Kaikesta ihmiset jaksaakin valittaa kerrostalossa.. ilmeisesti pitäisi kävellä 50m päähän -20 asteessa tupakalle
Joo ei kiitos. Käyn ihan parvekkeella nillä pakkasilla, vaikka onkin epävirallisesti kielletty parveketupakointi. (virallista kieltoa kaupungilta taloyhtiö ei ole tehnyt). Normaalisti kyllä käyn ihan tupakkapaikalla.🙄
Kommentit (16)
Tupakkapaikalle, mars mars, tai olet polttamatta kunnes jaksat raahautua sinne.
Kyllä meidän taloyhtiössä kävellään noin 50 metriä.
Yhden idiootin olen tosin nähnyt kesät talvet polttavan parvekkeellaan.
En viitsi itse hänestä valittaa, kun asuu taloyhtiön vastapäisessä talossa ja siksi hänet näenkin. :D Mutta hajuhaitat eivät kantaudu meille. Valittakoot lähinaapurit, jos häiritsee.
Toisen ihmisen oikeus savuttomaan ilmaan on suurempi kuin tupakoitsijan oikeus polttaa.
Ai että. Ihan 50 metriä. Laita takki päälle idioo t t i. Kai sä nyt kävelet muutenkin ulkona näillä ilmoilla? Kauppaan yms?
Kaikesta ihmiset jaksaakin valittaa. Ikään kuin 50 metrin kävely pakkasella olisi joku ylitsepääsemättömän vaativa suoritus.
Laiskamatojen aatelia.
Itsekäs 💩
Kuka polttaa vuonna 2021, ilmeisen urpo yksilö.
Saat ainakin jonkin verran liikuntaa, kun kävelyä tulee 100 m/tupakkatauko.
Karu fakta on, et tupakointi on niin mennyttä aikaa ja pelkästään junttia nykyisin. Mahtaa nakertaa, kun tupakointi vie rahat, terveyden ja sen lisäksi olet yhteiskunnan hylkiö :P Ei heru yhtään sympatiaa itsekkäille tupakoitsijoille ja on oikein, et ihmiset moralisoi tuollaista käytöstä.
Kannattaa lopettaa tupakoiminen, se ei ole eikä enää koskaan tule olemaankaan sosiaalisesti cool. Ne ajat päätty viimeistään 2010.
No eihän enää kukaan polta paitsi neukkulähiöiden weeteemammat. Joten ihan sama, meidän pientaloaluellamme kukaan ei polta.
Vierailija kirjoitti:
Karu fakta on, et tupakointi on niin mennyttä aikaa ja pelkästään junttia nykyisin. Mahtaa nakertaa, kun tupakointi vie rahat, terveyden ja sen lisäksi olet yhteiskunnan hylkiö :P Ei heru yhtään sympatiaa itsekkäille tupakoitsijoille ja on oikein, et ihmiset moralisoi tuollaista käytöstä.
Kannattaa lopettaa tupakoiminen, se ei ole eikä enää koskaan tule olemaankaan sosiaalisesti cool. Ne ajat päätty viimeistään 2010.
Tupakoivassa miehessä on kuitenkin vielä jotain ajatonta charmia.
Vierailija kirjoitti:
Saat ainakin jonkin verran liikuntaa, kun kävelyä tulee 100 m/tupakkatauko.
Kyllä on niin kova suoritus että voi olla tyytyväinen itseensä! Vastaa tunnin salitreeniä.
Kävin aamuyöllä tupakalla kerrostalon tupakointipaikalla. Pakkasta oli 24 astetta.
Oikein puettuna en tuntenut kylmää lainkaan.
Laiskuutta olla liikkumatta, ja mitä pahaa tupakoinnista on jos toinen ei tule sun viereesi sauhuamaan?
Mä olen polttanut pari vuosikymmentä. Tuskin lopetan ikinä. En usko että monikaan sen takia lopettaisi ettei tupakointi ole muotia.
Ihan yks lysti mitä ihmiset ajattelee.
ei pidä. se on ihan oma valinta polttaako vai ei.