Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sytyttää naisessa/miehessä ?

Vierailija
06.02.2021 |

No niin vastauksia kehiin miehet/naiset
Itse miehenä naisessa pidän treenatuista,etenkin jos on peppu muodokas

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly. Jos mies paljastuu tyhmäksi, ei sytytä sitten millään, vaikka olisi kuinka komea muuten. Itsevarmuus (eri asia kuin ylimielisyys). Rasvaprosentti alle 15 eli sopivasti lihaksia eikä naisellista pehmeyttä vartalossa tai kasvoissa.

Vierailija
2/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä sytyttää hyvä ulkonäkö yhdistettynä hyvään käytökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, hymy, olemus, ystävällisyys, älykkyys, keskustelukulttuuri, kohteliaisuus ja luotettavuus.

Vierailija
4/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä pääsee aika pitkälle:

-empaattinen

-ei suurempia luonnevikoja

-kiva hammasrivi

-normiälyllä varustettu

-naisellinen sisäisesti ja ulkoisesti (ilman ankkahuulia)

-hyvä hygienia

-pystyy kävelemään ilman puhelimen hipelöintiä

-omat arvot (esim. ei kopioitu suoraa jostain vihreästä langasta)

-rintava (tästä voi joustaa jos muuten sopiva)

Vierailija
5/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt siitä älystä puhutaan, niin millä tapaa älykäs pitää olla ? miten sitä nyt mitataan ? jotain palikka testei,matemaattisii yhtälöitä,akateeminen,vai mitä titteleitä te nyt oikein vaaditte tolta älyltä ? Mulle Kyl riittää et on rakastava,ei tarvi nii älykäs olla

Vierailija
6/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliäly riittää, lisäksi pidän sellaisesta tietynlaisesta nokkeluudesta ja kyvystä tilannekomiikkaan. Sen vain huomaa, jos synkkaa hyvin ja ollaan samalla aaltopituudella.

Vierailija
7/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, hymy, hyvä käytös, ei käytä alkoholia, ei ole kiinnostunut pikku tytöistä, ei seuraa tuntemattomia naisia somessa, eikä juurikaan katsele por noa.

Vierailija
8/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun nyt siitä älystä puhutaan, niin millä tapaa älykäs pitää olla ? miten sitä nyt mitataan ? jotain palikka testei,matemaattisii yhtälöitä,akateeminen,vai mitä titteleitä te nyt oikein vaaditte tolta älyltä ? Mulle Kyl riittää et on rakastava,ei tarvi nii älykäs olla

Kyllä se kanssakäymisessä tulee aika nopeasti ilmi, onko kyseessä "hidas" vai älykäs ihminen. Mitään Mensa-jäsenyyttä ei tarvita, eikä akateeminen tutkintokaan ole välttämättömyys ainakaan minulle. Älykkyys tulee ilmi loogisessa päättelyssä, syyn ja seurausten miettimisessä, abstraktissa ajattelussa, yleensä myös kiinnostuksena asioihin. Älyllinen laiskuus on paha juttu eli se, ettei ole kiinnostunut ympäristöstään, ilmiöistä tai edes itsestään missään syvemmässä mielessä. Ajatukset pyörii lähinnä viihteen tai perustoimintojen ympärillä.

Vierailija
9/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly, huumori, hymy. Monien miehien kanssa on se kun kerran kattoo silmiin niin tietää että taas mennään. Se sähkö ja palo ja tunne siitä että tossa on jotain.

Sitten sitä käyttäytyy kun teini ja on pakko saada haluamansa.

Olen kaikki muut paitsi aviomieheni tavannut tällä tavalla, toki aviomies on ainoa kenen kanssa suhde on kestänyt. Välillä on kamalaa kun tällaisia tulee edelleen vastaan, mitä tämä on? Salamaihastuminen?

Ja älykkyyteen riittää itsellä se että on perus kaljanjuovaa palikkaa viisaampi, eikä hörötä esim höyrymakkaroiden kohdalla mitään kaksimielisiä.

Vierailija
10/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly, huumori, hymy. Monien miehien kanssa on se kun kerran kattoo silmiin niin tietää että taas mennään. Se sähkö ja palo ja tunne siitä että tossa on jotain.

Sitten sitä käyttäytyy kun teini ja on pakko saada haluamansa.

Olen kaikki muut paitsi aviomieheni tavannut tällä tavalla, toki aviomies on ainoa kenen kanssa suhde on kestänyt. Välillä on kamalaa kun tällaisia tulee edelleen vastaan, mitä tämä on? Salamaihastuminen?

Ja älykkyyteen riittää itsellä se että on perus kaljanjuovaa palikkaa viisaampi, eikä hörötä esim höyrymakkaroiden kohdalla mitään kaksimielisiä.

Itsellä ei ole ulkonäkötoiveita, toki komeat ja tummat sekä peppu kääntää pään mutta jos sisältö on kunnossa niin se korvaa ulkonäön puutteet. Ei tietysti minkään seinästä revästyn tai rankasti ylipainoisen kanssa tuu minkäänlaista tunnetta.

Vierailija
11/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa naisen muodot. Ne mitä estrogeeni saa aikaan, pehmeä iho, pehmeät muodot, pusuhuulet.

Vierailija
12/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivuhuomautuksena: on kyllä tosi hassua miten täysin miehet ovat median vietävissä. Eihän tämä uusi asia ole, varmaan jo antiikin Roomassa jne... Mutta nykyään joka ukko jauhaa tuosta pepusta, ihan kuin se olisi heidän oma mieltymys eikä mediasta opittu. 20 vuotta sitten rintavarustus oli tapetilla ja silloin joka ukko jauhoi siitä, kun siitä kuului jauhaa.

Vierailija
13/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja että mies osaa ottaa mut huomioon. N22

Vierailija
14/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, leveäharteinen, isot kädet. Vahvat reisilihakset. Ylipainoa ei saa olla. Ja järkeä päässä nyt ainakin sen verran että ei äänestä persuja.

Vierailija
15/15 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä työpaikan miehestä sytyttää. Olen vielä henkeen ja vereen vastaan mitään työpaikka romansseja, niistä ei ole kuin harmia lopunviimeks.

Teen keikkaa ja käytävällä ensi kohtaaminen ja pum! En ollut nahoissani pysyä.

Olen sinkku 40v ennenkuin jollekulle tulee paha mieli. Sitä onko mies mitä kaliperia en uskalla edes ottaa selvää.

Selvää on että sukat pyörii jalassa ja puhuminen on hankalaa ellei vaikeaa.

Töissä ollaan töissä ja se mitä koen, jätän itselleni. Ja nyt tietty teille mut tiedän että teidän vaitiololoon voin luottaa.

Perjantaina taas... No huh huh. Sit kuitenkin riemuitsen että tunnen näin.

Olen elossa!