Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsistista eronneet kestävät saman perinteitä lapsiaan. Tai psykopaatista?

Vierailija
05.02.2021 |

Eli jos nuorena hairahtuu naimaan narsisti tai psykopaatin eikä oikein itsekään tajua sitä vuosiin. Syntyy lapsia. Puolison piirteet alkavat häiritä liikaa ja erotaan. Tarkoitan nyt nimenomaan ihmisiä, jotka eroavat noiden ominaisuuksien takia, kun eivät niitä enää puolisossa kestä. (joku voi ihan hyvin pärjäillä narsistin kanssa aivan hyvin)

Miten ihmeessä tämän ominaisuuden kestää sitten lapsissaan?

Voittaako Äidinrakkaus kuitenkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsissa on myös haitallisia piirteitä, kasvatuksella pitäisi yrittää muovata lasta oikeaan suuntaan, aina se ei riitä, kun näitä piirteitä persoonallisuus häiriöistä on silloin pitäisi saada apua, diagnoosi ja terapiaa lapselle.

Vierailija
2/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi ei periydy. Ei siis geeneissä. Mutta sitä kautta kyllä jos lasta kaltoinkohdellaan.

Olen narsistin lapsi, oikein siis kunnon lpsenhakkaajanarsistin. Musta ei tullut narsistia vaan vanhempani vastakohta, kiltti, empaattinen ja avulias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia on ollut aina, mutta tietoutta on ollut vasta vähän aikaa.

Moni vanhempi nainen ehkä toimisi toisin nykyään.

Vierailija
4/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ovat läheisilleen mitä parhaimipia.

Vierailija
5/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lasteni isä on jokseenkin narsistinen. Lapset aikuisia. Toinen on hankala luonne. Hänessä on jotain tyrmäävää itsekkyyttä ja oman edun tavoittelua ja kostonhalua. Osaa olla myös oikea enkeli. Toinen oikein pehmeä luonne.

Kyllä olen joutunut etäännyttämään itseäni tuosta vanhemmasta.

Vierailija
6/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että voi periytyä. Yhdessä tuntemassani perheessä isä ja yksi perheen lapsista on narsisti. Muut melko normaaleja.

Vierailija
7/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lasteni isä on jokseenkin narsistinen. Lapset aikuisia. Toinen on hankala luonne. Hänessä on jotain tyrmäävää itsekkyyttä ja oman edun tavoittelua ja kostonhalua. Osaa olla myös oikea enkeli. Toinen oikein pehmeä luonne.

Kyllä olen joutunut etäännyttämään itseäni tuosta vanhemmasta.

Juuri tätä tarkoitan. Osasit hyvin kuvailla tilannetta!

Vierailija
8/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen perheen, jossa isä selkeästi hankala narsisti ja pojasta on tullut aivan samanlainen.

Tytär on kiltti. Lapset ovat aikuisia ja vanhemmat eronneet. Kummallista, mutta molemmat vanhemmat palvovat tuota poikaa silti tyttären ohi.

Vierailija
9/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko psykopaatti esiintyä siten, että sitä ei seurusteluvaiheessa huomaa? Onko mahdollista?

Olisi kamalaa, jos oma lapsi alkaisi repiä perhoselta siipiä tai paina siiliin tikkuja. Totta kai alkaisin opettaa, miten täällä maapallolla kuuluu kunkin toimia. Auttaisiko vaan.

Vierailija
10/11 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saattaa olla syynä, kun joskus vanhemmat ei ole tekemisissä lasten kanssa.

Mikä muukaan?

Vierailija
11/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani riitilivät aina, äiti äänessä suurimmaksi osaksi.

Joskus jos kysyin että miksi tai miksi ei voi tehdä  muulla tavalla, äitini alkoi syyttämään että olen tuon oppinut isältäni.

Nyt 45vuotiaana olen tajunnut että ehkä se äiti oli se ongelma perheessä, ei isä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä