuulosuojaimet korvissa siellä, mutta silloin en kuulisi mitä opettaja sanoo. En olisi halunnut, että tämä stereotypia amiksista olisi totta enkä itsekään sitä uskonut kunnes itse aloitin koulutusen ja ikävä kyllä se on sittenkin totisinta totta. Pääni hajoaa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan taas amishullu

Vierailija
2/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Itse kävin amiksen lukion jälkeen ja oli tosi fiksua porukkaa. Kaikki oltiin siis yo-pohjalta siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Itse kävin amiksen lukion jälkeen ja oli tosi fiksua porukkaa. Kaikki oltiin siis yo-pohjalta siellä.

Olit varmaan sellaisella alalla, mihin vaaditaan vähän korkeampaa keskiarvoa.

Vierailija
4/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaisia tuntoja, kun aloitin merkonomiopinnot, vaikka oli yo-pohjainen linja. Opettajatkin piti kaikkia ihan idiootteina, koska suurin osa oli.

Olin 3 kk siinä koulussa. Olin aina pitänyt koulun keskeyttäneitä jonkinlaisina luusereina, mutta tässä kohtaa ajatukset siitä muuttui. Tajusin myös, ettei kannata opiskella "jotain", että olisi "edes joku koulutus".

Bonuksena vielä se, että koulu oli Jyväskylässä ja suurin osa opiskelijoista paikallisia juntteja. 

Mutta riippunee tosi paljon opiskeltavasta alasta. Tuntuu, että tuolla artesaanipuolella on jotenkin fiksumpaa ja pohdiskelevampaa porukkaa. Vähän niinkun amiksen humanisteja. Tosin sillä erotuksella, että puusepälle löytynee enemmän töitä, kun jollekin heimotutkijalle...

Vierailija
5/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit varmaan sellaisella alalla, mihin vaaditaan vähän korkeampaa keskiarvoa.

Kokiksi opiskelin eli en todellakaan.

Vierailija
6/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokiksi varmaan hakeutuu vähän rauhallisempaa ja kiltimpää väkeä kuin vaikka autopuolelle. 

Vierailija
7/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukavaa porukkaa meillä on ainakin matkailun yo-linjalla. Eron peruskoulupohjaisiin tosin huomaa selkeästi.

Vierailija
8/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta laboratorioalasta ja metallialasta aikuisiällä. Ensimmäisessä oli mukavaa ja fiksua porukkaa, viimeksi mainitussa ihan kamalia tyyppejä.

Vierailija
9/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi kyllä yleistää. Tytär meni ex tempore lukion jälkeen jatkuvassa haussa Stadin ammattiopistoon kampaajaopintoihin ja siellä on aikuisia, lukion käyneitä naisia kaikki. Ihan fiksua porukkaa kuulemma. Ok, opetus on nyt etänä ja aika löysäilyä, mutta ei opiskelijoita miksikään tyhmiksi voi haukkua.

Olisikohan kyse tuossakin enemmän epäkypsyydestä kuin tyhmyydestä.

Vierailija
10/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoalalle bensalenkkareiden sekaan? Vielä ehtii vaihtaa alaa, mutta luovan alan amiksissa voisit kokea itsesi tyhmäksi.

Vierailija
11/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Opiskelin parikymppisenä teinien joukossa jotka olivat jääneet henkisesti yläasteelle. Nyt kolmikymppisenä eri alalla, ja samanikäset teinit ovat 90 % aikuismaisempia käytökseltään.

Vierailija
12/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä, että kun menet työelämään, niin ne työkaverit on samanlaisia.

Itse yritin myös opiskella yli 40 vuotiaana amiksessa, mutta ne luokkakaverit oli jotain täysin uskomatonta. Missään en ikinä ole nähnyt niin tyhmää porukkaa. Opetus myös oli olematonta, pääasia vain, että koulu tienaa oppilasmäärällä.

Vierailija
13/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hirveetä kun itse on niin fiksu ja joutuu opiskelemaan ääliöiden kanssa. Mieti vähän mitä kirjoitat.

Vierailija
14/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hirveetä kun itse on niin fiksu ja joutuu opiskelemaan ääliöiden kanssa. Mieti vähän mitä kirjoitat.

Yritän miettiä mitä tuo tyhmyys pitää sisällään.  Pidetäänkö sitä asennetta tietoisesti yllä osana omaa fiksua selviytymistä?  Lukion käyneet kun joka tapauksessa pitävät itseään sosiaalisesti ylempinä, vaikka ei älyä voi koulussa oppia.  Amislaisuus on vain erilaista kuin akateemisuus vaikka järki olisi samaa tasoa.  Sen taivastelu on tyhmää.

Vierailija
15/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti kauhea tilanne. Itse aikuisena intoa täynnä oppimassa uutta ammattia ja homma menee pilalle idioottien takia.

/12

Vierailija
16/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti kauhea tilanne. Itse aikuisena intoa täynnä oppimassa uutta ammattia ja homma menee pilalle idioottien takia.

/12

Jep, kun yritän keskittyä ja joka puolelta kuuluu "V I TT TU  S A A T A N A  NYT  RÖÖKILLE HAHAHHAHA P ER K E L E V I T T U EIKS KELLÄÄN OO RÖÖKIÄ V I T T U"

Vierailija
17/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritin myös opiskella yli 40 vuotiaana amiksessa, mutta ne luokkakaverit oli jotain täysin uskomatonta. Missään en ikinä ole nähnyt niin tyhmää porukkaa. Opetus myös oli olematonta, pääasia vain, että koulu tienaa oppilasmäärällä.

Juu, tota ite kans pelästyin. Ne opettajat oli kommareita, omien sanojen mukaan, jotka vaan vältteli oikeita töitä ja sanokin et vihaa niitä, koska niin laiskoja.

Ne tuet voisi antaa suoraan firmoille eikä niille loislaitoksille, ettei suurimmasta osasta lapsia kasvatettais tyhjäntoimittajia.

Vierailija
18/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tota ite kans pelästyin. Ne opettajat oli kommareita, omien sanojen mukaan, jotka vaan vältteli oikeita töitä ja sanokin et vihaa niitä, koska niin laiskoja.

Ne tuet voisi antaa suoraan firmoille eikä niille loislaitoksille, ettei suurimmasta osasta lapsia kasvatettais tyhjäntoimittajia.

Mihin vaan firmaan pääsis samanlaiste oppiin jos sais yhtä hyvät valtiontuet kun noi koulut saa.

Vierailija
19/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin vaan firmaan pääsis samanlaiste oppiin jos sais yhtä hyvät valtiontuet kun noi koulut saa.

Saa olla aika tyhmä johtaja jos ei huoli semmosia tukirahoja.

Vierailija
20/53 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen kokkikoulussa ja aloittelijana työpaikoilla on nuorille mieskokeille henkilö, jota saa kohdella miten vaan, yleisin n8mitys on h***a.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä