Tajusin juuri, että on perjantai. Millainen viikkonne on ollut?
Kommentit (8)
Pitkä. Nojaan juuri päätä työpaikan vessakopin seinään ja mietin mitä kaikkea vielä tehtävänä ennen kuin pääsee kotiin. Lista on loputon.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä. Nojaan juuri päätä työpaikan vessakopin seinään ja mietin mitä kaikkea vielä tehtävänä ennen kuin pääsee kotiin. Lista on loputon.
Voimia sinulle. Olen ollut samassa tilanteessa. Oli pakko vaan jättää tekemättä. Se mitä tein, ei vain riittänyt.
Olen ollut sisällä yksiössäni 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle. Olen ollut samassa tilanteessa. Oli pakko vaan jättää tekemättä. Se mitä tein, ei vain riittänyt.
Kiitos! Myötätuntosi tuntuu mukavalta. Pääsin juuri lähtemään töistä lopultakin kotiin. Rauhallista viikonloppua!
Kerran käynyt kaupassa, ketuttaa kun parkkipaikan lumityöt pitää itse tehdä, ei voimat tahdo riittää kolaamaan lumia 1,5 metrisen kasan päälle. Lisäksi lämppärin johdon "reikä" autossa on täynnä jäätä - en ymmärrä, kun "läppä" on ollut koko ajan kiinni! Huomenna fööni jatkojohdon kanssa käyttöön.
Eli ihan normiviikko, aina jotain p*skaa, muuten tasaisesti tylsää sohvailua.
Työ, syö, nukkuu. Niitten väliĺä vähän telkkaria, paskomista, pesullakäyntiä ja vaatteitten vaihtoa. As usual 😑
Alkuviikosta tuli ulkoiltua mutta kun pakkaset koveni, vain pakolliset menot. Ei ole koirakaan lenkkeillyt kunnolla kahteen päivään.
Raskas. Läheisellä todettiin parantumaton vakava sairaus, eikä elinaikaa ole paljon.