Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikainen alkoholin käyttö ja mieliala

Vierailija
05.02.2021 |

Miten pitkään vuosia kestäneen runsaan alkoholin käytön jälkeen kestää, kunnes mieliala rupeaa kohenemaan? Olen alakuloinen, pessimistinen ja saamaton.

Kestääkö kuukausia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin että vielä kuukausien päästäkin tuli outoja alakulofiiliksiä ja alkoi tehdä mieli ottaa viinaa siihen niinsanottuun murheeseen ja itsesyytöksiin joihin ei edes ollut syytä. Sitten tajusin että riippuvuushan se siellä kolkuttelee ja yrittää saada tarttumaan pulloon. Kannattaa pysyä lujana, ne aallonpohjat tasoittuvat kyllä.

Vierailija
2/6 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu aa ryhmiin, näitä tapaamisia on koronasta huolimatta myös etä ryhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää todellakin kuukausia, ennen kuin fyysiset haittavaikutukset poistuvat, ja vielä kauemmin että henkiset. Mutta se on sen arvoista.

Vierailija
4/6 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliala on helppo nostaa joskin se on suomessa laitonta ilman reseptiä. Mua masentaa jo valmiiksi ja kiinijäämisen pelossa sorruin helppoon ja ostin kaljaa. Lääkäreille en viitsi puhua kun tiedän jo etukäteen mitä sanovat ja mitä voin saada. Saarnan siitä että minulla on ongelma ja jonkin mielialamömmön. 

Voisinpa muuttaa coloradoon, kaliforniaan tai muuhun sellaiseen. Kuin taika-iskusta voisin paremmin eikä olisi ongelmaa.

Vierailija
5/6 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. 

Olen miettinyt tässä jopa kilpirauhasen vajaatoimintaa. Sen saisi kyllä verikokeilla selville. Nyt ei ole rahaa yksityisen laboratorion kokeisiin (sinnehän pääsee ilman lähetettä). Pitäisi myös maksakokeet ottaa. En kehtaa terveysasemalta pyytää. Enkä varsinkaan työterveydestä!!!

Ap

Vierailija
6/6 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi