Tänään tulee telkkarista sekä Rambo että Commando
Kommentit (12)
Ja vielä Mies ja alaston ase, Ghostbusters ja Emmanuelle! Ja INXS:n keikka!
Tulevat vielä ajallisesti aika sopivasti, toinen alkaa kun toinen on loppumaisillaan.
Nämä rambot ja commandot on niitä joita aina alkaa katselemaan vaikka olisi nähnyt jo yli kymmenen kertaa..
Meinasin pyörtyä kun luin ohjelmatietoja
Rambossa ja Commandossa pursuaa testosteroni. Sikäli voi kiinnostaa naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Tulevat vielä ajallisesti aika sopivasti, toinen alkaa kun toinen on loppumaisillaan.
Nämä rambot ja commandot on niitä joita aina alkaa katselemaan vaikka olisi nähnyt jo yli kymmenen kertaa..
Minä en ole alkanut katselemaan kertaakaan. Olen nähnyt pätkiä niistä ja näyttää myötähäpeää herättävän pöhköiltä.
Se oli sitä aikaa kun homoeroottiset, lihaksikkaat toimintasankarit sai paljon katsojia.
Ensin meinasin että jos katselis telkkari ohjelmia. Sittten katsoin ohjelmatiedot ja lähdin ostamaan kaljaa. Rambo ykkönen on hyvä vaikka loppuu väärin. Upseerin piti lopettaa rambo mutta hollywood. Jatko-osat on lähes aina skeidaa. Arskan ainoa hyvä rooli on näytellä robottia. On se niin hyvä näyttelijä.
Lisäksi ne loputtomat uusinnat niin oikeasti ei jaksa. Pakko juoda kaljaakin kun miedompaa päihdettä pidetään laittomana. Ei vee mua ei taaskaan huvita oikein mikään. Siis koitan turruttaa ettei sentään tunnu vain pahalta/huonolta.
Joo mieluummin pitäisi tulla 30-40 vuotta vanhoja taide-elokuvia niin olisi katsojaluvut katossa... not
Ja Predator vajaa kuukausi sitten.
Siinähän on 80-luku muutamassa tunnissa. Vielä kun tulisi Dirty Dancing.