Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pesee hampaat heti herättyään?

Vierailija
06.02.2021 |

Sitten syö aamiaista jolloin hampaat on taas paskaiset. Ei mitään järkeä taas.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä syö...

Vierailija
2/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan raikkaan suun ennen syömistä. Pesen sitten uudelleen jonkin ajan kuluttua aamiaisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se kuuluu tehdä. Kysy vaikka hammaslääkäriltä.

Vierailija
4/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin appelsiinimehua maku juuri hammaspesun jälkeen, yäk.

Vierailija
5/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aamulla maistuu kissanpaska suussa, aamupaja maistuu paremmalta pesun jälkeen.

Vierailija
6/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se kuuluu tehdä. Kysy vaikka hammaslääkäriltä.

Jep. Ap on joko trolli tai idi-ootti kun nolaa itsensä julkisesti.

Vierailija
7/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appelsiinimehu on just kaikista pahin. Sen jälkeen ei saa pestä hampaita vaan ennen. Se on hapanta ja syövyttää hampaasi oikein kunnolla kun käyt sen juomisen jälkeen pesemässä hampaasi.

Vierailija
8/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan naisten juttu. Miehet on sen verran järkevämpiä että pesee oikein päin.

Vierailija
9/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Appelsiinimehu on just kaikista pahin. Sen jälkeen ei saa pestä hampaita vaan ennen. Se on hapanta ja syövyttää hampaasi oikein kunnolla kun käyt sen juomisen jälkeen pesemässä hampaasi.

Eikö se 30 min pidä odottaa ja sen jäljeen voi pestä.

Vierailija
10/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekana pesee hampaat, ja sen jälkeen tekee muut aamutoimet, niin onhan se tahnan maku jo laimentunut suusta pois kun käy aamupalalle. Minä juon myös vettä ennen aamupalaa.

Ja hampaat kuuluu pestä ennen aamupalaa. Siellä on kariesbakteereilla bileet, kun tarjoilet niille pesemättömään suuhun syötävää.

Vierailija
11/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä jotain outoa, että hampaat pestään illalla ennen nukkumaan menoa ja uudestaan aamulla ennen aamiaista, vaikka välissä on vain nukuttu.

Tiedän toki miksi näin, mutten viitsi hyvään keskusteluun puuttua.

Vierailija
12/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä jotain outoa, että hampaat pestään illalla ennen nukkumaan menoa ja uudestaan aamulla ennen aamiaista, vaikka välissä on vain nukuttu.

Tiedän toki miksi näin, mutten viitsi hyvään keskusteluun puuttua.

Yöllä kertyy hammasplakkia.

Pesen hampaat herätessä, lähden lenkille ja sen jälkeen syön aamiaisen ja pesen hampaat uudelleen 30 min kuluttua.

Vierailija
13/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi aamusekstailla suu raikkaana.

Vierailija
14/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasit että aamupalalle mennään haisuhönkynä pilaamaan muidenkin aamu paskanahajulla? Siellä on varmaan persekin pesemättä aika isomman tavaran jälkeen - voin niin kuvitella tämän sastaisen otuksen. Kumpikin pää löyhkää - itse ei huomata mitään.

Siis mitä? Pitääkö persekin pestä ennen aamupalaa, että saa istua kanssasi pöytään? Minä pesen vasta aamukahvin jälkeen, silloin se paskakin vasta lentää...

Vierailija
15/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasit että aamupalalle mennään haisuhönkynä pilaamaan muidenkin aamu paskanahajulla? Siellä on varmaan persekin pesemättä aika isomman tavaran jälkeen - voin niin kuvitella tämän sastaisen otuksen. Kumpikin pää löyhkää - itse ei huomata mitään.

Siis mitä? Pitääkö persekin pestä ennen aamupalaa, että saa istua kanssasi pöytään? Minä pesen vasta aamukahvin jälkeen, silloin se paskakin vasta lentää...

Olen eri, mutta mulla lentää ennen ja jälkeen aamukahvin. Sekin tulee pestyä kahteen kertaan aamulla hampaiden lisäksi.

Vierailija
16/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden huomioon ottamisen takia. Ei ole kivaa hönkäillä paskaa hajua muiden sieraimiin heti aamusta, kivempi pusutellakin puhtaalla suulla. Suu kuivuu järjestään kaikilla yön aikana, mikä aiheuttaa pahan "aalihöngän".

Vierailija
17/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuvitellut että jos pesee ennen aamupalaa niin hampaat on "suojattu" paremmin happohyökkäyksiltä kun on pesty hammastahnalla joka sisältää fluoria.

Suun voi vaikka purskutella vedellä ruokailujen välissä.

Illalla pestään sitten ne päivän aikana kertyneet liat ja plakit pois. Yöllä suu kuivuu ja reikiintyy helpommin. Varsinkin jos on kaikkea siellä muhimassa.

Vierailija
18/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli siitä, että appelsiinimehu maistuu karmealta hammaspesun jälkeen.

Vierailija
19/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tulla yllätyksenä, mutta kaikilla ei ylä- ja alapää löyhkää, vaikka niitä ei ole jynssättykään. Miksi sinä löyhkäät?

Vierailija
20/52 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen heti herättyä, syön aamupalan, huuhtaisen suun vedellä ja otan xylitolpastillin tai purkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi