Jaiomme miehen kanssa lauantain kotityöt, mies ulkona lumityöt ja minä sisällä. Mies on ollut jo yli tunnin valmis ja makaa sohvalla katsoen urheilua. Minä raadan
On tämä epäreilua. Oletin, että mies tarkoittaa kunnon ulkotöitä, mutta olikin jo tunnissa valmis ja tuli sisälle ja sanoi että menee lämpimään suihkuun ja sitten sohvalle. Minä räjähdän kohta kun saan vaan pyyhkiä edelleen pölyjä ja mies vain lepäilee.
Kommentit (34)
Eikös ne sisätilojen lumityöt hoidu itsestään kun lumi sulaa? Vai onko teillä erityisen viileä sisälämpötila?
Miksi osa naisista alistuu näin epätasapuolisiin järjestelyihin parisuhteessaan? Itsellänikin on muutamia tuttuja, joiden miehet ei koskaan siivoa, pyykkää tai laita ruokaa. Ja kyseessä on siis kolmekymppiset miehet, eikä mitkään eläkeläiset, jotka on tottuneet siihen että mies tuo leivän ja vaimo hoitaa kodin. Ja minkälaisen kasvatuksen nämä miehet ovat kotonaan saaneet? Äiti varmaan passannut, kunnes on muuttanut tyttöystävän palveltavaksi.
Meillä jaetaan kotityöt ja aina on toiminut hyvin. Jos mies ei osaa tehdä kotitöitä, on syytä opetella.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne sisätilojen lumityöt hoidu itsestään kun lumi sulaa? Vai onko teillä erityisen viileä sisälämpötila?
Ei kun se mies teki ulkona lumityöt väärin. Se tollo ei tajunnut, että niistä pitää pyyhkiä pölytkin.
Yhdessä kaikki kirjoitti:
Ei kun yhdessä lumityöt.Yhdessä ruokaa yhdessä pyykit koneeseen yhdessä suihkuun pestään selkä ja yhdessä matot tampataan ja lattia pestään ,parisuhteessa.
Toi jotenkin kuulostaa ihan Zen Cafe / Samuli Putro biisin sanoitukselta. Biisin nimi olisi luonnollisesti "Parisuhteessa". :D
Meillä käy aina noin, vaikka vuorotellaan töiden jaossa vuoropäivin. Mies hoitaa tehtävänsä ja on aina ensin valmiina.
Toivottavasti sinunkin lumityövuoro sattuu sellaiselle viikolle, kun ei ole kovin paljon satanut. Jostakin kumman syystä minunkin tyttäreni lähtee mieluummin lumitöihin kuin jää sisälle siivoamaan. Linkoaa traktorilla pihan varttitunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy aina noin, vaikka vuorotellaan töiden jaossa vuoropäivin. Mies hoitaa tehtävänsä ja on aina ensin valmiina.
Niinpä, mies tekee työt eikä roiku täällä vinkumassa. Eipä ihme, että saa työt nopeammin valmiiksi.
Ens kerralla mietitte, kauanko mihinkin hommaan menee, jaatte ne tasan ja arvotte, kummalle tulee mikäkin osuus.
Yhdessä kaikki kirjoitti:
Ei kun yhdessä lumityöt.Yhdessä ruokaa yhdessä pyykit koneeseen yhdessä suihkuun pestään selkä ja yhdessä matot tampataan ja lattia pestään ,parisuhteessa.
Näin se toimii normaalissa parisuhteessa, meillä ainakin. Tosin sillä erotuksella että minä hoidan vessan siivouksen ja mieheni hoitaa tiskit.
Olisi mielenkiintoista olla sottainen mies, joka viihtyy lian keskellä.
Kuinka sekaista teillä oikein on?
Lunta ei satanut.Lumitöitä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet täällä palstalla, jos kerran raadat?
Se on sitä naisen kiirettä se😉
mies53v
Mitä ihmettä oikein teet, jos tunnissa et ole valmis?