Missä yhdyntäasennossa saat helpoimmin orgasmin ilman klitorisärsytystä?
Kommentit (11)
aikana olen saanut orgasmin kaksi kertaa yhdynnässä... nautin kyllä silti seksistä, ehkä en ole vaan löytänyt oikeaa miestä, nyt olen sinkkuna ja selibaatissa eläny 3v
Se voi tapahtua miltei missä tahansa asennossa sopivassa kulmassa. Toisissa vaatii enemmän akrobatiaa. Suosikki on seisaallaan, takaa. Tai edestä. Tai pöydällä istuen, edestä päin. Tai ratsastus takaperin. Tai lähetyssaarnaaja,
tai pöydällä maaten ja mies hieman alempana. Tai takaperin.
Tai miten päin vain jos on sopiva fiilis, ei vaadi asentokikkailuja.
"tavallisessa", eli onko se "lähetyssaarnaaja"-asento?
Estoinen olen, pelkään, että kohtuun sattuu, menee ilmaa emättimeen, näytän tyhmältä jne.
SAan pelkästään klitorisorkkuja, sormia pitää käyttää..
N37
uusi suosikki on lusikka-asennossa (kyljellään, mies takana), kun mies ei tulekaan heti voimalla sisään vaan jaksaa pitkään "härnätä". Tää johtaa tosi helposti samanaikaiseen ja tosi voimakkaaseen orgasmiin, eilen just totesin miehelle että parasta seksiä ikinä :)
n29
Olen samaa mieltä että nyt kolmikymppisenä saan paljon helpommin orkkuja ja nautin seksistä enemmän kuin kaksikymppisenä.
Jestas jos tämä kehitys jatkuu... Aaaah.
Seksi on nykyään niiiin ihanaa. 2 lapsen jälkeen ja kolmikymppisenä ;0)
Takuu varma orkku tulee aina tossa asennossa!
Nykyään saan missä asennossa tahansa ja bonuksena vielä, että g-pisteorkkuja, joita en ollut ennen saanut.
Eläköön kypsyys, eläköön naiseus! Vaikka en nyt mikään iäkäs vielä olekaan, niin olen huomannut iän tuovat vain positiivista lisää makuuhuoneeseen.