Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spotify nosti hintoja. AIotko jatkaa käyttöä?

06.02.2021 |

Minä jatkan käyttöä. ennen suoratoistopalveluita pystyi ostamaan vain levyjä kallilla. Nyt saa kaiken maailman musiinkin vain kympillä. Halpaa lystiä

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maksanut, satunnaiset mainokset kestää kuunnella. Enemmän pelottaa, jos muuttuu kokonaan maksulliseksi, niin jää omat soittolistat sinne. En muista ulkoa kaikkia lempibiisejäni, vaan olen kerännyt niitä sinne listoille. Täytyypä varmaan kirjoittaa muualle ylös varmuuden vuoksi

Melkoisia lempibiisejä, jos et kaikkia muista ;)

Miksi et tallenna kappaleita omalle muistitikulle7kiintelevyllä? Niin minä tekisin, jos vain tai edes pääosin kuuntelisin musiikkia nettipalveluista.

Jos niitä lempibiisejä on vaikka 2000, helposti unohtuu jokin välistä.

-eri

Vierailija
22/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksatte musiikista? Heh. Jokainen biisi on ilmaiseksi Youtubessa. Jos haluan kuunnella jonkin biisin, niin laitan sen youtubesta soimaan.

En minä kyllä tuntisi mitään ylemmyydentuntoa siitä, että loisii toisten työllä.

Youtube maksaa esittäjille ja tekijöille tekijänoikeuskorvaukset. Spotify ei maksa soittokertojen mukaan, vaan vain niille tekijöille, jotka ovat kaikkein suosituimpia. Eli kukahan loisii ja ketä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maksanut, satunnaiset mainokset kestää kuunnella. Enemmän pelottaa, jos muuttuu kokonaan maksulliseksi, niin jää omat soittolistat sinne. En muista ulkoa kaikkia lempibiisejäni, vaan olen kerännyt niitä sinne listoille. Täytyypä varmaan kirjoittaa muualle ylös varmuuden vuoksi

Melkoisia lempibiisejä, jos et kaikkia muista ;)

Miksi et tallenna kappaleita omalle muistitikulle7kiintelevyllä? Niin minä tekisin, jos vain tai edes pääosin kuuntelisin musiikkia nettipalveluista.

Jos niitä lempibiisejä on vaikka 2000, helposti unohtuu jokin välistä.

-eri

Onko ne kaikki silloin todellisia lempibiisejä? Vaiko vain sellaisia periaatteessa ok-kappaleita, jotka yleensä jaksaa kuunnella alusta loppuun, skippaamatta puolivälin jälkeen seuraavaan?

Vierailija
24/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksatte musiikista? Heh. Jokainen biisi on ilmaiseksi Youtubessa. Jos haluan kuunnella jonkin biisin, niin laitan sen youtubesta soimaan.

En minä kyllä tuntisi mitään ylemmyydentuntoa siitä, että loisii toisten työllä.

Ei se ole loisimista, kun noin tekemällä antaa kuitenkin mainostuoton kyseiselle artistille.

Sitä paitsi haluan kuunnella musiikkia pari kertaa vuodessa, silloin on hyvä kuunnella yksi biisi youtubesta ja ehkä 6kk päästä haluaa kuunnella musiikkia jälleen.

Vierailija
25/25 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 euron korotus nyt tuskin kenenkään taloutta kaataa. Meille tulee 2 euron lisä perhe premiumiin, mutta ei haittaa. Edullista tuo silti on.