Harmaantuvat! Miten värjäätte hiuksianne?
Vedättekö omaa vanhaa väriä vaan väkisin päälle, vai sävytättekö pikkuhiljaa harmaita hiuksia blondiksi?
Kommentit (12)
En mitenkään. Olen juuri päässyt eroon 90-luvulla alkaneesta hiustenvärjäyskierteestä, ja viihdyn omassa luonnollisessa värissä. Harmaantuminen ei haittaa.
En värjää, harmaata vasta pieninä raitoina tummassa tukassa.
Raidoitetaan päältä noin kolme kertaa vuodessa, taittoväri päälle, raidoitusten välillä kampaajan omaa sävysekoitusta joka tarttuu raitaan melko hyvin. Alkuperäinen väri tumman ruskea. Hyvältä näyttää, sävyjä on päässä kymmeniä, joten erittäin eloisa vaikutelma. Ei pysty sanomaan, minkä väriset nämä on :) Naapuri valitsi toisin, lyhyehköt tummat hiukset jotka vetäisi kerralla blondiksi, sitten kasvatti oman harmaan ja sekin näyttää tosi hyvältä. Mikä sopii kenellekin. Itsellä kesti kauemmin, koska hiukset pitkät ja vuosia värjätty oman sävyisellä kevytvärillä. Nyt se pohja on hiuksista kokonaan pois ja tilalla siis oma väri, harmaat, raidoitus ja päällä sävy. Ulkona näyttää blondilta ja sisätiloissa tummalta. Hyvä kampaaja on naisen paras ystävä.
En värjää. Sivut alkaneet harmaantua. Ja hiusten sävy ehkä vähän harmaampi, vaikka ruskeat ovatkin.
Omaa väriä päälle, 6viikon välein kampaajalla tyviväri. Ja siinä välissä 3viikon kohdalla itse värjään jakauksen kohdan. Nyt koronan aikaa tosin harvemmin. Sudin myös ruskeeta hiuspuuteria harmaisiin kohtiin, jos/kun värjäysvälit pitkät. Ikää 54v, olen miettinyt, että värjäyksestä pitäisi päästä eroon. Aloin harmaantumaan alle 30v. Oma väri keskiruskee ja nyt olen oikeasti lähes täysin harmaa.
Ai alkoi harmaantua niin aikaisin, ettei halua vielä antaa mennä harmaaksi... Itseäni ainakin harmaa tukka vanhentaa... Vaikka toki harmaa voi hyvin kaunis ollakin. Olen elämäni ajan ollut tumma, mutta ajattelin että nythän muutun kätevästi kerralla blondiksi, tai no en kerralla, mutta kun alan vaan sävyttää juurikasvua esim. kassialla (vaalea henna). Blondiksi en viitsi valkaista, kun alla on vanha permanentti ja se varmaan tuhoaisi tukkani täysin...
Siis ap alkoi.. kännykkä korjailee taas omiaan..
Vierailija kirjoitti:
Ja postaakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja postaakin vielä.
Käytös ja huolellisuus nelonen.
Kokonaan tai enimmäkseen harmaat hiukset on mielestäni tosi kauniit, mutta omassa päässä ruskeiden hiusten seassa siellä täällä kimmeltävät harmaat hiukset eivät... Olen värjännyt. En vaan ole vielä löytänyt hyvää kestoväriä, joka ihan oikeasti peittäisi ne harmaat kunnolla. Onko suosituksia?
En mitenkään. Latvat on vielä lämpimän sävyiset, mutta se ei mua haittaa. Ylpeästi harmaa.
N52