Osaatko tehdä Rubikin kuution?
Kommentit (39)
En osaa tehdä, helpompi ostaa kaupasta.
Menee n. 15 sekuntia.
N, 24, tk-eläkkeellä
Vierailija kirjoitti:
Asettelisitko AP:n kysymyksen korrektisti oikein, please? Valaise meitä muita huikealla tietämykselläsi.
Osaan, niin 3x3 kuin 4x4 ratkaistu, sen isompia en ole koskaan yrittänyt enkä yritä.
Ikää 35, M, konsultti (KTM)
Juu, mutta se ei sitten kääntyile vaan on umpipuuta ja maalatut kyljet. 52 v, mies, IT-ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asettelisitko AP:n kysymyksen korrektisti oikein, please? Valaise meitä muita huikealla tietämykselläsi.
Osaatko ratkaista Rubikin kuution?
Osaan mutta on helvetin työläs tehdä yksittäiskappale, paljon helpompaa ostaa kaupasta valmiina.
Osasin ainakin teininä. En ole sen jälkeen kokeillut. N 45, FM
En, mutta osaan tehdä Runebergin tortun!
Ei sitä oikeastaan ratkaista itse, vaan tehdään tietyt liikkeet opittujen ohjeiden mukaan. Ei sitä kukaan itekseen opi ratkomaan tuosta vaan pyörittelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä oikeastaan ratkaista itse, vaan tehdään tietyt liikkeet opittujen ohjeiden mukaan. Ei sitä kukaan itekseen opi ratkomaan tuosta vaan pyörittelemällä.
Mitä ihmettä selität? Nimenomaan itsehän se opitaan pyörittelemällä.
No juu, käsi pystyyn kuka sen on oppinut ihan itse pyörittelemällä ratkaisemaan ilman mitään apuja ja ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
No juu, käsi pystyyn kuka sen on oppinut ihan itse pyörittelemällä ratkaisemaan ilman mitään apuja ja ohjeita.
Minä.
Osasin tehdä sen ennenkuin se keksittiin
Terveisin rupiikin neliö 67 vuotta, nykyisin ne on muovia
Ikä 50 +. Kuutio on hyllyssä, osaan tehdä vain yhden sivun.
Duunari, työtön, 50v. Olen tehnyt. Ei ollut niin hauskaa, että tekisin toiste. Pitääkin varmaan viedä kuutio vaikka kirpputorille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aikoinani katsonut ohjeista, mutta 9 v. poikani pyörittelee 3x3 kuution kohdilleen ihan itseopittuna.
Joo, useampia kertoja.
N, 50+, ins.