"Minnaa (eksä) mä rakastelin mut sua mä pa nen" miehen kommentti
Miten käsittäisit tuon kommentin riidan yhteydessä?
Kommentit (30)
Halusi sanoa ilkeästi, halusi satuttaa.
Siten, että miehesi rakasti vain exäänsä. Mä en kyllä tajua, miksi entisisten kanssa harrastetusta seksistä puhutaan. T. Ammattivalittaja
Molempia on mukava kokea. Joskus rakastella ja joskus panna!
Käsittäisin sen niin, että tämä oli nyt tässä. Ei jatkoon.
Miksi jatkaa kenenkään tuollaisen kanssa?
Itse miehenä en hyväksyisi vaimoltani - enkä itseltäni - mitään muihin ihmisiin (aiempiin tms.) liittyvää seksikommenttia/vertailuja. Mahdollinen historia on historiaa, mutta se ei kuulu tähän hetkeen.
Mihin Minna katosi sitten?Käy sinäkin rakastelemassa jotain toista.
Ei saanut exä mitään muuta konkreettista iloa miehestä. Ei vienyt treffeille, ei puhunut kauniisti.
Sinuun taas ei ole rakastunut. Tai estot ovat karisseet ja uskaltaa rynkyttää ilman hellyyttä.
Kyllä motiivina on ollut satuttaa mahdollisimman pahasti. Päästä hänet paremmille panolaitumille.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että eipä tolla kullilla muuhun pysty.
Vähän ontuva, kun Minnan kanssa kuitenkin pystyi. Onko se sitten kutistunut ja nykyisellä isompi reikä?
Kannattaa sanoa että unohdin kertoa että mulla on kuppa.
Vierailija kirjoitti:
No olipa törkeä kommentti.
No se oli ehkä kuitenkin vain tosiasia. Ikävä sellainen, mutta tulipahan asia nyt selväksi. EXää rakasti, nykyinen on vain kätevä olemassa tarpeiden tyydyttämistä varten. Parempaa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Molempia on mukava kokea. Joskus rakastella ja joskus panna!
Mut eri ihmisen kanssa? Joo, loukkaava on.
Jos tämä on totta, niin lopeta suhde välittömästi. Ei tosiaankaan rakasta sinua, tuskin tykkääkään.
Tuon selkeämmin aiemmin piilotettua totuutta ei pysty sanomaan.
Luulen, että tämä on provo. Mutta jos ei ole, kannattaa etsiä fiksumpi mies.
Sanoisin että eipä tolla kullilla muuhun pysty.