Vanhentaako naaman peseminen saippualla?
Pitäisikö käyttää ennemmin jotain puhdistusmaitoa?
Kommentit (18)
Kyllä vanhentaa. Jos käytät naaman pesemiseen 2 min, olet pesun jälkeen 2 min vanhempi. Sama koskee muitakin pesutapoja.
Naama puhdistuu nukkuessa ja kädet syödessä.
Vaikka mitä teet elämä vanhentaa ihoasi. Sitä ei tarvitse pelätä.
KYLLÄ vanhentaa ! Takuuvarmasti ! Jo ensinnäkin siksi, että saippua poistaa iholta kaiken rasvan.
Kasvot kannattaa pestä KYLMÄLLÄ VEDELLÄ !
Kylmä vesi virkistää ihoa, sehän on tarkoituskin ja kylmä vahvistaa ihoa ja kaunistaa. Tämä on todistettu asia.
Kasvoja ei kannata pestä! Ei ihmisen iho tarvitse jatkuvaa pesua vaan sen pienen rasvakerroksen kuuluu olla siinä. En ole pessyt kasvojani koskaan ja minulla on elämässäni ollut korkeintaan muutama finni tai näppylä. Ja iho on pehmeä kuin vauvan pylly.
Vierailija kirjoitti:
PuhdistusMAITO 😂😂😂
Mille naurat?
Vierailija kirjoitti:
PuhdistusMAITO 😂😂😂
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/KOSMETIIKKA-1/Kosmetiikkatuotte…Puhdistusmaito
Ap, oma ihotyyppi vaikuttaa. Kuivaihoisen kannattaa käyttää puhdistusmaitoa, samoin pintakuivan sekaihon omistajan, rasvaista ihotyyppiä voi pestä saippualla.
Onko täysin tuntematon sana puhdistusmaito, sitä on ollut jo -80 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PuhdistusMAITO 😂😂😂
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/KOSMETIIKKA-1/Kosmetiikkatuotte…Puhdistusmaito
Joo, tiedän että on virallinen nimi, mutta mua vaan huvittaa että puhdistusaineesta käytetään nimitystä maito.
Tärkeää on hyvä kosteutus! Varsinkin talvisin laitan illalla kasvoihin pesun jälkeen kerroksen Bepanthenia. Se vaaleansininen putelo. Aamuisin Niveaa. En muuten ole huomannut mitään eroa apteekin tuotteilla ja marketista saatavalla Nivealla!
Oma kasvojen iho on säilynyt ikäistäni nuoremman näköisenä sillä, että olen aina vältellyt aurinkoa.
Sokeri myös vanhentaa. Ja tietenkin tupakka ja alkoholi.
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Kasvoja ei kannata pestä! Ei ihmisen iho tarvitse jatkuvaa pesua vaan sen pienen rasvakerroksen kuuluu olla siinä. En ole pessyt kasvojani koskaan ja minulla on elämässäni ollut korkeintaan muutama finni tai näppylä. Ja iho on pehmeä kuin vauvan pylly.
No hehhee...
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää on hyvä kosteutus! Varsinkin talvisin laitan illalla kasvoihin pesun jälkeen kerroksen Bepanthenia. Se vaaleansininen putelo. Aamuisin Niveaa. En muuten ole huomannut mitään eroa apteekin tuotteilla ja marketista saatavalla Nivealla!
Oma kasvojen iho on säilynyt ikäistäni nuoremman näköisenä sillä, että olen aina vältellyt aurinkoa.
Sokeri myös vanhentaa. Ja tietenkin tupakka ja alkoholi.
Harmaa, kalvakka, kelmeä iho josta kuultaa verisuonet läpi on vanhentaa 50 vuotiaita älyttömän paljon, sitä ei meikkikään pelasta. Pieni luonnollinen bruna kasvoilla on paljon nuorekkaampi, hyviä suojavoiteita on ollut jo vuosikymmeniä myynnissä.
Terkuin, natural tan. 👌
Vierailija kirjoitti:
Naama puhdistuu nukkuessa ja kädet syödessä.
Ja mulkku naidessa.
-Mao Zedong
On tää ihanaa miten Vauva-foorumi yhdistää ja luo siltoja! Täällä jutellaan samassa ketjussa ilman turhia raja-aitoja keski-ikäiset tädit ja teinipojat ja hyvin viihdytään!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhentaa. Jos käytät naaman pesemiseen 2 min, olet pesun jälkeen 2 min vanhempi. Sama koskee muitakin pesutapoja.
Näin on ja joka päivä vanhenee yhden päivän.
Ei vanhenna. Olen pessyt naamaa tervasaippualla ja jollain Lushin saippualla, tai millä hyvänsä saippualla. Toki vähän ”kiristää”, mutta se menee ohi. Ehkä vähän laitan silmänympärysvoidetta. Ikää minulla on 52, ja sileä, lähes rypytön iho. Jätä sokeri ja alkoholi pois, iho kiittää. Ai niin, päivällä käytän kosteusvoidetta, esim. Niveaa. Yöllä korkeintaan em. silmänympärysvoidetta.