Miten vahva on Xanor 1mg
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vahva ja nopeavaikutteinen, käsittääkseni näitä ei anneta kuin tyyliin joillekin väkivaltaisille rötöllisille, että vähän voisivat terapiassa avautua.
Minulle sanottiin suljetulla osastolle että en saa Xanoreita koskaan, koska ovat niin koukuttavia.
Äläpäs valehtele.
Noita annetaan myös vanhuksille tarvittaessa, esim. ahdistukseen ja unettomuuteen.
1 mg on melko voimakas.
Yleensä annetaan 0,25 mg annos erittäin monille.
Mutta lääkäri arvioi oireittesi ja vointisi mukaan lääkityksen.
1990-luvulla lääkettä käytettiin unettomuuteen yleisesti, mutta sen jälkeen tulivat erikseen ns. nukahtamislääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva ja nopeavaikutteinen, käsittääkseni näitä ei anneta kuin tyyliin joillekin väkivaltaisille rötöllisille, että vähän voisivat terapiassa avautua.
Minulle sanottiin suljetulla osastolle että en saa Xanoreita koskaan, koska ovat niin koukuttavia.
Äläpäs valehtele.
Noita annetaan myös vanhuksille tarvittaessa, esim. ahdistukseen ja unettomuuteen.
1 mg on melko voimakas.
Yleensä annetaan 0,25 mg annos erittäin monille.
Mutta lääkäri arvioi oireittesi ja vointisi mukaan lääkityksen.
1990-luvulla lääkettä käytettiin unettomuuteen yleisesti, mutta sen jälkeen tulivat erikseen ns. nukahtamislääkkeet.
Miksi ahdistukseen Xanor eikä esim. Temesta? Jälkimmäisestä minulla on kokemusta ja voin sanoa että hyvin toimi.
Opamox on kaiketi miedoin bentso. Miten nämä sitten vertautuvat? Vastaako 30 mg tei 50 mg opamoxia 1 mg Xanoria?
Ihan sama, kuin nallekarkin söisi, ei mitään vaikutusta. Kokemusta on ja ainakin 90-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa noita määrättiin ihan yleisesti jopa lievään masennukseen ja ahdistukseen.
Ahdistukseen, paniikkioireiluun hyvä lääke, käytössä 0,5mg. Nopeavaikutteinen, vaikutus menee kyllä nopeasti ohi. Kokeillut olen myös Opamoxia, joka ei ole niin tehokas. Olen saanut kuormittavan elämäntilanteen myötä. Aluksi kului vähän enemmän, nyt enää harvoin. Olen ns. normaali työssäkäyvä ihminen.
Näitä ei voi täysin verrata keskenään, jokainen rauhoittava on kuitenkin oma valmisteensa, toisille se pami sopii paremmin kuin xanori. Näillä on eri käyttötarkoituksia toiset ovat tarkoitettu lähinnä nukahtamista lääkkeiksi, toiset taas ahdistukseen, kuitenkin nää toimii jokaisella eri tavalla. Näitä lääkkeitä ei nykyään suositella käyttöön, sillä ne vaikuttavat aivotoimintaan alkoholin tavoin, eli vaurioittavat aivoja saadakseen toivotun tuloksen aikaan.