Kyselkää jotain palstan viksuimmalta
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Elää viksusti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä susta tekee mua viksumman?
Monikin asia. Voisin selittää, muttet ole riittävän viksu ymmärtämään viksuja juttujani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun munan pituus?
Ihan viksun pituinen SE. ap
Otatko parrua suuhun ja kakkoseen?
Elämän tarkoitus on koettaa, mitä tapahtuu ja miltä tuntuu (kaipaus yhtymiseen), kun sielu erotetaan itsenäiseksi, siis kaikkeudesta erilliseksi tietoisuudeksi.
Kuolemassa sitten palataan saamaan olotilaan kuin missä olimme ennen syntymäämme. "No hätä" siinäkään.
Jos olet niin fiksu niin miksi kirjoitat fiksun kuin ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Niäletkö?
Joo, mutta sitä ennen pureksin huolellisesti. Ap
Mikä on paras horoskooppimerkki? 350 sivun pituisen ketjun jälkeen en ole vieläkään varma.
Ei mikään. Kaikki ihmiset ovat yhtä fiksuja. Kokemuksen määrissä toki on eroja, ja siitä voi ammentaa fiksuuden tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin asia. Voisin selittää, muttet ole riittävän viksu ymmärtämään viksuja juttujani. Ap
No tietysti. Olinpa tyhmä kun kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Otatko parrua suuhun ja kakkoseen?
Jos se tuntuu sillä hetkellä viksulta. Vankilaoloissa esimerkiksi voisin nuo tehdä, mikäli henkipalttoon meno olisi tekemättä jättämisen seuraamus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras horoskooppimerkki? 350 sivun pituisen ketjun jälkeen en ole vieläkään varma.
Vesimies tietenkin. Itsekin olen sattumoisin vesimies. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Kaikki ihmiset ovat yhtä fiksuja. Kokemuksen määrissä toki on eroja, ja siitä voi ammentaa fiksuuden tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti. Olinpa tyhmä kun kysyin.
Kysymys oli hyvä, etkä välttämättä ole tyhmä, mutta vain viksuin voi ymmärtää viksuinta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Elämän tarkoitus on koettaa, mitä tapahtuu ja miltä tuntuu (kaipaus yhtymiseen), kun sielu erotetaan itsenäiseksi, siis kaikkeudesta erilliseksi tietoisuudeksi.
Kuolemassa sitten palataan saamaan olotilaan kuin missä olimme ennen syntymäämme. "No hätä" siinäkään.