Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään henkaripelkoa? Oudot fobiat.

Vierailija
06.02.2021 |

Henkaripelko vaikeuttaa vaatehuoneen pitämistä järjestyksessä.

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2012102316236129

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvesissä uidessa pelkään jos näen siellä pohjassa jotain suuria ja painavia asioita kuten puunrunkoja, kettinkiä tms. Myös laitureiden tolppajalat ja ponttoonit siellä pinnan alla pelottavat. Mitään hukkumiseen liittyvää läheltäpiti-tapahtumaa en kuitenkaan ole koskaan kokenut.

Vierailija
2/8 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noista luonnonvesistä mieleen yksi ex-mies, joka pelkäsi vesikasveja ja iilimatoja. Ei uskaltanut uida meidän mökki-järvessä. Ihan supisuomalainen sälli 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hexakosioihexekontahexafobia.

Vierailija
4/8 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chrometofobia.

Vierailija
5/8 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ablutofobia.

Vierailija
6/8 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön kirjoitti:

Mulla on hexakosioihexekontahexafobia.

Ei mikään ihme että olet työtön.

Vierailija
7/8 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli noista luonnonvesistä mieleen yksi ex-mies, joka pelkäsi vesikasveja ja iilimatoja. Ei uskaltanut uida meidän mökki-järvessä. Ihan supisuomalainen sälli 😂

Mä niin ymmärrän! Pidän uimisesta, etenkin meressä. Inhoan (no, ehkä pelkäänkin, vähän ainaskin) kaikkea, mikä koskettaa veden alla reisiä tai pohkeita. Sama juttu metsässä, jos on korkeaa vesakkoa ja heinikkoa. Oisko jotain alitajunnan käärme- tms. pelkoa? Uskallan kyllä siis, mutta vähän varon eikä aina ole kamalan kivaa. :/

Vierailija
8/8 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapallot. En halua niitä lähelleni saati että puhaltaisin tai täyttäisin sellaisen. Jotkut kiusaa sitten puristelemalla palloa kasvojeni lähellä, paniikki tulee!