Onko sinulla psyykelääkitys?
Kommentit (260)
Myös jouluna 300mg/päivä Ketipinoria.
Mulla oli ketipinor ja sokeriarvot nousi. Kun lopetin sen, niin laski takasin samoihin arvoihin.
On, mutta en ole syönyt lääkkeitä yli kahteen vuoteen. Lääkärille on pakko valehdella, että syön kun muuten kirjaisi varmaan "sairaudentunnottomaksi". En ole koskaan ollut psykoottinen tai vaarallinen kenellekään. Ainoastaan ahdistunut, mihin nuo lääkkeet ei auta tippaakaan.
Paperilla kyllä. Mutta ei käytännössä. Tietenkään.
Minut kirjattiin vasten tahtoani ulos poliklinikalta. Ei ollut sen jälkeen enää motivaatiota jatkaa lääkityksen käyttöä.
Essitalopraami, mirtatsapiini, olantsapiini
Joo, masennukseen ja ahdistukseen kahta lääkettä rinnakkain. Ei pahemmin valittamista. Kun lääkkeet aloitin totesin, että niin kauan kun en ala näkemään näkyjä tai yritä itsaria mikään lääkkeen sivuvaikutus ei voi olla pahempi kuin se mitä olen kokenut täysin "luomuna" ilman minkäänlaista lääkitystä tai päihdettä tai edes ehkäisypillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ketipinor ja sokeriarvot nousi. Kun lopetin sen, niin laski takasin samoihin arvoihin.
Ketipinorlääkitys ja tuli sitten D2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinorlääkitys ja tuli sitten D2.
Mikä tämä D2 on?
Jos sillä tarkoitetaan kakkostyypin diabetesta, niin oikea lyhenne on DM2.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Venlafaxin, Abilify ja Ketipinor (viimeinen uneen).
Tuolla setillä on jo eri maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor 100mg aamulla.Yritin vähentää vähän kerrallaan tämän pois.2 viikkoa meni ei ongelmaa.
Sitten alkoi tulla huonompaa oloa.Noin 2 viikkoa kestin sitä vielä.Sitten päätin kokeilla paraneeko olo jos jatkan lääkkeen ottamista.Aloin taas ottaa lääkettä aamulla.Olo parani heti huomattavasti.
Varsinaista mt-ongelmaa ei enää ole.Tämän myrkyn käyttöön olen niin tottunut että sitä ei voi lopettaa.
Olet lopettanut aivan liian nopeasti ja saanut vieroitusoireita. Monella Ketipinorin alasajo onnistuu vain äärimmäisen hitaalla tahdilla. Kannattaa perehtyä vieroitusasioihin (et usko jonkun randomin neuvoja kuitenkaan) ja miettiä vielä kerran kannattaako ketiapiinia vedellä ellei ole aivan pakko.
Ketipinor on erityisen paha myrkky.Älä ota jos ei ole aivan pakko ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor 100mg aamulla.Yritin vähentää vähän kerrallaan tämän pois.2 viikkoa meni ei ongelmaa.
Sitten alkoi tulla huonompaa oloa.Noin 2 viikkoa kestin sitä vielä.Sitten päätin kokeilla paraneeko olo jos jatkan lääkkeen ottamista.Aloin taas ottaa lääkettä aamulla.Olo parani heti huomattavasti.
Varsinaista mt-ongelmaa ei enää ole.Tämän myrkyn käyttöön olen niin tottunut että sitä ei voi lopettaa.
Olet lopettanut aivan liian nopeasti ja saanut vieroitusoireita. Monella Ketipinorin alasajo onnistuu vain äärimmäisen hitaalla tahdilla. Kannattaa perehtyä vieroitusasioihin (et usko jonkun randomin neuvoja kuitenkaan) ja miettiä vielä kerran kannattaako ketiapiinia vedellä ellei ole aivan pakko.
Ja lääkärit vielä väittää ettei näihin jää koukkuun. Kyllä on aivot tiltissä kun näitä yrittää alas ajaa.
Minulle määrättiin niskajumin takia Ketipinoria. Olen hyvä nukkuja ja tuon lääkkeen takia nukuin 10 tuntia. Lisäksi tuntui, ettei lainkaan herännyt. Vasta sitten luin, että on mt-lääke. Hitto mikä mömmö. En syönyt kuin parina päivänä.
Suomessa on 500 000 mielisairasta ja sen kyllä näkee. Välttäkää näitä kaikin mahdollisin keinoin jos haluatte pysyä terveenä.