Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Signal , telegram vai whatsapp?

Vierailija
05.02.2021 |

Minkä aiot ottaa vakituiseen käyttöön? ( jos siis meinaat lopettaa whatsappin käytön uusien käyttöehtojen myötä) vai kenties kaikki nuo?
Mielenkiinnosta tässä että mihin eniten kallistutaan :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo signal, en vaan ole pahemmin käyttänyt. Varmaan siihen siirryn.

Vierailija
2/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ladannut Signalin ja Telegramin.

Telegramia käytän säännöllisesti yhden henkilön kanssa. Se toimii epäluotettavasti siinä mielessä että en saa aina ilmoitusta uusista viesteistä, vaan vaihtelevasti.

Signalia olen käyttänyt vain testimielessä ja sama havainto, en saanut uusista viesteistä ilmoitusta. Pitää seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Telegramia jo vuosia ja sinne on siirtynyt paljon kavereitakin.

Vierailija
4/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän messengeriä. 

Vierailija
5/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signal käytössä, ryhmävideopuhelut toimii loistavasti.

Saa myös läppäriin ja toimii siinäkin.

Olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
6/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signal on käytössä. Toimii erinomaisesti ja luotettavasti.

Vierailija
7/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kik on myös yksi vaihtoehto. Mikä tahansa muu kuin WhatsApp.

Vierailija
8/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt urpot ymmärtää, että ne käyttöehdot ei yksityisellä ihmisellä muutu yhtään mihinkään.

Vierailija
9/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä Telegram on ylivoimaisesti paras käyttöystävällisyyden puolesta.

Siis valovuosia edellä Whatsappi ja Signalia. Toivottavasti Telegram voittaa tuon taistelun ja tulee suurimmaksi, koska on todellakin noista se paras.

Vierailija
10/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edelleen whatsappia koska en usko että mikään muukaan olisi täysin ns vaaraton.

Vierailija
11/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi lataamisten perusteella näyttäisin olevan tykästynyt eniten telegramiin.

Whatsapp edelleen käytössä mut itse en tiedä vielä jatkaako sitä.

Itsekin toivon että enemmistö omasta verkostosta siirtyisi ainakin telegramiin

Vierailija
12/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi lataamisten perusteella näyttäisin olevan tykästynyt eniten telegramiin.

Whatsapp edelleen käytössä mut itse en tiedä vielä jatkaako sitä.

Itsekin toivon että enemmistö omasta verkostosta siirtyisi ainakin telegramiin

Telegram on myös mainio Desktop versiona, niin ei tarvitse aina puhelimen kautta kirjoitella.

Saa myös jaettua yhteystietonsa Telegram nimimerkkinä, eli ei välttämättä tarvitse enää numeroa vaan nimimerkin jakaminen riittää ja se haluamasi ihminen löytää sinut sillä.

Voi ladata suuriakin tiedostoja, giffit toimii. Itselle talletetut viestit saa puhelimesta nopeasti vaikka tietokoneelle. Kaikin puolin loistava.

Vierailija
13/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri valtavan soittosarjan näitä "mikkisoftan tukipuheluita"-kiitos ties minne numeron vuotaneen Telegramin. Eli oma valinta on tämän perusteella Signal. 

Vierailija
14/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain juuri valtavan soittosarjan näitä "mikkisoftan tukipuheluita"-kiitos ties minne numeron vuotaneen Telegramin. Eli oma valinta on tämän perusteella Signal. 

Täysin valheellista propagandaa. Tuskin olet edes ladannut koko telegramia.

Olet varmaankin Facebookin osakeomistaja joka pelkää Whatsapin turmiota.

Vierailija
15/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itse asiassa ikävä sitä aikaa kun oli tekstarit :D ei mitään whatsappeja yms . Tietyllä tapaa hyvin mutkatonta ja yksinkertaista. Toki nykyään helpompaa ja kätevämpää mut oli siinä ajassa sitä jotain kun ajat oli tuollaiset

Vierailija
16/16 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt urpot ymmärtää, että ne käyttöehdot ei yksityisellä ihmisellä muutu yhtään mihinkään.

Twitterillä on jo käytössään sellainen ilmiantosysteemi kuin Birdwatch. Eli vääristä mielipiteistä tai vihapuheesta (hate speech) aletaan käräytellä normikäyttäjiä.

WhatsAppin omistaa Facebook, jonka ceo Zuckerberg avoimesti kirjoittaa FB:ssa valkoisesta ylivallasta.

Samoin puhuu Applen ceo. Ja demokraattien hallinto, Pelosi ja Hillary Clinton.

Hate speech puheesta tehdään tai on tehty jo laki Usassa, ja muu maailma seuraa perässä.

Tähän astihan on näyttänyt siltä, että konservatiivit saavat banneja twitterista ja facebookista, mutta nyt on alettu bannaamaan myös aari vasemistolaisia anti fa -ryhmiä. Alkoivat uhkailemaan Bidenin hallitnta. Se nyt varmaan onkin oikesti vihapuhetta, mutta todellisuudessa vihapuheesta tullaan nostamaan syytteitä vain oikeistoa kannattavia vastaan.

Twitteristä on alettu jo bannaamaan myös ihan tavallisia ihmisiäkin vääristä mielipiteistä, ja pikkuhiljaa niitä valuu tuonne gab:n puolelle.

Gab on mainettaan parempi saitti, osa melko uskonnollista porukkaa (voi ohittaa), ja sitten siellä kysellään lahjoituksia (yleisellä tasolla), mutta kun siellä ei mainosteta, se pyrkii saamaan rahoitusta sitä kautta. Ei siellä tarvitse lahjoittaa, se on vapaaehtoista. Se on monelle varmaan se, mikä panee miettimään, haluaako sellaiselle alustalla. Mutta eipä muita vaihtoehtoja ole. Ja itse alusta toimii loistavasti. Parleerin tj. irtisanottiin eilen, siihen ei voi luottaa, että se joku päivä toimii. Gab:ssa on paljon ajankohtaista tietoa siitä, mitä USAssa oikesti tapahtuu.

Sama se on siirtyä nyt sitten saman tien kuin jäädä odottelemaan, koska saa bannit sivustolta, missäolet tottunut keskustelemaan eri ryhmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän