Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Musta on liian kova väri vaalealle blondille"

Vierailija
06.02.2021 |

Itselläni on vaaleat hiukset ja hyvin vaalea iho, mutta minulle sopii erittäin hyvin musta huulipuna ja musta väri vaatteissa. Mistä tämä johtuu? Minunhan tulisi kaikkien värioppaiden mukaan välttää mustaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että mielipiteitä on monenlaisia. Vain omallasi on väliä tyyliasioissa.

Vierailija
2/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sáátanan palvoja tai gootti?

Vierailija
4/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapigmenttiselle ei ainakaan sovi. Minä näytän täysin mustassa ihan  nääntyneeltä ja silmät vain kiiluvat päässä oudosti.

Vierailija
5/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niin sanotaan? Mustat vaatteethan ovat todella yleisiä juhlavaatteinakin. Musta huulipuna on makukysymys.

Luulin aluksi, että ketju käsittelisi hiusväriä. Silloin kulmakarvojen väri voi poiketa ja tyvikasvu on raju.

Vierailija
6/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niin sanotaan? Mustat vaatteethan ovat todella yleisiä juhlavaatteinakin. Musta huulipuna on makukysymys.

Luulin aluksi, että ketju käsittelisi hiusväriä. Silloin kulmakarvojen väri voi poiketa ja tyvikasvu on raju.

Olen lukenut mm. meikkioppaista että musta kajal on liian raju blondeille. Samoin olen kuullut sanottavan mustista vaatteista. Minulle on kyllä hieman kellertävä iho, joka tosin kylmässä ja kuumassa alkaa punertaa.

Ap

Vierailija
7/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea blondi?

Vierailija
8/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea blondi?

Vaalea blondi on esim: https://static.onecms.io/wp-content/uploads/sites/14/2005/04/11/061517-…

Ja tumma blondi: https://i.pinimg.com/originals/f6/cf/69/f6cf692bfaa37357c39219a68b3fcb8…

Tarkoittaa siis ihonväriä. Jos olisin sanonut pelkästään blondi, se ei olisi kertonut mitään ihoni väristä. Vaalea brunetti taas on esim. Rose McGowan: https://fi.pinterest.com/pin/175992297922151889/ ja tUmma brunetti Eva Longoria https://www.gannett-cdn.com/presto/2019/04/25/USAT/f5be260b-8189-4a20-9…

Ap

Vierailija
9/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei ole väri.

Vierailija
10/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta huulipuna ei sovi kuin teatterimaskiksi.

Vierailija
11/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä liian vaaleita ihoja, jotka on värjännyt liian tummilla sävyillä hiuksiaan. Suomalaiseen ihoon ei oikeasti sovi musta. Se näyttää pahalta.

Vierailija
12/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei ole väri.

No ei varsinaisesti ole, mutta arkikielessä siitä kyllä puhutaan värinä. Jos joku kysyy sinulta minkä värisiä sukkia yleensä käytät ja jos käytät mustia, niin ilmeisesti vastaat "en minkään värisiä" koska mustahan ei ole väri?

...

Vierailija
13/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HuuliPUNA , ei huulimusta.

Vierailija
14/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta huulipuna ei sovi kuin teatterimaskiksi.

En minä mustaa huulipunaa käytä koskaan, en käytä ylipäätään huulipunia. Olen vain joskus leikkinyt meikkityyleillä kotona ja huomannut, että musta huulipuna yllättäen sopii kasvoihini.

Ap

Vierailija
15/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun toiselle puolelle siirryn jos tulet vastaan. Pelottava. Jos haluat pelotella, niin ok, sitten. En palkkaisikaan.

Vierailija
16/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni musta ja valkoinen ovat värit jotka nimenomaan sopivat kaikille. Makuasioita toki. 

Vierailija
17/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kiinni vaaleudesta tqi tummuudesta, vaan lämpimyydestä tai kylmyydestä. Lämpimän blondin sävyjä musta voi korostaa, varsinkin lämmin musta. Kylmän blondin sävyistä lämmin musta usein tekee harmaita ja kylmä musta entistä sinisiä ja kylmempiä. Jälkimmäinen voi olla hyvä jos tykkäät gootimenosta ja draamtyylistä, mutta voi myös tuottaa ruumishuone-efektin.

Näitä voi tietty oikeasti muunnella tosi pienellä, esim kankaan kuvioinnilla, huivilla, värillisillä koruille jne. Nimimerkillä olen se kylmä blondi ja vietän paljon aikaa akateemisissa juhlissa, joissa pukukoodi on musta. Kaikki keinot käyttämällä siitä mustastakin saa esiin oikean sävyn.

Vierailija
18/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen ei ole väri.

Vierailija
19/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä kuullu tuota pukeutumisessa, hiuksissa toki. Yleensä väitetään, että musta ja valkoinen vaatteissa sopivat kaikille. Mulle ei. Mä näytän jotenkin harmahtavalta ja tunkkaiselta, jos mulla on mustaa tai valkoista lähellä kasvoja.

Vierailija
20/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen ei ole väri.

Itse asiassa valkoinen on väri paljon enemmän kuin esimerkiksi punainen. Valkoinen heijastaa kaikkia värejä takaisin. Punainen vain punaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme