Kuinka kissan saa lopettamaan kerjäämisen?
Ruokin kolme kertaa päivässä ja aina samaan kellonaikaan, mutta kissa aloittaa usein ruuan mankumisen tunnin tai jopa pari ennen ruoka-aikaa. Pyörii ympärillä, kiehnää, maukuu ja marisee. Todella ärsyttävää etenkin kun yritän tehdä töitä. Hyppii myös pöydälle pyörimään eikä suihkepullolla hätistelykään näytä auttavan kun hetken päästä taas jatkaa, ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa......
Kommentit (23)
Olen kyllä laittanut kuivamuonaa aktivointileluihin, mutta ne on hetkessä tongittu esiin ja syöty.
Uskon, että tuo haluaa vain jotain ruokaa. Aina jos sillä on tylsää se alkaa kanniskella leluja eteeni. Mankuminen ja pyöriminen taas alkaa selkeästi ennen ruoka-aikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kissalla kaveria? Olin itse aikoinani ottamassa yhden kissan Hesystä mutta sanoivat, että mikään ei korvaa lajitoverin seuraa, ihan kuin ihmiselläkin. Otin sitten veljekset. Jos ottaisit kissalle kaverin se viihtyisi paremmin eikä keräisi huomiota vain sinulta?
Onko kissat sittenkin laumaeläimiä?
Onko kissalla kaveria? Olin itse aikoinani ottamassa yhden kissan Hesystä mutta sanoivat, että mikään ei korvaa lajitoverin seuraa, ihan kuin ihmiselläkin. Otin sitten veljekset. Jos ottaisit kissalle kaverin se viihtyisi paremmin eikä keräisi huomiota vain sinulta?