Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla psyykelääkitys?

Vierailija
05.02.2021 |

Onko sinulla lääkitys mt-ongelmaan?

Kommentit (260)

Vierailija
161/260 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 500 000 mielisairasta ja sen kyllä näkee. Välttäkää näitä kaikin mahdollisin keinoin jos haluatte pysyä terveenä.

Vierailija
162/260 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/260 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jouluna 300mg/päivä Ketipinoria.

Vierailija
164/260 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen on.

Vierailija
165/260 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ketipinor ja sokeriarvot nousi. Kun lopetin sen, niin laski takasin samoihin arvoihin.

Vierailija
166/260 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en ole syönyt lääkkeitä yli kahteen vuoteen. Lääkärille on pakko valehdella, että syön kun muuten kirjaisi varmaan "sairaudentunnottomaksi". En ole koskaan ollut psykoottinen tai vaarallinen kenellekään. Ainoastaan ahdistunut, mihin nuo lääkkeet ei auta tippaakaan.

Vierailija
167/260 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla kyllä. Mutta ei käytännössä. Tietenkään.

Vierailija
168/260 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kirjattiin vasten tahtoani ulos poliklinikalta. Ei ollut sen jälkeen enää motivaatiota jatkaa lääkityksen käyttöä.

Vierailija
169/260 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essitalopraami, mirtatsapiini, olantsapiini

Vierailija
170/260 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, masennukseen ja ahdistukseen kahta lääkettä rinnakkain. Ei pahemmin valittamista. Kun lääkkeet aloitin totesin, että niin kauan kun en ala näkemään näkyjä tai yritä itsaria mikään lääkkeen sivuvaikutus ei voi olla pahempi kuin se mitä olen kokenut täysin "luomuna" ilman minkäänlaista lääkitystä tai päihdettä tai edes ehkäisypillereitä.

Vierailija
171/260 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
172/260 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ketipinor ja sokeriarvot nousi. Kun lopetin sen, niin laski takasin samoihin arvoihin.

Ketipinorlääkitys ja tuli sitten D2.

Vierailija
173/260 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketipinorlääkitys ja tuli sitten D2.

Mikä tämä D2 on?

Jos sillä tarkoitetaan kakkostyypin diabetesta, niin oikea lyhenne on DM2.

Vierailija
174/260 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Venlafaxin, Abilify ja Ketipinor (viimeinen uneen).

Tuolla setillä on jo eri maailmassa.

Vierailija
175/260 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketipinor 100mg aamulla.Yritin vähentää vähän kerrallaan tämän pois.2 viikkoa meni ei ongelmaa.

Sitten alkoi tulla huonompaa oloa.Noin 2 viikkoa kestin sitä vielä.Sitten päätin kokeilla paraneeko olo jos jatkan lääkkeen ottamista.Aloin taas ottaa lääkettä aamulla.Olo parani heti huomattavasti.

Varsinaista mt-ongelmaa ei enää ole.Tämän myrkyn käyttöön olen niin tottunut että sitä ei voi lopettaa.

Olet lopettanut aivan liian nopeasti ja saanut vieroitusoireita. Monella Ketipinorin alasajo onnistuu vain äärimmäisen hitaalla tahdilla. Kannattaa perehtyä vieroitusasioihin (et usko jonkun randomin neuvoja kuitenkaan) ja miettiä vielä kerran kannattaako ketiapiinia vedellä ellei ole aivan pakko.

Vierailija
176/260 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor on erityisen paha myrkky.Älä ota jos ei ole aivan pakko ottaa.

Vierailija
177/260 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketipinor 100mg aamulla.Yritin vähentää vähän kerrallaan tämän pois.2 viikkoa meni ei ongelmaa.

Sitten alkoi tulla huonompaa oloa.Noin 2 viikkoa kestin sitä vielä.Sitten päätin kokeilla paraneeko olo jos jatkan lääkkeen ottamista.Aloin taas ottaa lääkettä aamulla.Olo parani heti huomattavasti.

Varsinaista mt-ongelmaa ei enää ole.Tämän myrkyn käyttöön olen niin tottunut että sitä ei voi lopettaa.

Olet lopettanut aivan liian nopeasti ja saanut vieroitusoireita. Monella Ketipinorin alasajo onnistuu vain äärimmäisen hitaalla tahdilla. Kannattaa perehtyä vieroitusasioihin (et usko jonkun randomin neuvoja kuitenkaan) ja miettiä vielä kerran kannattaako ketiapiinia vedellä ellei ole aivan pakko.

Ja lääkärit vielä väittää ettei näihin jää koukkuun. Kyllä on aivot tiltissä kun näitä yrittää alas ajaa.

Vierailija
178/260 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin niskajumin takia Ketipinoria. Olen hyvä nukkuja ja tuon lääkkeen takia nukuin 10 tuntia. Lisäksi tuntui, ettei lainkaan herännyt. Vasta sitten luin, että on mt-lääke. Hitto mikä mömmö. En syönyt kuin parina päivänä.

Vierailija
179/260 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,kyllä vaan on.

Vierailija
180/260 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja kova lääkitys onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän