Joku vanhempi mies katsoi minua tänään kuin olisi tuntenut minut
Tapahtui bussissa. Minullakin oli outo tunne, että ehkä tunsin hänet jostain, mutta eikai se ole mahdollista. Mies oli varmaan viisikymppinen ja minä olen 27v nainen. Jotenkin epätodennäköistä, että tuntisimme jostain toisemme.
Kommentit (13)
Se olis halunnut sanoa sulle jotain mutta ajatteli että antaa olla, ei se ymmärrä kuitenkaan.
Se on yksi niistä miehistä joille olet antautunut baari-illan jälkeen, mutta joka hipsi karkuun ennen kuin heräsit.
Minullekin tulee joskus epäilys jostain nuoresta naisesta, että onkohan tyttäreni koulukaveri. Joten saatan tuijotellakin kun yritän tunnistaa.
Näitten maskien takia mä ainakin joudun vähän tuijottelemaan ihmisiä, kun vähän harvemmin näkemistäni ihmisistä ei voi olla aina varma :D
Tunteekohan hän äitisi, jos hän huomasi, että sinussa on samaa näköä.
No ainakaan se en ollut minä, harvoin katselen noin vanhoja, niistä vain on aika ajanut ohi ;-)
etkö muista firman pikkujouuissa kun eksyit vessaan pukin kanssa ja se nylkytti mällit sisään pukin naamari kasvoillaan juuri sama kaveri
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan se en ollut minä, harvoin katselen noin vanhoja, niistä vain on aika ajanut ohi ;-)
T. Mirkku 55v
Vierailija kirjoitti:
Jonkun lapsuudestasi kaverin isä?
Sinulla taisi jäädä äidinkielen tunnit väliin lapsuudessasi.
Sun isä?